Вівторок, 23.04.2024, 23:21















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [143]
Методична робота [207]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [91]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [59]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [91]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [8]
Фінансова діяльність управління [20]
Літній мовний табір [16]
Підсумки 2018 - 2019 рр. [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Зовнішнє незалежне оцінювання 2018

Рекомендації щодо підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов
31.03.2015, 09:51

Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов передбачає оцінювання   основних видів мовленнєвої діяльності з метою визначення  рівня сформованості  комунікативної компетенції учасників зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до вимог чинних навчальних програм.

    Рівні  сформованості комунікативної компетенції визначені як  середній (А2+), достатній (В1+) та високий (В2).

          Читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, котрий читається,  вміння  узагальнювати зміст прочитаного,   виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Тексти являють собою матеріали, які відображають реалії життя у країнах з мов яких проводиться тестування. Різниця між рівнями забезпечується двома основними підходами:

  • шляхом підбору автентичних текстів (основні ознаки – відображення реалій справжнього життя, обізнаність учасника тестування  із життєвими ситуаціями),   що стосуються відповідних  сфер;
  • підбору завдань за складністю з огляду на критерії: лінгвістична складність, тип тексту, структура дискурсу (усне чи писемне мовлення), обсяг тексту.

Читання

Статті із періодичних видань;

листи (особисті, ділові тощо);

оголошення, реклама;

розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо);

меню, кулінарні рецепти;

програми (телевізійні, радіо тощо);

особисті нотатки, повідомлення

 

 

Виокремлювати загальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному спілкуванні (короткі повідомлення для друзів, оголошення, проспекти, меню і т.д.);

виокремлювати загальну та детальну інформацію із документів, що використовуються у повсякденному житті (оголошення, проспекти, меню, розклад руху поїздів тощо);

виділяти детальну інформацію про осіб, факти, події тощо;

розрізняти фактографічну інформацію від враження

 

 Читати короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;

 розуміти зміст прочитаного;

 знаходити основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою)

 

 

 

 

Письмо

Письмо перевіряє рівень сформованості використання писемного мовлення для вирішення комунікативно-орієнтованих завдань, тобто: вміння передати письмово необхідну інформацію, вміння правильно, з урахуванням соціокультурних відмінностей,  оформлювати і написати особистого листа, вітальну листівку, оголошення, повідомлення, нотатки тощо

 

Автобіографія/ резюме.

Заповнення анкети, бланків, формуляра; повідомлення, особистий лист, довідкова інформація, опис людини, предмета, місця, ситуації, події

 

Англійська мова. Комунікативні типи речень: стверджувальне, питальне, заперечне, спонукальне,  порядок слів у них. Безособові речення. Речення з there is/ are.

Складносурядні речення зі сполучниками and, but. Складнопідрядні речення з сполучниками because, so, if, when, that, that is why. Іменники у формі множини, утворені за правилом, і винятки. Вживання артиклів. Займенники: особові, присвійні, питальні, об’єктні, вказівні. Неозначені займенники, похідні від some, any, no, every. Прикметники у звичайному, вищому та найвищому ступенях порівняння, утворених за правилом, а також винятки.

Вищий та найвищий ступінь порівняння прислівників. Числівники: кількісні, порядкові. Прийменники місця, напряму, часу

Німецька мова. Основні комунікативні типи речень: стверджувальні, питальні, заперечні, спонукальні, порядок слів у них. Рамкова конструкція в німецькому реченні.

Основні засоби вираження заперечення: kein, nicht; вираження заперечення за допомогою niemand, nicht.

Безособові речення з man, es.в однині та множині.

Прийменники, що потребують Akkusativ, Dativ, Akkusativ и Dativ. Управління дієслів. Відмінювання прикметників. Cтупені порівняння прикметників та прислівників. Числівники (кількісні, порядкові).

Займенники: особові, присвійні, вказівні, неозначені, неозначено-особові(“man”).

Французька мова. Комунікативні типи речень: стверджувальне, питальне, заперечне, спонукальне, порядок слів у них. Узгодження часів. Морфологія.

Множина іменників (особливі випадки творення множини). Артикль. Основні випадки вживання означеного, неозначеного, часткового артикля. Основні випадки відсутності артикля. Прикметник: рід, число, ступені порівняння.

Особові займенники у функції прямого та непрямого додатка. Займенники en, y. Відносні займенники qui, que, dont.

Часові форми дієслова у дійсному способі

 

Написання особистого листа з використанням формул мовленнєвого етикету, прийнятих в країнах, з мов яких проводиться тестування, з викладом новин, розповіддю про окремі факти і події свого життя, з висловленням власних міркувань та почуттів, описом планів на майбутнє та з проханням надати  аналогічну інформацію партнера по письмовому спілкуванню; передати особисте повідомлення у вигляді записки довільної форми;

 

 передати особисту інформацію в короткому листі відповідного зразка або в довільній формі, в  листі з тим, щоб подякувати, висловити жаль з якогось приводу, відмовитися від замовлення, вибачитися;

переписати інформацію із телефонної книги, розкладу руху, із оголошення;

 передати прості ділові повідомлення (зустріч із точним зазначенням часу та місця);

 написати короткий текст про важливу подію, особистий план на майбутнє

 

 

       

 

 

Виходячи з вищезазначеного, рекомендуємо:

 

  • Формувати в учнів комунікативну компетенцію, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур та цивілізацій сучасного світу через дотримання європейського та світового освітнього стандарту.
  • Поглиблювати опанування учнями умінь мовлення на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах діяльності: читанні та письмі відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
  • Сприяти оволодінню учнями іншомовним спілкуванням, що передбачає формування у них певного рівня комунікативної компетенції на основі мовних, лінгвокраїнознавчих, країнознавчих знань та навичок мовлення через впровадження зовнішнього незалежного оцінювання у освітню систему України.
  • Створювати сприятливі умови для розуміння та засвоєння комунікативних функцій засобів спілкування для їх конкретного вживання у відповідних мовленнєвих ситуаціях, уміння самостійно відбирати саме ті мовні і мовленнєві засоби, що є оптимальними для реалізації комунікативного наміру та адекватними в соціально-функціональному плані ситуації спілкування на основі систематичної підготовки до тестування.

 

 

Категорія: Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 | Додав: Ulia_RMC
Переглядів: 594 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024