Вівторок, 23.04.2024, 13:38















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » Архів новин
« 1 2 ... 265 266 267 268 269 ... 351 352 »
Над світом українським вишиванка цвіте
  У невичерпній спадщині духовної культури нашого народу є особлива, винятково важлива її частина – вишивка. Вишивка – це духовний символ українського народу, рідного краю, батьківської оселі, тепла материнських рук. 
   З ініціативи ІППОЧО, методиста українознавства  Мінченко Т. А.  та з метою популяризації   вишивки в сучасному світі 8 квітня на базі методичного центру управління освіти Глибоцької РДА відбувся ІІ етап дитячої мистецької акції «Над світом українським вишиванка цвіте». До участі були залучені вчителі українознавства,  трудового навчання, учні ЗНЗ району, майстрині - вишивальниці. Свої таланти та вироби учасники акції презентували у персональних виставках, презентаціях і творчих роботах. Тематика робіт була різноманітною, адже кожна робота – це історія родини, події минулого,  які  закарбувалися в пам’яті та знайшли своє відображення на полотні. 
    «Для сучасної молоді, на жаль, вишита хустинка все частіше стає лише шматочком полотна в музейній експозиції. Але як багато спогадів вона навіює стареньким бабусям! Через завісу років до них повертається їхня молодість, внутрішні почуття, передані голкою на невеличкій хустині, яку вони і донині дбайливо зберігають у старій різьбленій шафі. І так хочеться їм, щоб сучасна молодь зберегла традиції та звичаї рідної землі», – закцентувала під час свого виступу вчитель українознавства Чагорської ЗОШ І-ІІІ ст.. Н. С. Козачок.

    З вивчення традицій,  дослідження історії, символіки, звичаїв свого народу і починається патріотичне виховання. Саме такі заходи формують у юного громадянина-патріота почуття любові до рідного краю і держави.

Над світом українським вишиванка цвіте

Над світом українським вишиванка цвіте

Проглядів матеріалу: 556 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 09.04.2015 | Комментарії (0)

Поки будуть писаночки

На світі писати –

Доти люд наш буде жити

Й край наш процвітати.

     Весна… Воскресає природа, воскресає життя. Надходять Великодні свята. І  українці  повертаються до прадавніх традицій: розписування писанок, символу Великодня, символу Весни, символу Вічності життя.

    Одним із завдань духовно-морально виховання дошкільників є формування усвідомленого ставлення до традицій свого народу, залучення їх до безпосередньої участі у святах. Знайомству із традиціями підготовки до Великодня, розписуванням писанок, приготуванням святкового кошика, і  було присвячено заняття в старшій групі №1 Кам'янського ДНЗ. Вихователь Г.В.Карлійчук ознайомила вихованців із традиційними візерунками та символами, які часто зустрічаються на писанках. Діти дізнались багато цікавого про крашанки, писанки, дряпанки, мальованки, галунки. Та найбільше задоволення вихованці отримали під час розпису писанок. Діти розмальовували та прикрашали писанки різними техніками, візерунками та елементами. Таке своєрідне ознайомлення з писанкою як витвором мистецтва й оберегом сприяло закріпленню знань дітей про звичаї та обряди українського народу.

        Щасливих всім Великодніх свят!

                                                              Вихователь-методист Домніка Балан

Проглядів матеріалу: 550 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 09.04.2015 | Комментарії (0)

  Вітаємо учня 11 класу Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Іонуцу Аврама Івановича,

який посів ІІ місце на ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (дивись протоколи нижче) та його вчителя, вчителя трудового навчання (технічна праця) Багринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Карпюка Івана Івановича.

    3 квітня на базі ЗОШ №24 м. Чернівців розпочався був III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.

Перед урочистим відкриттям спілкувалися із схвильованими учасниками, та хвилювання, напевно, тільки ззовні, а всередині – впевненість у своїх силах, наполегливість, чітка мета – перемога.

«Не боюся поразки, - переконує учень 11 класу Шиловецької ЗОШ I-III ступенів Хотинського району Карвацький Назар, - адже як говорив свого часу Гельвецій «Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці». Вважаю, що якщо не вдасться отримати перемогу сьогодні – я отримаю її іншим разом. Терпіння і наполегливість – ось головні принципи, якими я керуюся».

