Четвер, 25.04.2024, 11:46















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Сторінка для батьків          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів

Оформлення класу НУШ. Дні тижня із гномами-ТИСНИ ТУТ

Переглядів: 538 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 17.04.2019 | Коментарі (0)

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям одинадцять тематичних розвивальних розмальовок для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики тощо.

Виконання запропонованих завдань, присвячених Великодню, сприятиме розвитку творчих здібностей, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх та креативних можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Кольоровий Великдень: цікава геометрія. Це завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку вміння мислити логічно, удосконаленню вміння орієнтуватися за інструкцією. Дитині пропонується зафарбувати зображення писанок різними кольорами, відповідно до умов, прописаних в інструкції.

Моя писанка: складаємо інструкцію. Це завдання допоможе дитині навчитись письмово укладати коротку інструкцію, описувати послідовність дій, вживати слова у правильній формі. Учням й ученицям пропонується за шаблоном написати послідовність виготовлення писанки, використовуючи слова для довідки, а також намалювати свою писанку.

Тематичні розмальовки до Великодня. Цей комплект розмальовок присвячений святу Великодня й неодмінно подарує дитині приємні хвилини творчості та натхнення.

Розмальовка «Великодня арифметика». Це тематичне завдання має всі переваги розмальовки та дає можливість потренувати навички додавання й віднімання в невимушеній, творчій формі.

Розмальовка «Великодня симетрія». Це завдання-розмальовка допоможе дитині навчитись малювати симетричні зображення без жодних орієнтирів і підказок, покладаючись виключно на власні зір, увагу, просторове мислення та зорово-моторну координацію.

Великодня розмальовка за цифрами «Кролик». Це завдання пропонує дитині створити барвисту тематичну картинку до свята. Для цього їй треба розмалювати запропоновані зображення писанки та веселого кролика за допомогою цифр, кожна з яких указує на певний колір.

Арифметична розмальовка «Веселий кролик». Це більш складне тематичне завдання дає можливість потренувати навички додавання й віднімання. Розв’язуючи приклади, дитина отримуватиме результат, що буде вказувати їй на певний колір для розфарбовування.

Розмальовка за цифрами «Курчатко». Це завдання присвячене Великодню й пропонує дитині створити зображення писанок, квітів і милого курчати за допомогою цифр, кожна з яких указує на певний колір.

«Великодній розпис»: тренуємо моторику. Це завдання допоможе дитині у трохи незвичній формі потренувати дрібну моторику, зорово-моторну координацію, увагу та творче мислення, а також слугуватиме підґрунтям для подальшого набуття навичок письма.

«Писанка»: учимось підбирати кольори. Ця тематична великодня розмальовка дозволить дитині виразити себе й потренувати творче мислення. У завданні пропонуються зображення п’яти писанок з різним орнаментом, який треба розмалювати, підібравши потрібні кольори на власний розсуд.

Великодня абетка: пишемо літери (англійська мова). Це завдання допоможе дитині повторити літери англійської абетки, тренуючи при цьому увагу, пам’ять і дрібну моторику. Воно має форму стежки, викладеної з великодніх крашанок, кожна з яких послідовно відповідає літері алфавіту.

Переглядів: 343 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 17.04.2019 | Коментарі (0)

     Веселкова арифметика: учимо склад числа 10. Це завдання допоможе дитині потренувати арифметичні навички, а також запам’ятати дванадцять варіантів отримання числа 10 в якості суми (інакше кажучи, вивчити склад числа 10). У якості «помічника» їй дається зображення веселки, кожний колір якої підписаний певним «секретним» чином, адже ілюструє відповідні доданки (перший – на одному кінці веселки, а другий – на іншому).

Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі, та розмалювати запропоновані приклади. Щоб розшифрувати кросворд, дитині треба пригадати назви семи кольорів веселки та самій здогадатися про розташування кожного слова.

