Четвер, 25.04.2024, 02:27















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми

У категорії матеріалів: 91
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 9 10 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Комментарям · Завантаженням · Проглядам

     Проблема дитячої обдарованості є однією з проблем сучасної науки. Існує понад 100 визначень поняття "обдарованості". Н.С.Лейтес сказав, що "Обдарованість - це здатність до видатних досягнень у будь-якій соціальне значущій сфері людської діяльності".

Основним принципом роботи загальноосвітньої школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Здійсненню цього принципу сприяє робота практичного психолога і педагога в їх взаємодії.

Зміст роботи з обдарованими дітьми включає: ряд завдань, а саме: спри­яти розвитку кожної особистості; якомога раніше виявляти обдарування кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові.

Основним підходом у пошуку юних обдарувань варто визнати комплекс заходів: медичних, фізіологічних, психологічних, педагогічних, спрямова­них на вирішення цих завдань сім'єю і школою. Важливо використовувати різноманітні методи виявлення інтересів і здібностей дітей і надалі спосте­рігати за їхніми успіхами. В роботі з обдарованими дітьми можна виділити три етапи. Далі-тисни тут.

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 286 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

Обдарованість та проблеми виховання обдарованих дітей-

тисни тут

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 285 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

Н.М. Потапова,

методист НМЦ сучасних технологій

оцінювання якості освіти ІППО ЧО

Робота з обдарованими дітьми потребує аналітичного осмислення досягнень, окреслення стратегій та перспектив. Адже формування інтелектуальних лідерів суспільства – це довготривалий і важливий процес. Формування та розвиток інтелектуального потенціалу, розвиток здібностей, становлення юних інтелектуальних лідерів є запорукою розвитку нашого краю як на державному так і на світовому рівні. Навчання обдарованих, талановитих дітей, їхня підготовка до професійної реалізації в самостійному житті – актуальне питання сьогодення. З огляду на це основними завданнями сучасної освіти є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, природної обдарованості учнів, формування в них творчого потенціалу, мислення, уміння самореалізовуватися.

Основою роботи з обдарованими дітьми повинно стати реальне знання їхніх потенційних можливостей, прогнозування потреб і моделей розвитку особистості. Саме тому важливим є визначення пріоритетів у цьому аспекті діяльності закладу освіти, створення чіткої системи роботи, здійснення пошуку, відбору, творчого розвитку обдарованої, талановитої учнівської молоді в галузі науки, культури, мистецтва, спорту, створення сприятливих умов для реалізації потенціальних можливостей дітей. Тому варто систематизувати нормативно-правову базу з означеної проблеми; створити інформаційний банк даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності; систематизувати матеріали періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості.

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 270 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

     Перемоги в олімпіадах – гарний старт дитини-підлітка. Цей досвід безцінний. Також для багатьох батьків олімпіадник у сім’ї – причина для гордості, а для педагогів – критерій рівня власних знань і вміння передавати їх учням. Тож бажання виховувати олімпіадника цілком зрозуміле і з батьківської, і з педагогічної точки зору.

Наш сайт Mamabook вирішив дізнатися, що формує успіх дітей-переможців. І чимало відповідей нам підказала героїня цієї статті – 35-річна Олександра, у минулому багаторазовий переможець олімпіад різних рівнів.

Історія з життя

«Я навчалася в російськомовній школі, російськомовному класі, а вдома мене оточували російськомовні батьки. Свій 5 клас я закінчувала в 1994 році, коли старша сестра поступила до університету та визначила мою долю. З перших днів навчання вона розповідала, як у ВНЗ починають масово викладати українською мовою, як їй важко засвоювати матеріал. Вона заявила: «Сестрі буде дуже важко у майбутньому, тож мову вона повинна розпочати вчити якнайшвидше».