Учень 11 класу Багриніської ЗОШ I-III ступенів Глибоцького району Іонуца Аврам також поділився формулою успіху: «Вважаю, що головне не хвилюватися. Треба налагодити атмосферу співдружності із суперниками і тоді усім буде комфортно працювати. Переконаний, що запорукою успіху в олімпіаді з трудового навчання є точність і старанність».

Урочисте відкриття олімпіади проходило за участі начальника управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, голови оргкомітету Куриша Юрія Миколайовича; координатора із заочної освіти Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук ЧНУ ім. Ю.Федьковича, доцента, кандидата педагогічних наук, голови журі Давидовича Віктора Олександровича; заступника директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидата історичних наук Богачик Тамари Степанівни; методиста науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, секретаря журі Воскобойника Юрія Миколайовича; заступника директора з виховної роботи ЗОШ № 24 Антоненко Олени Олександрівни.

З вітальним словом до юних олімпійців звернувся начальник управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Куриш Юрій Миколайович, який представив президію олімпіади та зазначив: «Як писав свого часу великий педагог Василь Олександрович Сухомлинський «Кожний юнак, кожна дівчина повинні знати, що, навчаючись у школі, їм треба готувати себе до праці, до того, щоб створювати цінності, корисні для людини, для суспільства». Шановні олімпійці, я впевнений, що ваша праця присвячена саме рідній державі, спрямована саме на суспільне благо». Також Юрій Миколайович висловив слова щирої вдячності педагогам, які готували школярів та підкреслив, що надіється на те, що їхні зерна знань і мудрості, які вони сіяли роками, дадуть під час олімпіади хороші плоди.

Координатор із заочної освіти Інституту фізико-технічних та комп’ютерних наук ЧНУ ім. Ю.Федьковича, голова журі Давидович Віктор Олександрович, звертаючись до учасників олімпіади зауважив, що цей день – це справжнє свято, свято демонстрації знань учнів. Віктор Олександрович побажав олімпійцям не хвилюватися, збагатитися інтелектуально та досягти нових вершин у своїй діяльності.

Заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Богачик Тамара Степанівна також привітала учасників з початком олімпіади, та закцентувала: «Народна мудрість говорить про те, що роботящі руки гори вернуть і я вірю, що своєю працею, своїм маленьким внеском ви зможете зробити щось, що стане порухом для більшого, вагомішого». Окрім того, Тамара Степанівна подякувала педагогам за їхню титанічну працю, підкресливши, що вони цією працею формують нашу молоду інтелектуальну еліту, наше майбутнє.

Методист науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Воскобойник Юрій Миколайович розповів про особливості проведення олімпіади та звернув увагу учасників олімпіади на обов’язковості дотримання правил техніки безпеки. 

Заступник директора з виховної роботи ЗОШ № 24 Антоненко Олена Олександрівна окреслила головні організаційні моменти, а також побажала учасникам успіхів, нових творчих злетів і досягнень.

В олімпіаді взяли участь 28 учнів 11-х класів – 14 дівчаток та 14 хлопчиків. Змагання юних майстрів проходитимуть два дні і складатимуться із трьох турів: комплексної роботи, теоретичного туру та захисту проектів. Сьогодні юні знавці трудового навчання виконували пр ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 991 | Завантажив: Микола | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

   Члени Колегії розглянули: концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді; стан та проблеми надання психологічної допомоги суб’єктам освіти в умовах АТО на сході країни, наповнення курсу зарубіжної літератури у школі, проведення конкурсу оригінал-макетів підручників для 4-х і 7-х класів та відзначення працівників галузі освіти і науки державними нагородами України. 

   Доповідачем з питання національно-патріотичного виховання  виступив Міністр і повідомив, що відповідно до доручення Уряду щодо запровадження в закладах освіти національно-патріотичного виховання,  у Міністерстві розробили Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Саме цей документ тривалий час знаходився на громадському обговоренні на офіційному веб-сайті Міністерства. 

   Концепція включає в себе як ідеї української спадщини, так і перспективи розвитку гармонійного громадянського суспільства. «Мова йде про виховання громадян України, до якої б національності, етнічної групи, народності вони не належали, адже у них спільне майбутнє - в Україні», - пояснив Міністр освіти і науки.