Барвисті рими. Цей комплект завдань в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із таким поняттям, як «рима», та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м’язову пам’ять. Кожне завдання комплекту структуроване у вигляді рядків, що мають по чотири малюнки. Дитині необхідно вголос назвати все, що вона бачить зображеним на малюнках та визначити, які з вимовлених слів римуються між собою.

Розшукай сховані слова: кольори. Це завдання-головоломка покликане допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити її словниковий запас та розширити кругозір, а також сприяти розвитку уваги, кмітливості та просторової орієнтації. У завданні дитині необхідно знайти та обвести запропоновані слова з тематики «Кольори», що сховані у горизонтальному або вертикальному напрямках серед інших літер. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме такі якості, як старанність, посидючість і завзятість, до того ж покращить дрібну моторику.

Прибирання у сови: що означає «як дві краплі води»? Завдання спрямовано на формування мовленнєвої та математичної компетентностей, розвиток логічного мислення, уваги, збагачення словникового запасу, допомагає сформувати вміння використовувати сталі сполучення слів і порівнювати числа. У завданні дитині пропонується розставити числа від найбільшого до найменшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення.

Переглядів: 368 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 17.04.2019 | Коментарі (0)

   Збери слово. Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання. У кожному завданні дитині необхідно поглянути на малюнок й визначитись із тим, що на ньому зображено, потім вирізати надані літери та вклеїти їх у клітинки так, щоб утворилось слово, яке відповідає малюнку.

Анаграма «Дитинчата тварин». Це завдання познайомить дитину з анаграмами та навчить їх розшифровувати, пропонуючи в якості підказки відповідний малюнок. Виконуючи завдання, дитина матиме змогу розвивати увагу, практикувати навички письма, повторюючи правопис слів, та збагачувати словниковий запас.

Анаграма «Тварини». У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми тварин за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці. Виконуючи завдання ваша дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення і дізнається нові слова.

Анаграми: приховані назви тварин. Це завдання сприятиме розвитку мовленнєвої культури дитини, уваги, кмітливості, збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується дізнатися, які тварини «заховались» у словах. Для цього потрібно переставити букви, утворити й записати нові слова – назви тварин.

Вивчаємо світ тварин. Чим ласують тварини? Цей комплект завдань допоможе дитині усвідомити різноманітність тваринного світу, формувати екологічну культуру, активізувати пізнавальну активність, збагатити словниковий запас. Комплект складається з 8-ми завдань, що містять інформацію про улюблені ласощі різних тварин.

Літерний лабіринт (український алфавіт). Цей комплект завдань закріплюватиме знання дитиною українського алфавіту, а також розвиватиме логічне мислення. Від кожної літери до наступної є тільки один правильний напрямок, що необхідно позначити, намалювавши стрілки або замалювавши всі квадратики по порядку від першої літери «А», до останньої «Я».

Кросворд у малюнках «Птахи». Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити правопис дванадцяти назв різних птахів, тренуючи при цьому пам’ять, увагу та дрібну моторику. Дитині потрібно подивитись на малюнки птахів та вписати відповідні назви у клітинки кросворда. Напрямок написання слів позначено цифрами у квадратних рамках.

Кросворд у малюнках «Морський світ». Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити правопис десяти назв різних морських мешканців, тренуючи при цьому пам’ять, увагу та дрібну моторику. Дитині потрібно подивитись на малюнки морських істот і вписати відповідні назви у клітинки кросворда.

Кросворд у малюнках «Комахи». Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити правопис одинадцяти назв різних комах, тренуючи при цьому пам’ять, увагу та дрібну моторику. Дитині потрібно подивитись на малюнки комах та вписати відповідні назви у клітинки кросворда.

Про що йдеться: тварини. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст. Воно містить 4 речення на тему «Тварини». З малюнків під кожним реченням дитині необхідно вибрати та розмалювати лише ті, назви яких згадуються в цьому реченні. Виконання завдання сприятиме розвитку зорової пам’яті та уваги.

