П'ятниця, 19.04.2024, 21:24















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Сторінка для батьків          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2019 » Березень » 15

    Дрібна моторика – сукупність скоординованих дій нервової, м’язової і кісткової систем, часто в поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук і ніг. До області дрібної моторики відносять велику кількість різноманітних рухів: від примітивних жестів, таких як захоплення об’єктів, до дуже дрібних рухів, від яких, наприклад, залежить почерк людини.

З анатомічної точки зору, близько третини всієї площі рухової проекції кори головного мозку займає проекція кисті руки, розташована дуже близько від мовної зони. Тому розвиток мови дитини нерозривно пов’язаний з розвитком дрібної моторики.

Дрібна моторика розвивається природним чином починаючи з дитячого віку на базі загальної моторики. Спочатку дитина вчиться хапати предмет, потім з’являються навички перекладання з руки в руку, так зване «пінцетне захоплення» і т. д., до двох років вона вже здатна малювати, правильно тримати пензлик і ложку. У дошкільному та ранньому шкільному віці моторні навички стають більш різноманітними і складними. Збільшується частка дій, які потребують узгоджених дій обох рук.

Переглядів: 411 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

Кошеня Максик

Жило-було на світі кошеня Максик. Ви скажете, що так не буває, що кошенят називають Васька або Мурчик, але наше кошеня звали саме Максик. І було воно звичайнісіньким кошеням: любило гратися, бігати, дивитися мультики і не любило лягати спати, прибирати іграшки і доїдати суп до кінця. Як і всі діти, воно поступово зростало, розумнішало і виросло таким розумним, що захотілося йому багато чого довідатися. Дізнатися, чому дме вітер, дізнатися, як працює телефон, дізнатися, чому зірки не гаснуть і куди сонечко спати лягає. І тоді вирішив Максик піти зі свого теплого затишного будинку, щоб бродити по білому світу і шукати Знання.

Довго чи недовго блукало кошеня полями, лісами, але дійшло воно до хатинки на курячих ніжках. І зустріла його там бабуся – чи то Яга, а чи то не Яга. Та це й не дуже важливо. Важливим є те, що вона його не з’їла, а вказала йому дорогу до Знання, та ще й про труднощі цього шляху попередила. І ось що йому розповіла.

– Початок цієї дороги гладкий, рівний і святковий. Квіти, подарунки уздовж неї покладені. Вступаєш на неї і радієш, що весь шлях до Знання можна легко, весело, швидко пробігти. Але не знаєш, що скоро почнуться скелясті і льодові гори, на які дертися щосили доведеться. Гір тих багато, але є серед них три найголовніші, найкрутіші.

І дійсно, дуже важко по ній підніматися, і хочеться все кинути. Так само важко, як важко літери писати або ж читати вчитися. І здається, що ніколи нічого не вийде. Але ти пам’ятай мою підказку: «Якщо важко – будь сміливішим і старайся сильніше», пошепки її промовляй і тоді здолаєш ти цю гору, навчишся справлятися з труднощами і підійдеш до другої гори.

Вона називається «Нудно». І начебто легко по ній підніматися, але так само нудно, як, наприклад, літери у рядку акуратно писати. І так хочеться схопитися з місця, побігти, погратися з ким-небудь, так хочеться все кинути, але ти не кидай, а вивчи мою підказку: «Роботу ти закінчи мерщій, щоб з нудьгою впоратися швидше».

І тоді навчишся ти справлятися з нудьгою і підійдеш до третьої, найкрутішої гори. Дуже важко по ній підніматися і боляче падати. Називається вона «Невдача». Начебто все виходить, але помилки на шляху постійно закрадаються, і невірні стежки самі вибираються.

І все навколо, навіть вітри, сварять тебе за помилки. А сонце так сердиться, що погрожує зайти за хмару. А дерева навколо стежки ніби «двійки» шикуються і шепочуть: «Заслужив ти за помилки твої». Але ти завчи мою підказку: «Коли помилка трапиться, буду я на ній вчитися, буду я на ній вчитися, не засмучуватися». І тоді подолаєш ти і цю гору і станеш Вченим Котом, вченим котом-відмінником.

Подякувало Кошеня добрій бабусі і впевнено пішло дорогою до Знання і Мудрості. Знало воно тепер, що шлях його чекає довгий і не завжди легкий. Але воно обов’язково пройде його до кінця і допоможе іншим кошенятам, мишенятам, слоненятам і всім дітям, яких зустріне на шляху. І будуть тоді його називати не кошеням, а Котом, який багато знає. І буде йому жити тоді радісно і цікаво, тому що дуже цікаво багато знати і дуже радісно знати, як допомагати людям.

