Середа, 24.04.2024, 09:50















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Сторінка для батьків          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Переглядів: 5004 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 04.11.2019 | Коментарі (0)

     Навчання по-новому – часто використовувана фраза, коли йдеться про НУШ. Та як батькам зрозуміти, що ховається під цими словами, та оцінити, чи їхні першо- або другокласники навчаються в НУШ?

Ми зібрали кілька ознак нового навчання, щоб розібратися було легше. Це, звісно, не вичерпний список, проте без них школа навряд чи НУШ.

1. РАНКОВІ КОЛА

Ранкове коло або зустріч – одна з основних особливостей НУШ. Це ввідна частина в навчальний день. Діти разом з учителем вмощуються на килимку, аби обговорити план на день, пригадати минулий чи поспілкуватись на будь-яку іншу тему. Важливо, що вчитель сідає разом з дітьми, адже його очі мають бути на рівні з дитячими.

Такі зустрічі згуртовують дітей та позбавляють страху висловлюватись.

2. ІНТЕГРАЦІЯ ПРЕДМЕТІВ

Інтеграція – це об’єднання різних освітніх галузей в один предмет. У початкових класах НУШ є предмет “Я досліджую світ”, який містить у собі такі галузі знань: природнича, мовно-літературна, математична (обидві частково), соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, інформатична.

Інтеграція потрібна тому, що маленькі діти не розділяють світ окремо, наприклад, на фізику чи хімію. Вони сприймають його в цілості, а отже і розповідати про нього в школі варто саме таким чином. Окрім того, зараз людство зіткнулося з безліччю глобальних проблем, які не вирішити за допомогою окремо взятої галузі знань. З самого малечку дітей навчають бачити міжпредметні зв’язки.

3. ДІТИ РОБЛЯТЬ БАГАТО ПРАКТИЧНОГО

НУШ – це не про сидіння за партою з рукою на руці. Це рух, навчальні ігри, експерименти та багато творчості. Заморожувати лід, вчитись платити за проїзд у громадському транспорті та робити покупки в супермаркеті, щоб вміти рахувати гроші та бути ощадливими, – так навчаються в НУШ.

Переглядів: 3864 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 27.09.2019 | Коментарі (0)

   Моє ім’я: аналізуємо звуко-буквений склад слова. Це завдання сприятиме розвитку уваги, аналітичного мислення, фонематичного слуху, навички письма, збагаченню словникового запасу учнів і учениць. Виконуючи завдання, дитина розвине навички звуко-буквеного аналізу.

Створюємо комікси №2. Це завдання допоможе дитині на мить стати художником та створити власний комікс. Воно містить два малюнки, на яких зображено початок та завершення історії про безпритульного собаку. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 2 малюнки, а потім розмалювати їх.

Створюємо комікси №5. Це завдання містить малюнок, на якому зображено початок історії про хлопчика, що шукає друзів. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 3 малюнки, а потім розмалювати їх.

Створюємо комікси №7. Це завдання містить малюнок, на якому зображено початок історії про хлопця та дівчину. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 3 малюнки, а потім розмалювати їх.

Вивчаємо емоції за виразом обличчя. Цей комплект завдань допоможе дитині поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.

Рахуємо склади у назвах малюнків. Завдання допоможе попрактикуватися у поділі слів на склади, сприятиме збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується розглянути малюнки, порахувати склади у назвах цих малюнків і розмалювати кружечки біля відповідних цифр.

Переглядів: 3788 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 18.09.2019 | Коментарі (0)

   Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові наскрізні навчальні матеріали та завдання, які можна використовувати під час вивчення будь-яких тем 1-го класу Нової української школи (НУШ).

Наскрізні завдання з курсу «Українська мова»:

Переглядів: 6325 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 04.09.2019 | Коментарі (0)

   Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи (НУШ).

Перелік тижнів:

Переглядів: 867 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

     Нові 23 важливі, але зовсім нескладні пункти для різних вікових груп. Саме час:

1. Повертати (або формувати) звичний під час шкільного життя режим дня.

2. Літній відкат у знаннях. Важливо пам’ятати, що за літні місяці відбувається “відкат в знаннях”. Це нормально, якщо ви виявите, що дитина “нічого не пам’ятає”. Перші місяці відведені для повторення. (Ну, і можна ж без напруги і примусу зараз просто погортати книжки.)

3. Для малюків – закріплювати навички самообслуговування (витерти попу, переодягнутися, самому їсти…). Я часто розповідаю, що між 6 і 7 роками – 5 років емоційного розвитку. Але і не тільки – тіла дітей у 6 і 7 років відрізняються. Ручки малюків не завжди можуть дотягнутися до важкодоступних місць, щоб якісно їх витерти Будь ласка, враховуйте це.

4. Підготувати робоче місце. Ідеально, якщо за столом дитина сидить спиною до іграшок (секрет: глибокий зелений колір допомагає зосередитися, можна, наприклад, покласти на стіл зелений аркуш паперу).

5. Буде чудово дати дитині в магазині можливість самій обрати ручки, зошити, обкладинки. (У житті дитини не так багато можливостей щось обирати або на щось впливати.) Важливо, щоб потім у школі ці зошити нагадували про радість, а не про примус і конфлікт. (У магазині дитину не можна ставити перед вибором більше, ніж з 2-3 об’єктів, так ми спровокуємо істерику. Допоможіть їй, будь ласка.)

6. Почати продумувати гардероб. Шкільної форми не буде.

Для деяких дітей тема одягу дуже важлива. Одяг не має сковувати рухи, якщо в дитини було обвиття пуповиною або щось, що створювало складності в народженні (один з маркерів – якщо вона боїться мити голову). Будь ласка, пам’ятайте, що дитина може не любити одяг, що облягає, підбирайте його “навипуск”, без горловинки (або з широкою), не змушуйте носити краватку або шарф.

Якщо в дитини відчуття дискомфорту, “тілесної небезпеки”, їй буде складно зосередитися на отриманні нової інформації. Кольори, “що прискорюють обмінні процеси” – червоний, помаранчевий. Діти будуть втрачати увагу. Деяким діткам, які люблять ці кольори, ми підбирали браслети, значки, одягали пояси. (Іноді в молодших класах робили “кольорові дні”: п’ятниця – червоний, вівторок – помаранчевий, середа – жовтий, четвер – зелений і далі за кольорами веселки).

7. Дорослим важливо поступово планувати сніданки, придумувати ідеї для ланч-боксів (якщо у школі це раптом не передбачено). І переконатися, що дитина ці продукти їстиме (можна відрепетирувати – ніби на пікніку дитина відкриває ланчбокс) Дитині важливо ввести у звичку пиття води.

Переглядів: 334 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 ... 8 9 »

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024