Вивчаємо фразеологізми: порівняння в малюнках. Пропоноване завдання допоможе дитині навчитися вживати фразеологізми, збагатити словниковий запас. Дитині пропонується дописати словосполучення й з’єднати їх із відповідними малюнками. Виконуючи завдання, дитина збагачуватиме лексику народними образними порівняннями, вчитиметься розкривати їх зміст, характеризувати властивості того об’єкта порівняння, про який ідеться.

Знайди та розмалюй (єнот, їжак, кіт). Це завдання допоможе дитині стати більш уважною, а також пригадати деякі назви тварин. Воно містить набір хаотично розташованих зображень, контури яких перетинаються. Дитині пропонується знайти малюнки та розмалювати їх.

Сортування слів: живі істоти. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитись розподіляти слова за тематичними категоріями та збагатити словниковий запас. Воно присвячене темі «Живі істоти» та містить 16 слів, які необхідно записати у відповідних колонках. Завдання сприяє розвитку довільної уваги та концентрації.

Розшукай сховані слова: птахи. Це завдання-головоломка покликане допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити її словниковий запас та розширити кругозір, а також сприяти розвитку уваги, кмітливості та просторової орієнтації. У завданні дитині необхідно знайти та обвести запропоновані слова з тематики «Птахи.

Переглядів: 339 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 02.04.2019 | Коментарі (0)

   Цікаві факти про дерева: читаємо й розмальовуємо. Цей комплект із 8-ми завдань-розмальовок покликаний пробудити в дитини цікавість до природи, розвинути спостережливість, допоможе вивчити назви й зовнішній вигляд різних дерев.

Розмальовка «Життєвий цикл квітки». Це завдання допоможе дитині поміркувати над явищами природи, зародженням нового життя й стадіями розвитку живої істоти. Воно пропонує розглянути послідовні фази життєвого циклу квітки.

Фіксуємо спостереження за світом рослин. Цей комплект завдань містить 12 сторінок, кожна з яких присвячена спостереженням за рослинами в конкретному місяці року.

Рахуємо, скільки кошиків для груш не вистачає. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне й математичне мислення. Пропонована задача містить малюнок, на якому зображено дерево з грушами й кошик. Дитині пропонується порахувати груші на малюнку й покласти певну кількість у кошик відповідно до умови.

Рахуємо, скільки кошиків для яблук не вистачає. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне й математичне мислення. Дитині пропонується порахувати яблука на малюнку й покласти певну кількість у кошик відповідно до умови.

Історії квітів: читаємо, розмальовуємо, міркуємо. Цей комплект завдань містить 8 коротких оповідань про різні квіти. У кожному тексті представлено одну або декілька легенд про походження квітки, історію її сприйняття різними народами світу.

Додавання й віднімання в межах 20: грушеві приклади. Це завдання допоможе дитині закріпити вміння додавати й віднімати числа в межах 20, розвинути математичне мислення, увагу та кмітливість. Дитині пропонується розв'язати приклади й провести стрілку від груші до дерева, з якого вона впала.

Квіткове додавання до 20-ти. Це завдання сприятиме покращенню та закріпленню навичок додавання, розвитку уваги дитини та кмітливості. У завданні під виглядом різних видів квітів зашифровано сім чисел. Дитині пропонується подумати, які числа підставити замість квіток, розв’язати приклади на додавання та записати відповідь у спеціальних клітинках.

Скільки однакових малюнків: рахуємо квіти. Завдання, що допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку та дрібну моторику. На аркуші хаотично розміщені зображення квітів. Дитині потрібно порахувати кількість повторень кожного малюнка, замалювати відповідну кількість клітинок у графіку напроти цього зображення та записати відповідне число в спеціальному полі.

Про що йдеться: рослини, плоди. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст. Воно містить 4 речення на тему «Рослини, плоди». З малюнків під кожним реченням дитині необхідно вибрати та розмалювати лише ті, назви яких згадуються в цьому реченні.

Сортування слів: рослини. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитись розподіляти слова за тематичними категоріями та збагатити словниковий запас. Воно присвячене темі «Рослини» та містить 16 слів, які необхідно записати у відповідних колонках (категорії «Фрукти», «Квіти», «Овочі», «Дерева»).