Так і сталося. Мій 6 клас був україномовний! Мій суржик був бездоганним! Та сталося ще дещо. У школі була викладачка з української мови, з якою у сестри виникли певні непорозуміння. Сестра закінчила школу зі срібною медаллю та єдиною «четвіркою» – з мови! У моєму новому класі, звичайно ж, викладала саме вона – нестерпна і ненависна вчителька. Одна її фраза зробила революцію в моїй голові…

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 273 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

   Що потрібно знати батькам і педагогам

Обдарована дитина-це дитина,яка відрізняється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями ( або має внутрішні передумови для таких досягнень) у тому чи тому виді діяльності.

Нині більшість психологів визнає, що рівень і характер розвитку обдарованості – це завжди результат складної взаємодії спадковості (природних задатків) і соціокультурного середовища, опосередкованого діяльністю дитини (ігровою, навчальною, трудовою). До того ж особливе значення мають сім`я і школа.

Обдаровані всі?

Одним із найбільш дискусійних питань стосовно обдарованих дітей є чистота вияву дитячої обдарованості. Існує два крайні погляди: « Усі діти обдаровані» - «Обдаровані діти зустічаються вкрай рідко». Прихильники першого з них вважають, що до рівня обдарованого можна розвинути практично будь-яку здорову дитину за умови створення сприятливих умов.

Для других обдарованість- унікальне явище. У такому разі основну увагу зосереджують на пошуку обдарованих дітей. Зазначена альтернатива не діє в межах такої позиції: потенційні передумови до досягнень у різних видах діяльності притаманні багатьом дітям, тоді як реальні високі результати демонструє значно менша частина дітей.

Та чи та дитина може виявити особливу успішність у досить широкому спектрі діяльностей, оскільки її психічні можливості надзвичайно пластичні на різних етапах вікового розвитку. Своєю чергою, це створює умови для формування різних видів обдарованості. Ба більше, навіть в одному й тому ж виді діяльності різні діти можуть виявити своєрідність свого обдарування щодо різних її аспектів.

Обдарованість часто виявляється в успішній діяльності , що має стихійний, самодіяльний характер. Наприклад, захоплена технічним конструюванням дитина може вдома з ентузіазмом будувати свої моделі, але при цьому не проявляти аналогічної активності активності ні в шкільній,ні в спеціально організованою позашкільній діяльності (гуртку, секції, студії). Окрім того, обдаровані діти далеко не завжди прагнуть демонструвати свої досягнення.

Дитина, яка складає вірші чи оповідання, може приховувати своє захоплення від педагога.

Отже, говорити про обдарованість дитини потрібно не лише за її шкільними або позашкільними справами, а й з ініційованих нею самою форм діяльності. У деяких випадках причиною, що затримує становлення обдарованості, попри потенційно високий здібностей, є ті чи ті проблеми розвитку дитини, наприклад: заїкання, підвищена тривожність, конфліктний характер спілкування тощо.

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 356 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 27.05.2019 | Коментарі (0)

Сценарій урочистої церемонії вшанування учнів району-переможців обласного та державного етапу інтелектуальних змагань

«Юна еліта Глибоччини-2019»-ТИСНИ ТУТ

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 276 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 24.05.2019 | Коментарі (0)

Остаточні протоколи засідання журі за підсумками перевірки робіт учасників ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови (в прикріпленому файлі).

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 490 | Завантажень: 324 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 14.11.2015 | Коментарі (0)

ПРОТОКОЛ підсумків перевірки робіт учнів  3 - 4 класів ( україномовні ЗНЗ ) Глибоцького району ІІ етапу  XVІ Міжнародного  конкурсу з української мови імені Петра Яцика

(в прикріпленому файлі).

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 502 | Завантажень: 112 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 14.11.2015 | Коментарі (0)

ПРОТОКОЛ підсумків перевірки робіт учнів  3 - 4 класів ( шкіл з румунською мовою навчання ) Глибоцького району ІІ етапу  XVІ Міжнародного  конкурсу з української мови імені Петра Яцика

(в прикріпленому файлі).

Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми | Переглядів: 430 | Завантажень: 93 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 14.11.2015 | Коментарі (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024