   Як повідомив Сергій Квіт, пропозиції  та зауваження, що надійшли в МОН за  час обговорення, не містять концептуальних заперечень розробленого документу, але в концепції необхідно правильно розставити наголоси. «Не повинно бути протиріч між громадянським та українським суспільством», - підкреслив Міністр.

   Стосовно пропозиції про залучення до виховання молоді учасників Революції гідності та АТО, які не мають педагогічної освіти, Сергій Квіт повідомив, що Міністерство разом з волонтерськими організаціями вже впроваджує ініціативу, відповідно до якої такі люди можуть отримати освіту за такими напрямами підготовки як право, ІТ-технології, а також педагогіки.

   Міністр підкреслив, що національне-патріотичне виховання, це справа не окремих предметів чи окремих вчителів, а всього навчального закладу, всього суспільства.

   Сергій Квіт зазначив, що всі слушні пропозиції від членів Колегії МОН будуть враховані і на основі концепції Національна академія педагогічних наук України розробить план заходів з її виконання та методичні рекомендації, які будуть розглянуті на наступній Колегії МОН.

   Академік-секретар відділення психології, вікової фізіології та дефектології Національної педагогічної академії наук України Сергій Максименко розповів про стан та проблеми надання психологічної допомоги суб’єктам освіти в умовах АТО на сході країни.

   Зокрема він повідомив, що Інститутом психології імені Г.С. Костюка НАПН України в березні 2014 р. було створено Кризовий центр медико-психологічної допомоги, мета якого полягала, з одного боку, у наданні безпосередньої психологічної допомоги постраждалим унаслідок психотравмівних подій, а з другого – у проведенні психогігієнічної та навчально-методичної роботи серед волонтерів-психологів. Сьогодні Кризовий центр надає допомогу переселенцям з Криму та сходу України.

  За словами Сергія Максименка, в умовах розв’язаної проти України гібридної війни робота з надання психологічної допомоги населенню стає одним з найважливіших напрямів забезпечення національної безпеки і, отже, потребує законодавчого, нормативно-правового та організаційного врегулювання на загальнодержавному рівні всього комплексу питань, пов’язаних з її виконанням. 

   На засіданні Колегії окремо розглядалось питання щодо курсу зарубіжної літератури в загальних середніх навчальних закладах. Доповідач, заступник Міністра освіти і науки Максим Стріха, зазначив, що у 2010 році курс «Зарубіжної літератури» було перейменовано на «Світову літературу» та переформатовано. За словами заступника Міністра, цей процес був зумовлений тим, що в курс світової літератури колишнім керівництвом МОН було закладено вивчення творчості російських письменників, близько  60-75% курсу. З того часу почали переписуватися навчальні програми, і на початку 2011 року було ухвалено Концепцію літературної освіти, яка передбачала, що всі  художні твори необхідно вивчати відповідно до  оригіналу. Таким чином, школярі були позбавлені ознайомлення з головним обсягом літератури, що його повинна знати освічена сучасна людина, оскільки більшість зарубіжних творів завеликі для вивчення у школі. Тому курс світової літератури зводився до  вивчення віршів та невеликих оповідань.

   Максим Стріха підкреслив, що викладання зарубіжної літератури є важливим чинником формування гуманістичного світогляду освіченого патріота України та інваріантною складовою освіти протягом всього часу навчання у школі. В основу курсу зарубіжної літератури мають бути покладені європейські канони, а перелік творів для вивчення – високого рівня. «Прийшов час повернути науково обґрунтовану назву цього курсу,  а також  відновити безперервне вивчення в середній та старшій школі творчості авторів зарубіжної літератури, з використанням найкращих перекладів», - наголосив заступник Міністра.

   Члени Колегії МОН також розглянули та проаналізували питання перебігу конкурсу оригінал-макетів підручників для 4-х та 7-х класів.  

   Міністр освіти і науки повідомив, що, незважаючи на залучення до підготовки та проведення конкурсу широкої громадськості, видавців, Громадської ради МОН та інформаційну кампанію щодо прозорості заходу, всі ці дії не дали позитивних результатів.

   За словами Сергія Квіта, недобросовісно написані рецензії змусили членів конкурсної комісії аналізувати їх зміст, замість того, щоб здійснювати статистичний підрахунок позитивних чи негативних рецензій по кожному із підручників. Такі дії призвели до розбіжностей в оформлені протоколу результатів І етапу конкурсу. «Недобросовісні рецензії ламають всю систему. Серед рецензентів немає розуміння важливості проведення конкурсу та ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 706 | Завантажив: Микола | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

Природа нам – як рідний дім,

Вона усім – як мати.