Відгадай та намалюй: рослини довкола нас. Це завдання спрямоване на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання та письма. Дитині пропонується відгадати чотири загадки на тему «Рослини», а також намалювати та записати відповідь до кожної у спеціально відведених місцях.

Переглядів: 341 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 28.03.2019 | Коментарі (0)

    Анаграма «Фрукти». За допомогою цього завдання дитина дізнається, що таке анаграми, і навчиться їх розшифровувати. У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми фруктів за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді.

Малюємо та рекламуємо: пакет молока. Завдання допоможе дитині розвинути навички малювання та письма. Воно містить зображення пакета молока з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – такий самий пакет, але без малюнка: для нього дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Малюємо та рекламуємо: коробка цукерок. Завдання містить зображення коробки цукерок з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму коробку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Малюємо та рекламуємо: банка чаю. Завдання містить зображення банки чаю з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму банку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Кросворд у малюнках «Овочі» Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити правопис дванадцяти назв різних овочів, тренуючи при цьому пам’ять, увагу та дрібну моторику. Дитині потрібно подивитись на малюнки овочів та вписати відповідні назви у клітинки кросворда.

Визначаємо ознаки здоров’я. Збираємо букет здоров’я. Пропоноване завдання допоможе дитині визначити ознаки здорової людини, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується: розмалювати квіти з ознаками здоров’я, провести лінії від цих квітів до вази та зібрати букет здоров’я.

Розвиваємо увагу: шукаємо солодку їжу. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички абстрагування, порівняння й категоризації. Воно присвячено темі «Солодка їжа» й містить 10 малюнків. Дитині пропонується вибрати з малюнків лише ті, на яких зображено солодку їжу.

Описуємо властивості №7: температура. Це завдання допоможе дитині навчитися порівнювати й описувати предмети та істот за ознакою температури й розвинути навички малювання. Воно містить речення, що описує предмети з протилежними властивостями (гарячий – холодний), відповідні зображення й дві колонки з назвами згаданих у реченні властивостей. Дитині пропонується намалювати в колонках інші гарячі й холодні предмети (речовини).

Шукаємо відповіді в малюнках №8. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розвинути логічне мислення й збагатити словниковий запас. Воно містить 2 питання про продукти харчування й фрукти. Дитині потрібно прочитати питання, вибрати серед малюнків правильні відповіді та розмалювати.

Домалюй і розмалюй №4 (завершуємо малюнки) Це завдання допоможе дитині розвинути навички малювання й сформувати уявлення про симетрію. У ньому дитині пропонуються 4 неповні малюнки, у 2-х з яких відсутню частину зображення потрібно домалювати за пунктирними лініями, а в інших двох – самостійно.

Розмальовка «Улюблена їжа». Це ілюстроване завдання допоможе дитині проаналізувати свої смаки в їжі. Серед 14-ти малюнків дитині пропонується розмалювати зображення тих харчових продуктів, які вона полюбляє їсти. Зображення тієї їжі, що дитині не подобається, потрібно обвести червоним.

Як приготувати какао: розмальовуємо та описуємо процес. Це завдання спрямовано на розвиток навичок письма, а заодно допоможе розширити знання дитини в галузі кулінарії. На першій сторінці дитині пропонується вибрати та розмалювати інгредієнти та речі, що потрібні під час приготування какао (з суміші). На другій сторінці в малюнках представлено послідовність приготування какао: дитині потрібно розмалювати малюнки та описати процес приготування.

Переглядів: 336 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 21.03.2019 | Коментарі (0)

    Дрібна моторика – сукупність скоординованих дій нервової, м’язової і кісткової систем, часто в поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних і точних рухів кистями і пальцями рук і ніг. До області дрібної моторики відносять велику кількість різноманітних рухів: від примітивних жестів, таких як захоплення об’єктів, до дуже дрібних рухів, від яких, наприклад, залежить почерк людини.