Запитання для обговорення після прочитання казки:

  1. Навіщо кошеняті знадобилося Знання?
  2. Перерахуйте гори, про які розповідала Яга. В чому сенс кожної з них?
  3. Тобі доводилося з ними зустрічатися?
  4. Перерахуйте всі підказки. Що значить кожна з них? Як їх можна використовувати в житті?
  5. Як ти думаєш, що далі сталося з кошеням?
  6. Чи згоден ти з тим, що цікаво і радісно багато знати? Якщо так, то чому?
Переглядів: 488 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

   Ці 6 порад психолога допоможуть полегшити адаптаційний період першокласника в школі, а також підкажуть батькам правильну лінію поведінки на цьому новому етапі життя.

  1. Зберігайте спокій і впевненість в тому, що все буде добре. Звичайно, кожна мама чи тато хвилюються за свою дитину, особливо в такий відповідальний момент – перший раз в перший клас. Але пам’ятайте, що саме своїм настроєм і своїми думками, ми формуємо у дитини установку на майбутнє навчання в школі. Тому намагайтесь продемонструвати дитині свою впевненість в тому, що все буде добре, свій спокій і віру в сина/дочку. Ні в якому разі не лякайте дитину школою, стримуйте свої побоювання і острахи. Просто вірте в свою дитину і сприймайте її такою, як вона є.
  2. Формуйте позитивне ставлення до школи і вчителів, але водночас будьте чесними. Не варто ідеалізувати школу, говорячи, що там буде безмежно весело, цікаво, захоплююче. Слід говорити правду про можливі труднощі, про необхідність слухати вчителя, виконувати інструкції, які інколи не подобаються. Але обов’язково переконуйте дитину в тому, що все буде добре, що вона справиться, зможе знайти те, що їй до душі, знайде друзів і отримає радість від пізнання нового.
  3. Завжди позитивно відзивайтеся про школу і вчителів. Діти в такому віці все ще дуже залежні від батьківської думки. Вони складають свою думку, своє враження про щось нове (в даному випадку про школу) на основі висловлювань і ставлень батьків. Тому, якщо ви хочете, щоб вчитель став авторитетом для вашого першокласника, ніколи не говоріть поганого про нього при дитині. Це сприятиме гарній поведінці дитини в школі і додасть мотивації до навчання.
  4. Уникайте додаткових стресів і навантажень. Ніколи не відправляйте дитину одночасно в перший клас і якусь секцію або гурток. Початок навчання у школі і так є серйозним стресом для 6-7-річних дітей. Тому, якщо заняття спортом і музикою здаються вам необхідною частиною виховання вашої дитини, почніть водити її туди за рік до початку навчання або після того, як диина адаптується. Повноцінний відпочинок на цьому етапі дуже важливий. Тому нехай дитина проводить більше вільного часу на свіжому повітрі, граючись з друзями.
  5. Слідкуйте за режимом дня і повноцінним харчуванням. Розпорядок дня, який не змінюється, допоможе дитині швидше адаптуватися до нових умов. Якщо ваш першокласник – шестирічка, то бажаний і денний сон хоча б на одну годину. Особливо зверніть увагу на харчування дитини. У її раціоні повинні бути присутніми білки (м’ясо, риба, сир, яйця), молочні продукти, вершкове і рослинне масло, свіжі овочі і фрукти, соки. Організм зараз як ніколи потребує додаткової енергії, адже справитися і пристосуватися до нових умов – досить серйозне завдання.
  6. Будьте особливо уважними до почуттів дитини в перші місяці. Не пропускайте труднощі, які можливо, виникнуть у дитини. Слухайте сина/дочку, говоріть про школу, про події, про почуття. Намагайтеся разом знаходити шляхи, розповідайте про себе в шкільні роки. Будьте з дитиною більш терплячими і чуйними, щоб вона відчувала спокій і підтримку вдома.
Переглядів: 388 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

   Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Анаграми «Зашифровані місяці: весна». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми та навчиться їх розшифровувати. Дитині пропонується розташувати предмети від більшого до меншого та, використовуючи потрібні літери, записати назви весняних місяців.

Розмальовка «12 місяців»: березень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями березня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.

Розмальовка «12 місяців»: квітень. Це завдання-розмальовка присвячене окремо квітню і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд

Розмальовка «12 місяців»: травень. Це завдання-розмальовка познайомить дитину з характерними особливостями травня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд.

Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме навички малювання, уяву, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Кольорові пори року: кольори весни. Це завдання допоможе формувати художньо-продуктивну компетентність дитини. Його виконання сприятиме розвитку уявлень дитини про природні явища, сезонні зміни й кольори в природі.

