Актуальність проблеми діяльності методичних служб у становленні сучасного вчителя як конкурентоспроможного фахівця підтверджується кардинальними змінами, що відбуваються у системі освіти і у суспільстві вцілому. Однозначно: змінився час, змінилась держава, змінились діти-основні замовники, «споживачі» освітніх послуг. Часто учні, лише переступивши поріг школи, вже мають ряд компетентностей і потребують від педагога динамічності, гнучкості і новизни, і трапляються вчителі, які не готові працювати, випереджуючи навчальні програми, адаптуючи зміст навчального матеріалу на задоволення попиту учнів.
Методичні служби системи освіти сьогодні мають чітке завдання: забезпечення якісного методичного супроводу навчально-виховного процесу, перезавантаження змісту діяльності, зосередження на модернізацію навчально-виховного процесу.
Зміни у змісті освіти потребують і кардинальних змін у кадровому забезпеченні: важливо у повній мірі розкрити і реалізувати потенціал кожного педагога, зорієнтувавши його на формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості кожного учня, на дитиноцентризм - як основний принцип педагогічної діяльності.
Діяльність методичного центру управління освіти Глибоцької РДА спрямована саме на реалізацію цієї надважливої проблеми: підвищення фахового рівня педагога шляхом модернізації методичної роботи для забезпечення якості навчально-виховного процесу.
|