Щоб лад завжди був в домі тім,

Про це нам треба дбати.

    Для підготовки до великого свята – Великодня, вчитель трудового навчання Олентерюк Іван Георгійович разом з учнями старшої школи взяли участь у прибиранні прилеглої частини головної дороги, що веде до нашого мальовничого села – Волока.

Учні з ентузіазмом  працювали над прибиранням території, вони добре знають, що це наш дім, і його, як і всі добрі господарі, треба прибрати до свят. А ще учні зрозуміли, що необхідно завжди утримати територію в чистоті і робити все, щоб всі жителі і гості села дотримувались цієї чистоти і не викидали сміття де-небудь. Адже від цього страждає природа, а це наш дім.

Проглядів матеріалу: 571 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

    Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу. 

Педагогіка — це індивідуальність кожного вчителя, його психологічного світу, а методична робота стосується цього світу. Саме тому психологічна наука має задовольнити потребу в оцінці професійного спілкування та професійних якостей учителя. Практичним психологом та соціальним педагогом  Купського НВК №2 був проведений семінар з педагогами з теми: «Розвиток психологічної компетентності педагогів та батьків».

 Семінар почався з інтерактивної лекції  «Актуальність психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників»,  в якій було наголошено про актуальність психолого-педагогічної компетентності вчителя, про те  що  результат навчально-виховної роботи впливає не тільки особистість педагога, знання ним педагогіки, методик викладання та виховання, але і на його психологічну компетентність. Анною Василівною були представлені результати діагностики педагогів. Цікавою та змістовною була мультимедійна презентація «Підвищення психологічної компетенції вчителів» в якій були представлені поради щодо підвищення психологічної компетенції. Вчителі з великим задоволенням брали участь у проведенні вправи «Міняємося ролями». Для того щоб допомогти вчителям навчитися надавати допомогу дітям у виході із складних ситуацій з вчителями був проведений педагогічний консиліум «Врятуй дитину».

Інтерактивна лекція «Конфлікт в педагогічному колективі: шляхи вирішення» навчив вчителів як правильно вирішувати конфлікти. Також були представлені дихальні вправи та розвантажувальні хвилини. Вчителі працювали в групах і вирішували кризові та  проблемні ситуацій, які виникають в шкільному колективі.

Мультимедійна презентація  «Основні шляхи збереження психічного здоров’я педагога. Профілактика емоційного та професійного вигорання»  навчив вчителів як правильно діяти, коли проявляється синдром емоційного вигорання. Під час вправа «Колесо життя» вчителі  визначили поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя» та фактори, що впливають на здоров’я. Була проведена релаксаційна хвилинка «Водоспад». В кінці семінару був проведений заключний шерінг та вправу «Скринька сподівань».        

 

Заступник директора з НВР   Кирстюк О.М.

Проглядів матеріалу: 626 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

   Роль географії в підготовці учнів до життя величезна, і тому значення географічних знань і географічної культури як складової частини загальної культури людини важко переоцінити.

Для кращого засвоєння та поглибленого вивчення матеріалу з географії у Волоківській ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся брейн-ринг з географії під назвою «Навчитися сьогодні для успіху у майбутньому». Для проведення гри учні шостого класу були поділенні на дві групи по 4 учні в кожній. Шестикласники  самі обрали капітана та його помічника. Сформовані команди працювали над різними цікавими питаннями, які підготував для них вчитель географії Онофрейчук Діана Іванівна. Вони працювали із географічними атласами, контурними картами, кросвордами, розв’язували різні задачі з географії.

