Статті із періодичних видань;
листи (особисті, ділові тощо);
оголошення, реклама;
розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо);
меню, кулінарні рецепти;
програми (телевізійні, радіо тощо);
особисті нотатки, повідомлення
|
Виокремлювати загальну інформацію із документів, що використовуються в повсякденному спілкуванні (короткі повідомлення для друзів, оголошення, проспекти, меню і т.д.);
виокремлювати загальну та детальну інформацію із документів, що використовуються у повсякденному житті (оголошення, проспекти, меню, розклад руху поїздів тощо);
виділяти детальну інформацію про осіб, факти, події тощо;
розрізняти фактографічну інформацію від враження
|
Читати короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;
розуміти зміст прочитаного;
знаходити основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою)
|
Автобіографія/ резюме.
Заповнення анкети, бланків, формуляра; повідомлення, особистий лист, довідкова інформація, опис людини, предмета, місця, ситуації, події
|
Англійська мова. Комунікативні типи речень: стверджувальне, питальне, заперечне, спонукальне, порядок слів у них. Безособові речення. Речення з there is/ are.
Складносурядні речення зі сполучниками and, but. Складнопідрядні речення з сполучниками because, so, if, when, that, that is why. Іменники у формі множини, утворені за правилом, і винятки. Вживання артиклів. Займенники: особові, присвійні, питальні, об’єктні, вказівні. Неозначені займенники, похідні від some, any, no, every. Прикметники у звичайному, вищому та найвищому ступенях порівняння, утворених за правилом, а також винятки.
Вищий та найвищий ступінь порівняння прислівників. Числівники: кількісні, порядкові. Прийменники місця, напряму, часу
Німецька мова. Основні комунікативні типи речень: стверджувальні, питальні, заперечні, спонукальні, порядок слів у них. Рамкова конструкція в німецькому реченні.
Основні засоби вираження заперечення: kein, nicht; вираження заперечення за допомогою niemand, nicht.
Безособові речення з man, es.в однині та множині.
Прийменники, що потребують Akkusativ, Dativ, Akkusativ и Dativ. Управління дієслів. Відмінювання прикметників. Cтупені порівняння прикметників та прислівників. Числівники (кількісні, порядкові).
Займенники: особові, присвійні, вказівні, неозначені, неозначено-особові(“man”).
Французька мова. Комунікативні типи речень: стверджувальне, питальне, заперечне, спонукальне, порядок слів у них. Узгодження часів. Морфологія.
Множина іменників (особливі випадки творення множини). Артикль. Основні випадки вживання означеного, неозначеного, часткового артикля. Основні випадки відсутності артикля. Прикметник: рід, число, ступені порівняння.
Особові займенники у функції прямого та непрямого додатка. Займенники en, y. Відносні займенники qui, que, dont.
Часові форми дієслова у дійсному способі
|
Написання особистого листа з використанням формул мовленнєвого етикету, прийнятих в країнах, з мов яких проводиться тестування, з викладом новин, розповіддю про окремі факти і події свого життя, з висловленням власних міркувань та почуттів, описом планів на майбутнє та з проханням надати аналогічну інформацію партнера по письмовому спілкуванню; передати особисте повідомлення у вигляді записки довільної форми;
передати особисту інформацію в короткому листі відповідного зразка або в довільній формі, в листі з тим, щоб подякувати, висловити жаль з якогось приводу, відмовитися від замовлення, вибачитися;
переписати інформацію із телефонної книги, розкладу руху, із оголошення;
передати прості ділові повідомлення (зустріч із точним зазначенням часу та місця);
написати короткий текст про важливу подію, особистий план на майбутнє
|