Що я люблю робити навесні. Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та описувати, що їй подобається робити навесні. Дитина повинна намалювати чотири малюнки: своє улюблене заняття, свій улюблений одяг, свою улюблену їжу та своє улюблене місце відпочинку навесні, а потім підписати ці малюнки.

Весна: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про весну та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на весняну тематику, що мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.

Склади прислів’я: вчимося говорити про весну. Це завдання допоможе дитині дізнатися більше про весну через долучення до скарбниці народної творчості. Воно містить шість прислів’їв, що стосуються цієї пори року. Знання прислів’їв допоможе дитині навчитися влучно формулювати власні думки про весну.

Сприймаємо світ навесні: 5 органів чуття. Це завдання допоможе дитині проаналізувати роботу своєї сенсорної системи, зокрема кожного з п’яти органів чуття. Оскільки завдання присвячене весні, воно пропонує дитині написати чи намалювати те, що вона бачить, сприймає на слух, нюх, відчуває на дотик і розпізнає на смак саме навесні.

Кросворд «Пори року»: весна. Цей тематичний кросворд надасть дитині можливість поміркувати над різними явищами та предметами, пов’язаними з весною, а також проявити кмітливість і відповідні знання. Кросворд побудований за класичним принципом.

Зашифровані картини: віднімання в межах 10. Це завдання допоможе дитині навчитися усно виконувати арифметичну дію віднімання в межах 10. Воно містить 8 прикладів та фрагментів малюнків. Дитині потрібно розв’язати приклади, вирізати фрагменти та зібрати зображення.

Малювання по крапках: хмарки та сонечко. У завданні дитині необхідно намалювати хмарки та сонечко, рахуючи крапки та поступово з’єднуючи їх прямими лініями, відповідно до зразка, намальованого у завданні, та розмалювати зображення у будь-які кольори.

Малювання по крапках: квітка. Ви бажаєте розвинути у дитини більш чітку координацію дрібних рухів та просторове сприйняття? Це завдання слугуватиме вам добрим помічником у цій справі. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме всі функції уваги, навички рахунку та зорову пам’ять.

Переглядів: 300 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

   Тематична анаграма «Великдень». Це завдання познайомить дитину з анаграмами та допоможе повторити правопис дев’яти слів великодньої тематики. Завдання не містить жодних підказок, окрім самої назви, що побічно допомагатиме дитині проявляти кмітливість і розшифровувати написані слова.

Великодня головоломка «Знайди слова». Це тематичне завдання-головоломка допоможе дитині повторити правопис слів великодньої тематики, потренувати увагу та пам’ять, а також дасть можливість попрактикувати навички читання.

Створюємо листівку: Великдень. Це завдання покликане надихнути дитину на створення привітальної листівки до Великодня. Воно містить два варіанти ескізу листівки. У першому варіанті дитині пропонується намалювати листівку за контурними лініями, а в другому – проявити фантазію та самостійно домалювати відсутні елементи.

Розмальовка «Великодня арифметика». Це тематичне завдання має всі переваги розмальовки та дає можливість потренувати навички додавання й віднімання в невимушеній, творчій формі. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу, дрібну моторику та творче мислення.

Арифметична розмальовка «Веселий кролик». Це тематичне завдання пропонує зображення писанки та веселого кролика, а також різноманітні математичні приклади, кожний з яких написаний на певному фрагменті зображення. Розв’язуючи приклади, дитина отримуватиме результат, що буде вказувати їй на певний колір, в який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка.

Розмальовка «Великодня симетрія». Це завдання-розмальовка допоможе дитині навчитись малювати симетричні зображення без жодних орієнтирів і підказок, покладаючись виключно на власні зір, увагу, просторове мислення та зорово-моторну координацію. У кінці їй треба все розмалювати на власний розсуд, застосувавши творче мислення й уміння підбирати кольори.

«Писанка»: учимось підбирати кольори. Ця тематична великодня розмальовка дозволить дитині виразити себе й потренувати творче мислення. У завданні дитині пропонуються зображення п’яти писанок з різним орнаментом, вона повинна розмалювати їх, підібравши потрібні кольори на власний розсуд.

Числові ваги: порівняння в межах 100. Дитині пропонується записати числа на вагах, ураховуючи їхнє положення. У процесі виконання цього завдання дитина вчитиметься практично застосовувати досвід навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях, розвиватиме увагу й логічне мислення, спостережливість і зорове сприйняття.

Числа по порядку: вивчаємо послідовний рахунок. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички послідовного рахунку та закріпити знання чисел від 1 до 30. У кожному завданні дитині пропонується вирізати числа, символічно представлені овочами або фруктами, й приклеїти на порожні місця, заповнивши пропуски в тризначних числових послідовностях згідно з порядком у числовому ряді.

Переглядів: 411 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024