З анатомічної точки зору, близько третини всієї площі рухової проекції кори головного мозку займає проекція кисті руки, розташована дуже близько від мовної зони. Тому розвиток мови дитини нерозривно пов’язаний з розвитком дрібної моторики.

Дрібна моторика розвивається природним чином починаючи з дитячого віку на базі загальної моторики. Спочатку дитина вчиться хапати предмет, потім з’являються навички перекладання з руки в руку, так зване «пінцетне захоплення» і т. д., до двох років вона вже здатна малювати, правильно тримати пензлик і ложку. У дошкільному та ранньому шкільному віці моторні навички стають більш різноманітними і складними. Збільшується частка дій, які потребують узгоджених дій обох рук.

Переглядів: 411 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

Кошеня Максик

Жило-було на світі кошеня Максик. Ви скажете, що так не буває, що кошенят називають Васька або Мурчик, але наше кошеня звали саме Максик. І було воно звичайнісіньким кошеням: любило гратися, бігати, дивитися мультики і не любило лягати спати, прибирати іграшки і доїдати суп до кінця. Як і всі діти, воно поступово зростало, розумнішало і виросло таким розумним, що захотілося йому багато чого довідатися. Дізнатися, чому дме вітер, дізнатися, як працює телефон, дізнатися, чому зірки не гаснуть і куди сонечко спати лягає. І тоді вирішив Максик піти зі свого теплого затишного будинку, щоб бродити по білому світу і шукати Знання.

Довго чи недовго блукало кошеня полями, лісами, але дійшло воно до хатинки на курячих ніжках. І зустріла його там бабуся – чи то Яга, а чи то не Яга. Та це й не дуже важливо. Важливим є те, що вона його не з’їла, а вказала йому дорогу до Знання, та ще й про труднощі цього шляху попередила. І ось що йому розповіла.

– Початок цієї дороги гладкий, рівний і святковий. Квіти, подарунки уздовж неї покладені. Вступаєш на неї і радієш, що весь шлях до Знання можна легко, весело, швидко пробігти. Але не знаєш, що скоро почнуться скелясті і льодові гори, на які дертися щосили доведеться. Гір тих багато, але є серед них три найголовніші, найкрутіші.

І дійсно, дуже важко по ній підніматися, і хочеться все кинути. Так само важко, як важко літери писати або ж читати вчитися. І здається, що ніколи нічого не вийде. Але ти пам’ятай мою підказку: «Якщо важко – будь сміливішим і старайся сильніше», пошепки її промовляй і тоді здолаєш ти цю гору, навчишся справлятися з труднощами і підійдеш до другої гори.

Вона називається «Нудно». І начебто легко по ній підніматися, але так само нудно, як, наприклад, літери у рядку акуратно писати. І так хочеться схопитися з місця, побігти, погратися з ким-небудь, так хочеться все кинути, але ти не кидай, а вивчи мою підказку: «Роботу ти закінчи мерщій, щоб з нудьгою впоратися швидше».

І тоді навчишся ти справлятися з нудьгою і підійдеш до третьої, найкрутішої гори. Дуже важко по ній підніматися і боляче падати. Називається вона «Невдача». Начебто все виходить, але помилки на шляху постійно закрадаються, і невірні стежки самі вибираються.

І все навколо, навіть вітри, сварять тебе за помилки. А сонце так сердиться, що погрожує зайти за хмару. А дерева навколо стежки ніби «двійки» шикуються і шепочуть: «Заслужив ти за помилки твої». Але ти завчи мою підказку: «Коли помилка трапиться, буду я на ній вчитися, буду я на ній вчитися, не засмучуватися». І тоді подолаєш ти і цю гору і станеш Вченим Котом, вченим котом-відмінником.

Подякувало Кошеня добрій бабусі і впевнено пішло дорогою до Знання і Мудрості. Знало воно тепер, що шлях його чекає довгий і не завжди легкий. Але воно обов’язково пройде його до кінця і допоможе іншим кошенятам, мишенятам, слоненятам і всім дітям, яких зустріне на шляху. І будуть тоді його називати не кошеням, а Котом, який багато знає. І буде йому жити тоді радісно і цікаво, тому що дуже цікаво багато знати і дуже радісно знати, як допомагати людям.