Проглядів матеріалу: 556 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.04.2015 | Комментарії (0)

   7 квітня у Старововчинецькому ліцеї Каменюк С.І. та Костенюк Л.Г. було проведено педагогічні читання "Майстерня гуманності. Творче мислення і сучасні методи його формування у школярів за досвідом Шалви Амонашвілі".
Дитинство – це ніби «кошик допомоги», з якого людина черпає знання і вміння протягом усього життя. Як наповнити цей кошик, не пошкодивши жодної грані тендітної дитячої душі? Як привити паростки любові, мудрості, людяності? Багаторічний досвід видатного грузинського педагога Шалви Олександровича Амонашвілі став у нагоді не одному поколінню вчителів. 
Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок учителя- дати дитині радість пізнання. Учитель – творець, який дозволяє відкрити самого себе. Він віддається безкорисливо, щоб продовжити себе у своїх вихованцях, дати їм крила для польоту у життя.
Учитель – носій Світла. Народна мудрість говорить, що у справжнього вчителя уроки не для дітей, а з дітьми. Це вони, справжні вчителі – доторкаючись душі маленької людини, намагаються не поранити, не образити, обережно виростити, допомогти реалізувати себе у житті, ввійти у нього якомога чеснішими, добрішими, впевненішими.
Із висловлювань Шалви Амонашвілі
• Дитинство як двигун, рухає нами; ніби коріння, живить життя.
• Учитель – сівач: сіє добре, прекрасне і відправляє у світ, не дочекавшись урожаю.
• Хто піклується, той світиться.
• Хто виховує себе, той виховує інших.
• Любов – це істина. Радість – особлива мудрість. Ласка – частина правди.
• Кожен із вас – промінчик сонця.
• Я дам дітям лише одне, але так, що все інше вони відкриють самі.
• Діти – безмежність буття.

Дізнатись більше

 

Проглядів матеріалу: 591 | Завантажив: Жанет | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

   6 квітня соціальним педагогом Каменюк В.В. та психологом Тюфтій І.І. Старововчинецького ліцею було проведено семінар-практикум  для педагогів на тему: «Розвиток психологічної компетентності педагогів»

 

 

 

 


  

Дізнатись більше

Проглядів матеріалу: 519 | Завантажив: Жанет | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

З 20 січня по 4 квітня 2015 року проходив ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Наш район успішно представили і вибороли призові місця наступні учні:

з трудового навчання:

Іонуца Аврам, Багринівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ІІ місце;

з економіки:

Білик Дарія, Коровійська ЗОШ І-ІІІст. - ІІ місце;

Славута Богдан, Глибоцький ліцей - ІІ місце;

Виліткова Леся, Глибоцький ліцей - ІІІ місце;

з російської мови та літератури:

Фока Анастасія, Глибоцька ЗОШ І-ІІІст. - І місце;

Григорчук Софія, Глибоцький ліцей - І місце;

Кушнір Надія, Глибоцький ліцей - ІІ місце;

з інформатики:

Ванзуряк Степан, Глибоцький ліцей – ІІ місце;

Дручук Роман, Корчівецька ЗОШ І-ІІ ст. – ІІ місце;

з історії:

Романюк Нікіта, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;

з румунської мови та літератури (румунської та світової):

Карп Анжеліка, Карапчівський ліцей, - І місце;

Божеску Аліна, Карапчівський ліцей – ІІ місце;

Кирчу Марінела, Йорданештська ЗОШ №2 – ІІ місце;

Лукинюк Анна-Марія, Йорданештська ЗОШ №2 – ІІ місце;

Панцір Анастасія, Просіцька ЗОШ І-ІІ ст. – ІІ місце;

Масікевич Родіка, Карапчівський ліцей – ІІІ місце;

з біології:

Турянська Євдокія, Старововчинецький ліцей – ІІІ місце;

Бобкова Феодосія, Старововчинецький ліцей – ІІІ місце;

з хімії:

Мінтянська Альона, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІІ місце;

Бобкова Феодосія, Старововчинецький ліцей – ІІ місце;

Цибуляк Владислав, Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІ місце;

Писарук Ірина, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІІ місце;

з географії:

Славута Богдан, Глибоцький ліцей – І місце;

Цибуляк Владислав, Кам’янська ЗОШ І-ІІІ ст. – І місце;

Бобкова Феодосія, Старововчинецький ліцей – ІІ місце;

Мінтянська Альона, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІ місце;

Безушко Меліса, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;

з астрономії:

Трафенчук Микола, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;

з екології:

Славута Богдан, Глибоцький ліцей - І місце;

Гордієнко Єлізавета, Глибоцький ліцей - ІІІ місце;

з фізики:

Цибуляк Владислав, Кам’янська ЗОШ І-ІІІст. – ІІ місце;

з математики:

Безушко Меліса, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;

Славута Богдан, Глибоцький ліцей – ІІІ місце;

з української мови та літератури:

Мінтянська Альона, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – І місце;

Лях Юлія, Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. – ІІ місце;

Славута Богдан, Глибоцький ліцей – ІІ місце;

з французької мови:

Лукинюк Анна-Марія, Йорданештська ЗОШ №2 – ІІІ місце;

Русу Вікторія, Димківський НВК – ІІ місце.

