Середа, 24.04.2024, 12:35















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Сторінка для батьків          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2019 » Лютий » 22

    Урізноманітнити уроки можна не лише за допомогою ігор чи технічних засобів, а й завдяки додатковим книжкам. “Нова українська школа” публікує добірку книжок для різних предметів, що зібрав простір української дитячої книги “Барабука“. Впевнені, що серед них відшукаєте чимало, що допоможуть зацікавити учнів навчанням.

Українська мова та література

1.Шептицький від А до Я“, Галина Терещук, Оксана Думанська (Видавництво Старого Лева)
2.Франко від А до Я“, Богдан Тихолоз, Наталя Тихолоз (Видавництво Старого Лева)
3.Шевченко від А до Я“, Леонід Ушкалов (Видавництво Старого Лева)
4. Серія “Життя видатних дітей” (Видавництво “Грані-Т”)
Серія об’єднує понад 30 книжок сучасних українських авторів про дитинство видатних письменників, художників, архітекторів, математиків, медиків, фізиків, спортсменів та інших. Книжки серії виходили друком протягом 2007 – 2012 років.
5.Стильна книжка для панянки“, Оксана Караванська (Видавництво Старого Лева)
6. “Як писали класики”, Ростислав Семків (Пабулум)
7.100 експрес-уроків української“, Олександр Авраменко (Книголав)

Хімія, фізика, біологія, інформатика

1. “Жуки та інші поважні особи”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
2. “Український квітник”, Зірка Мензатюк (Грані-Т)
3. “Дерева”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
4. “Риби річок та озер”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
5. “Наші птахи”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
6. “Бджолині родичі”, Олесь Ільченко (Грані-Т)
7. “Український космос”, Іван Малкович, Валерій Чередниченко, Сергій Грабовський, Віталій Абліцов, Віктор Гаркуша (А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА)
8.Цікава хімія. Життєпис речовин“, Юлія Смаль (Видавництво Старого Лева)
9.Біла трішки чорна-пречорна книжка“, Кузько КУЗЯКІН (Віват)
10.Як не заблукати в павутині: порадник з комп’ютерної грамоти“, Тетяна Щербаченко (Видавництво Старого Лева)

Переглядів: 314 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 22.02.2019 | Коментарі (0)

   Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку.

Про різноманіття таких методик розповіла вчителька фізики, інформатики, математики Білоцерківської спеціалізованої школи №12 з поглибленим вивчення інформаційних технологій Оксана Журибеда під час регіональної (не)конференції miniEdCamp Чернігів.

Що таке рефлексія, і як краще її проводити

Чи потрібна рефлексія на уроці? – Потрібна. Питання в тому, яким чином ми звертаємось до неї. Ми, здебільшого, звикли виділяти її як окрему частину уроку. Але це не є частиною уроку - це метод моніторингу, інструмент для аналізу. Ваше завдання – отримати якомога більше інформації - при чому ця інформація може бути як від учня, так і від вас.

Помилково ставити рефлексію на кінець уроку – її можна проводити впродовж. Коли ми рефлексуємо нашу діяльність з дітьми, краще щоб вони не були до цього готові і говорили те, що їм прийде в голову. Сьогодні провела рефлексію зразу після мотивування, далі – після роботи в групах, третій варіант – після проведення практичної роботи, а четвертий – на загал про вивчення теми. Коли діти не готові, вони відтворюють інформацію за всіма чинниками, які мене цікавлять, – емоційним, знаннєвим, практичним.

Перші рефлексії тривали на моїх уроках приблизно 15 хвилин, зараз ми вкладаємося в 3-4 (але це залежить від методики). Часом ми проводимо рефлексію за допомогою інтернету, коли учні вже вдома.

Здебільшого моделі, які ми з вами спостерігаємо в школі, можна описати метафорою: ми в ролі змії, яка обвиває кролика (дитину) своїм хвостом, і запитує: “Про що ти дізнався на уроці?”. І дитина боїться щось сказати.

Ще варіант: “Давайте оцінимо вашу роботу” – не спитавши дітей, чи вони готові до цього, учитель зразу проводить оцінювання без елементарного зворотного зв’язку. Але є ідеальний варіант: “Який висновок ми можемо зробити з цього уроку”, і учень каже, як може це використати.

Переглядів: 350 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 22.02.2019 | Коментарі (0)

     Менш як за місяць школярі знову сядуть за парти, а деякі – зроблять це вперше. Міністерство  охорони здоров’я проводить інформаційну кампанію про те, як підготуватись до нового навчального року. “Нова українська школа” долучається. Протягом найближчих днів на нашому та сайті МОЗ з’являтимуться поради для батьків і учнів – про те, як підготуватись до навчання психологічно, як обрати наплічник, слідкувати за гігієною в школі, а також – що чекає на дитину в НУШ.

Це – перший текст про те, як обирати шкільний одяг, в якому дитині буде комфортно і навчатись, і гратись.

Чи знаєте ви, що існують чіткі вимоги до шкільного одягу? Ми продовжуємо інформаційну кампанію “До школи” і напередодні нового навчального року розповідаємо, як правильно підібрати шкільний одяг, щоб не нашкодити здоров’ю дитини.

В Україні якість дитячого одягу регуляється державним стандартом (ДСТУ 4239:2003), що відповідає вимогам європейських екологічних стандартів, а гігієнічні вимоги до дитячих товарів – державними санітарними нормами та правилами, затвердженими наказом МОЗ України №1138.

Переглядів: 372 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 22.02.2019 | Коментарі (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024