Запитання для обговорення після прочитання казки:

  1. Навіщо кошеняті знадобилося Знання?
  2. Перерахуйте гори, про які розповідала Яга. В чому сенс кожної з них?
  3. Тобі доводилося з ними зустрічатися?
  4. Перерахуйте всі підказки. Що значить кожна з них? Як їх можна використовувати в житті?
  5. Як ти думаєш, що далі сталося з кошеням?
  6. Чи згоден ти з тим, що цікаво і радісно багато знати? Якщо так, то чому?
Переглядів: 488 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

   Ці 6 порад психолога допоможуть полегшити адаптаційний період першокласника в школі, а також підкажуть батькам правильну лінію поведінки на цьому новому етапі життя.

  1. Зберігайте спокій і впевненість в тому, що все буде добре. Звичайно, кожна мама чи тато хвилюються за свою дитину, особливо в такий відповідальний момент – перший раз в перший клас. Але пам’ятайте, що саме своїм настроєм і своїми думками, ми формуємо у дитини установку на майбутнє навчання в школі. Тому намагайтесь продемонструвати дитині свою впевненість в тому, що все буде добре, свій спокій і віру в сина/дочку. Ні в якому разі не лякайте дитину школою, стримуйте свої побоювання і острахи. Просто вірте в свою дитину і сприймайте її такою, як вона є.
  2. Формуйте позитивне ставлення до школи і вчителів, але водночас будьте чесними. Не варто ідеалізувати школу, говорячи, що там буде безмежно весело, цікаво, захоплююче. Слід говорити правду про можливі труднощі, про необхідність слухати вчителя, виконувати інструкції, які інколи не подобаються. Але обов’язково переконуйте дитину в тому, що все буде добре, що вона справиться, зможе знайти те, що їй до душі, знайде друзів і отримає радість від пізнання нового.
  3. Завжди позитивно відзивайтеся про школу і вчителів. Діти в такому віці все ще дуже залежні від батьківської думки. Вони складають свою думку, своє враження про щось нове (в даному випадку про школу) на основі висловлювань і ставлень батьків. Тому, якщо ви хочете, щоб вчитель став авторитетом для вашого першокласника, ніколи не говоріть поганого про нього при дитині. Це сприятиме гарній поведінці дитини в школі і додасть мотивації до навчання.
  4. Уникайте додаткових стресів і навантажень. Ніколи не відправляйте дитину одночасно в перший клас і якусь секцію або гурток. Початок навчання у школі і так є серйозним стресом для 6-7-річних дітей. Тому, якщо заняття спортом і музикою здаються вам необхідною частиною виховання вашої дитини, почніть водити її туди за рік до початку навчання або після того, як диина адаптується. Повноцінний відпочинок на цьому етапі дуже важливий. Тому нехай дитина проводить більше вільного часу на свіжому повітрі, граючись з друзями.
  5. Слідкуйте за режимом дня і повноцінним харчуванням. Розпорядок дня, який не змінюється, допоможе дитині швидше адаптуватися до нових умов. Якщо ваш першокласник – шестирічка, то бажаний і денний сон хоча б на одну годину. Особливо зверніть увагу на харчування дитини. У її раціоні повинні бути присутніми білки (м’ясо, риба, сир, яйця), молочні продукти, вершкове і рослинне масло, свіжі овочі і фрукти, соки. Організм зараз як ніколи потребує додаткової енергії, адже справитися і пристосуватися до нових умов – досить серйозне завдання.
  6. Будьте особливо уважними до почуттів дитини в перші місяці. Не пропускайте труднощі, які можливо, виникнуть у дитини. Слухайте сина/дочку, говоріть про школу, про події, про почуття. Намагайтеся разом знаходити шляхи, розповідайте про себе в шкільні роки. Будьте з дитиною більш терплячими і чуйними, щоб вона відчувала спокій і підтримку вдома.
Переглядів: 389 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 15.03.2019 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024