Вітаємо учнів-переможців, їхніх вчителів-наставників та методистів-кураторів.

Проглядів матеріалу: 1044 | Завантажив: ToniaRMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (2)

   3 квітня природа здивувала всіх віхолою зі снігом. А у теплому затишному класі  по–весняному світло і душевно.  Вчитель початкових класів Червонодібровського НВК Одайська Оксана Дмитрівна запросила до себе колег – учасників районного семінару вчителів початкових класів ( класоводів 3  класів).

Нетрадиційний урок трудового навчання «Творча майстерня» був присвячений традиціям та символізму українського писанкарства. Одайська О.Д. ознайомила своїх вихованців – третьокласників та гостей з новими техніками створення  писанки-оберегу,  зокрема запропонувала дітям розписати медові пряники айсингом ( білковою глазур`ю ). Діти дали волю своїй фантазії і під керівництвом вчителя створили неповторні композиції, у яких переплелись традиційні мотиви та індивідуальний погляд кожного маленького майстра на Великодню символіку.

Свої пряники – сувеніри учні вирішили передати воїнам добровольчого батальйону, який захищає незалежність України на підступах до Донецького аеропорту у с. Піски.

 Присутні на уроці переглянули трейлер документального фільму « Добровольці Божої чоти» - тисни тут! . Одним із героїчних захисників рідної землі , героєм фільму є наш земляк Чоботар Валерій Георгійович – мужній козак Гатило. Нікого не залишили байдужими слова Валерія про «дерево української нації», яке зростає на крові наших хлопців, що віддають тіло й душу за нашу свободу.

Подарунки до Великодня від школярів передасть добровольцям рідний брат Чоботаря В.Г. – Володимир – молодий поет, волонтер, людина з активною життєвою позицією. Прозвучали у авторському виконанні вірші «Горджуся тим, що я є українець», «Братові», «Українка».

У програмі семінару відбулася зустріч гостей – вчителів Глибоччини з художницею – дизайнером , керівником  гуртків при обласному будинку творчості дітей та юнацтва Тимчук Оленою В`ячеславівною. Майстриня провела для присутніх майстер-клас з виготовлення писанок способом традиційного розпису воском та у техніці декупаж. У класній кімнаті розгорнулася виставка робіт художниці та її учнів-гуртківців.

 Районний семінар вчителів початкових класів відбувся у творчій атмосфері.

Учасники зустрічі взяли з собою настрій творчості, натхнення до праці , бажання плекати молоді паростки української нації.

          Заступник директора з навчально-виховної роботи Червонодібровського НВК Цимбаліста А.З.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 660 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

   26–28 березня 2015 р. у м. Києві відбувся VIІІ Міжнародний конкурс з українознавства для учнів 8–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, який відбувається на базі Науково-дослідного інституту українознавства, який, окрім захисту науково-дослідних робіт, передбачав виконання письмових та тестових завдань переможцями першого етапу конкурсу.

         Учнівські роботи надійшли з 21-ї області України та 3-х країн зарубіжжя; у другий тур вийшов 71 учасник. Серед репрезентантів етнічних українських земель найчисельніше були представлені учнівські колективи Волинської, Чернівецької, Хмельницької, Тернопільської та Донецької областей, Придністров’я, Іспанії та Німеччини.

Регіональний розподіл призерів конкурсу:
Волинська область – 5 робіт;
Хмельницька область – 3 роботи;
Чернівецька область – 3 роботи;
Тернопільська область – 2 роботи;
Донецька область – 2 роботи;
Київська область – 2 роботи;
Івано-Франківська – 2 роботи;
Дніпропетровська область – 2 роботи;
Житомирська область – 1 робота;
Рівненська область – 1 робота.

         Коваль Ольга – учениця 8 класу Глибоцької ЗОШ I–III ступенів, Чернівець- кої обл.,здобула почесне перше місце, представивши роботу «Свашки співали – весіллям заправляли» та виконавши письмові завдання.

