Субота, 20.04.2024, 12:47















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Закон України "Про освіту"

Методичні рекомендації з української мови для закладів з навчанням румунською мовою
14.03.2018, 09:07

Шановні колеги!

На виконання положень Закону України "Про освіту", вимог нового Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції Нової української школи, Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" (розпорядження КМУ від 13.12.2017 № 903-р), наказу МОН від 01.06.2017 р. № 784 "Про затвердження Додаткових заходів щодо формування мовних компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин на 2017-2021 роки" у Чернівецькій області створено консультативну групу у складі: Бабич Надії Денисівни – професора кафедри історії та культури української мови Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича; Унгурян Мар’яни Октавіанівни – головного спеціаліста відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації; Боднарюк Світлани Михайлівни – наукового співробітника Чернівецької філії ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" МОН України; Квітень Євгенії Дмитрівни – завідувача науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області; Ткач Алли Василівни – методиста міського методичного центру закладів освіти управління освіти Чернівецької міської ради. Робота консультативної групи зосереджена на створенні умов для забезпечення освітніх потреб представників національних спільнот.

З метою продовження системної роботи щодо забезпечення методичного супроводу для вивчення державної української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин сформовано творчу групу із вчителів-практиків у складі: Фонарюк Тетяни Іванівни – вчителя української мови та літератури, спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста Чернівецької гімназії № 6 імені Олександра Доброго Чернівецької міської ради; Морараш Анжели Костянтинівни – вчителя української мови та літератури, спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста Чернівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Чернівецької міської ради; Димашок Ганни Василівни – вчителя української мови та літератури, спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста Волоківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Глибоцького району; Рошки Анастасії Іванівни – вчителя української мови та літератури, спеціаліста ІІ категорії Маршинецького НВК Новоселицького району.

Консультативна та творча групи працюватимуть над створенням дорадчих матеріалів та методичних рекомендацій щодо усунення труднощів вивчення державної мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин.

Просимо Вас долучитися до формування дорожньої карти роботи даних груп. Пропозиції, тематику методичних рекомендацій для включення в дорожню карту просимо надсилати на електронні адреси: chernivtsi.imzo@gmail.com; fonariuktania@gmail.com . Дорадчі матеріали та методичні рекомендації будемо надсилати на електронні адреси органів управління освітою, методичних служб, закладів освіти.

Надсилаємо перші методичні матеріали розроблені творчою групою на тему: "Форми і методи удосконалення знань з української мови в учнів закладів загальної середньої освіти з навчанням румунською мовою".

 

З повагою

Начальник Чернівецької філії Тарангул Л.М.

Творча група вчителів-практиків:

Фонарюк Т. І., Морараш А. К.,

Димашок Г. В., Рошка А. І.

Форми і методи удосконалення знань з української мови в учнів закладів загальної середньої освіти з навчанням румунською мовою

Однією з умов саморозвитку, самовдосконалення

протягом усього життя є осмислення кожною особистістю

державної мови як засобу спілкування, національної ідентичності, консолідації і згуртування громадян різних національностей в єдиний український народ, який беззастережно сприймає усталені форми

життя в Україні, мовні культурні традиції нашого народу,

що є стрижнем цілісної освітньої системи, яка

зорієнтована на світовий освітній простір.

Василь Кремінь

Навчально-виховний освітній простір закладів загальної середньої освіти має наповнюватись для українського народу, різних його етносів, що мешкають у різних регіонах, суспільними цінностями. У системі освіти державна мова має стати не лише предметом навчання учнів, але й засобом досконалого оволодіння ними ключовими компетентностями, що сприятиме підвищенню якості освіти в цілому і полегшить осмислення багатогранності та різноманітності мовного і культурного багатства України, сприятиме консолідації громадянського суспільства.

Українська мова як навчальна дисципліна в закладах загальної середньої освіти з навчанням румунською мовою – це засіб міжособистісного і міжнаціонального спілкування, засіб згуртування громадян України в суспільно-політичну спільноту, скарбниця глибоких знань міжкультурних традицій і ментальних особливостей.

Українська мова як державна покликана забезпечити формування комунікативних умінь, необхідних для життя і діяльності в навчальній, соціокультурній та офіційно-діловій сферах Української держави, а також для виховання високого рівня культури громадян цієї держави.

Модернізація мовної освіти в Україні спонукає до необхідності підвищення якості освітніх послуг. Сьогодні життя дуже стрімко змінюється. Період реформування освіти переосмислює роль учителя-словесника у навчальному процесі, оновлює педагогічні технології, пропонує такі, що спроможні допомогли зробити процес навчання демократичним, ефективним і цікавим.

Сучасний учитель-професіонал – мудрий, далекоглядний наставник учня на його життєвій ниві, невтомний, самовідданий трудівник, патріот України, щиро перейнятий гуманними ідеалами людства. Стати таким учителем нелегко, потрібно докласти чимало зусиль. Час висуває перед учителем якісно нові, високі вимоги як до суто людських якостей, так і до професійної підготовки. Сучасний учитель – педагог нової формації. Це висококультурна людина, глибоко і широко ерудована, з нахилами й навичками наукового дослідництва. Це справжній майстер своєї справи. Учитель-словесник, крім усього іншого, повинен досконало володіти таким чудовим ресурсом, як українська мова, й активно впливати ним на формування особистості учня, розвиваючи його комунікативні здібності й моральні якості.

Професіоналізм залежить від цілеспрямованості й наполегливості, бажання засвоїти сучасні нормативи методики навчання державної мови й постійно розвивати власні фахові уміння, зміцнювати навички самовдосконалювання. Далі-тисни тут

 

Категорія: Закон України "Про освіту" | Додав: Ulia_RMC
Переглядів: 370 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024