Середа, 24.04.2024, 20:03















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Грудень » 8 » Педагогічна рада № 2 в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст.
11:49
Педагогічна рада № 2 в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст.

       4 грудня 2014 в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів була проведена педагогічна рада на тему « Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників НВП як важлива умова покращення якості освіти та розвитку творчого мислення школярів».  Директор школи  Панчук Олена Іванівна відзначила , що мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але  є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації у учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. Мотив - це  внутрішнє спонукання особистості до того або іншого виду активності, пов'язане із задоволенням певної потреби.

      Заступник директора з НВР Лерка О.Є. презентувала теоретичні аспекти позитивної мотивації у формі інформдайджеста, кожен учитель засвоїв за допомогою тезауруса ключових понять та методу "цеглинка до цеглинки" основні поняття проблеми. Педагоги школи активно обговорювали способи та методику формування в учнів позитивної мотивації. Цікавою була інформація керівників МО вчителів початкових класів Зегрі Т.С., МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу наук  Педурару А.Г. та МО вчителів природничо-математичного циклу наук Сташеску В.В.  На практичній частині під час вправи «Моделюю мотивацію»,вчителі  склали мотивацію вступного уроку з української мови (5-й кл.),з французької мови (6-й кл.).  з математики  (7-й кл.).,з природознавства (1-4 кл). Методом «незакінчених речень» закріпили інформацію, отриману на педраді. Знати, що таке мотивація, які її види існують, їхні характерні риси, психофізичні проблеми мотивації навчальної діяльності, вміти сформулювати мотиваційну частину уроку, створити на уроках ситуацію зацікавленості теоретичним матеріалом, використовувати способи виховання в учнів почуття обов'язку і відповідальності та багато іншого ми повинні для того, щоб спроектувати і провести ефективний урок.  Заступник директора з навчально-виховної роботи  Лерка О.Є. підготовила для  всіх вчителів пам'ятку «З чого починається ефективний урок». По другому  питанню педради була зачитана аналітична довідка про стан викладання біології в 6 -11 класах.

Переглядів: 625 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024