        Всі бажаючі мали змогу позмагатись і у виконанні тестових робіт з українознавства. І знову перемогу  серед учнів 8-х класів здобула Коваль Ольга.

Проглядів матеріалу: 514 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

     На сучасному етапі соціально-економічного розвитку нашої країни особливої актуальності набуває проблема виховання та навчання дітей в умовах, що постійно змінюються. Успішна реалізація завдань, що стоять перед системою освіти в Україні, неможлива без належної психологізації навчально-виховного процесу.

 6 квітня у Грушівському НВК відбувся шестигодинний  семінар – практикум  з педагогами закладу щодо виконання «Програми розвитку психологічної компетентності  батьків та педагогів у 2015р».

Працівниками психологічної служби була представлена мультимедійна презентація  про реалізацію програми «Розвиток психологічної компетентності педагогів та батьків»; презентація результатів діагностики педагогів; вплив інформаційного поля на формування внутрішнього світу дитини; основні шляхи збереження психічного здоров’я педагога.

Соціальний педагог Роговей Сабіна  прочитала інтерактивну  лекцію «Конфлікт в педагогічному колективі: шляхи вирішення». Під час даної лекції, були показані дихальні вправи та розвантажувальні хвилини для педагогів під час вирішення конфлікту. Перлиною лекції стала вправа «Міняємось ролями», яка полягає у вирішенні кризових, проблемних ситуацій в шкільному колективі.

Практичний психолог Албу-Букатар Лідія провела психолого-педагогічний  консиліум «Стрес. Профілактика і подолання», використавши наступні вправи: «Автобіографія за 1хв.», «Колесо життя», «Чарівна хмаринка », «Прихований стрес».

Учитель — професія масова. Сотні тисяч учителів працюють з дітьми в нашій країні. Але разом з тим це одна із самих творчих професій. Сьогодні вчити і виховувати дітей, напевно, складніше, ніж колись. Сутужніше стало життя, з'явилося багато нової інформації, багато нової техніки, змінилося ставлення до цінностей життя. І в цих умовах зростає роль Учителя.

Працівники психологічної служби висловлюють велику подяку адміністрації закладу та колегам – педагогам за співпрацю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 497 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

   Конкурс з такою назвою оголосила в березні 2015 року Державна податкова інспекція в Глибоцькому районі. Метою його є виховання культури сумлінного платника податків та ознайомлення школярів з професією фахівця податкової справи. Всього на районний етап подано  32  роботи. З них 18 художніх творів учнів Глибоцького, Старововчинецького ліцеїв, Черепковецької, Нижньосинівецької, Молодійської, Кам’янської, Коровійської, Волоківської, Багринівської ЗОШ, Грушівського НВК.

Літературні твори подали учні Глибоцького ліцею, Молодійської, Коровійської, Кам’янської ЗОШ. Комп’ютерну графіку, анімацію, презентацію підготували учні Молодійської, Йорданештської №2 ЗОШ,  Грушівського НВК. Учні в творчій формі висловили свої побажання і думки, своє бачення і розуміння ролі, значення і місця податків в житті держави і суспільства, в майбутньому України.

 Всі роботи передано в ДПІ на розгляд журі. Зичимо всім учасникам конкурсу успіху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 682 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (1)

«Виховання – це наука, що навчає наших дітей обходитися без нас»

   Ернст Легуве

     Зазвичай батьки починають замислюватися про самостійність своєї дитини, коли вона  починає ходити до школи. Проте починати виховувати цю якість потрібно набагато раніше  - і чим раніше, тим більших успіхів можна досягти.

Одним з основних завдань, що їх розв'язують дошкільний заклад разом з родиною, є виховання у дітей самостійності, працелюбності, правильного ставлення до праці.

 Саме тому у Чагорському ДНЗ буття дітей не зводиться лише до участі в організованій  діяльності, а натомість націлюється на  наповнення їхнього буття цікавою та  змістовною діяльністю самостійного, вільного типу упродовж кожного дня.

Проявляючи терпіння до становлення якого-небудь навику або уміння, вихователі закладу з повною серйозністю ставляться до самостійних дій своїх вихованців.Формують у малюків установку на подолання труднощів, прагнуть приводити дії дитини до позитивного результату. Цим самим розвивають у дошкільнят найкращі якості, оточують їх турботою та увагою.

 

Проглядів матеріалу: 502 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

    Великдень – світле свято надії, добра та радості. Зазвичай, на це свято уся родина збирається разом за одним столом, щоб привітати один одного, побажати здоров’я та «похристосуватися»  писанкою.

  Сьогодні, на жаль, на Україні склалась така ситуація, що чимало захисників змушені зустріти цей великий день у новій родині побратимів. Для того, щоб нагадати воїнам про домівку й створити  хоча б на мить святковий настрій та виразити свою вдячність та підтримку, учні Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. в рамках акції «Пасхальний кошик для учасників АТО» приготували  гостинці. Старанно та з любов’ю вкладали в «кошики» учні не лише атрибути свята, а й листи, малюнки, аплікації, власноруч виготовлені писанки.

Проглядів матеріалу: 831 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

    З метою підвищення професійної майстерності, обміном досвідом та на виконання завдань річного плану у Кам’янському ДНЗ ясла-садок  проведено колективний перегляд занять по всіх видах образотворчої діяльності: малювання, аплікація, ліплення та конструювання. Під час проведення колективних переглядів вихователі продемонстрували свою педагогічну майстерність і професіоналізм, завдяки чому значно підвищилася  якість занять та їх результативність.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 499 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

      Театралізована діяльність - найпоширеніший вид дитячої творчості. Вона формує досвід соціальних навичок поведінки завдяки тому, що кожен літературний твір або казка для дітей дошкільного віку завжди мають моральну спрямованість (дружба, доброта, чесність, сміливість та ін). Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, але й серцем. І не тільки пізнає, але й виражає своє ставлення до добра і зла. Улюблені герої стають зразками для наслідування.

     Л. С. Виготський вважав: щоб створити досить міцні основи творчої діяльності, необхідно розширювати досвід дитини. З допомогою настільного, пальчикового театру, ігор-драматизацій ми  пробуджуємо в дітей бажання бути артистами.

    Педагоги  Чагорського ДНЗ поставили перед собою мету -  створити умови для розвитку творчої активності дітей дошкільного віку, долучити до театрального мистецтва.

     Під час   організації театралізованих ігор вихователі розвивають самостійність дітей, вчать розуміти емоційний стан іншої людини і переживати свій. З великим бажанням  вихованці старшої групи показують лялькові вистави дітям молодшої групи, серед яких: «Гуси-Лебеді», «Троє поросят», «Півник та двоє мишенят».                                                                                                   

  Робота з розвитку у дошкільників творчих здібностей в процесі театралізованих ігор приносить свої плоди: розкутість дітей в спілкуванні, а головне, вони відчувають самостійність та впевненість в собі.

 Театральне дійство, чи музична казка, лялькова вистава чи інсценізована сюжетна гра – це перш за все для дитини свято, нехай маленьке, але свято з посмішками, оплесками і гарним настроєм.

                                                                        Вихователь: Крістіна Григорець  

Проглядів матеріалу: 556 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 07.04.2015 | Комментарії (0)

   У п'ятницю 3 квітня соціальним педагогом  ліцею Каменюк В.В. та психологом Тюфтій І.І. було проведено семінар-практикум для батьків учнів 6 класу на тему: "Розвиток психологічної компетентності батьків"
  

Дізнатись більше

Проглядів матеріалу: 480 | Завантажив: Жанет | Дата: 06.04.2015 | Комментарії (0)

   На щопонеділковій нараді при  начальнику управління освіти одним з основних питань було проведення благоустрію прилеглих до навчальних закладів територій Василь Григорович дав відповідні доручення:

  1. Керівникам навчальних закладів забезпечити проведення  традиційної акції «Весняна толока» з впорядкування подвір'їв, садків, алей, узбіч, прилеглих до навчальних закладів.

  2. В рамках акції  здійснити очищення дерев та зелених насаджень відповідно до загальних вимог, очистити території від опалого листя та сухих гілок, побілити дерева та бордюри на шкільних територіях, підготувати клумби для посадки квітів, прибрати спортивні майданчики та закріплені території.

  3.  Організувати посадку дерев та кущів.

  4. Завершити акцію до Великодня.

  5. Фотозвіти розмістити на сайтах навчальних закладів та управління освіти.

 

Проглядів матеріалу: 559 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 06.04.2015 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024