П'ятниця, 19.04.2024, 15:50















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2015 » Січень » 21 » Семінар - практикум «Активізація навчально - пізнавальної діяльності молодших школярів»
20:08
Семінар - практикум «Активізація навчально - пізнавальної діяльності молодших школярів»

    У сучасних умовах розвитку України перебудова системи освіти–життєво необхідний процес. Школа перебуває на етапі переходу до нового розуміння завдань, проблем, використання нових етодів і підходів у навчанні. Однією з актуальних проблем на сучасному етапі розвитку педагогічної теорії та практики є активізація навчально - пізнавальної діяльності учнів, адже від неї залежить ефективність навчання : свідоме і міцне здобуття знань, перетворення знань у переконання, розвиток інтересу до навчальної діяльності, самостійність думки та практичних дій учнів.      Стародавня мудрість говорить: «Якщо твої плани розраховані на рік –сій хліб, якщо на десятиліття –посади дерево,якщо навіки – виховуй дітей».

Під таким гаслом сьогодні, 21 січня 2015 року на базі РМЦ відбувся семінар - практикум для вчителів 1-х класів( шкіл з румунською мовою навчання).

Семінар відкрила завідувач РМЦ – О.С. Намака. Вона акцентувала увагу присутніх на тому, що до школи приходять всебічно розвинені, ерудовані діти, тому учитель повинен якнайкраще організувати навчальний процес, щоб досягти глибокого засвоєння програмного матеріалу. Інформація повинна сприйматися не лише слуховими, а й зоровими аналізаторами. Адже «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, а факел, який потрібно запалити». Після цього завідувач РМЦ провела з учасниками семінару мозковий штурм «Прийоми, методи, засоби та форми активізації навчально - пізнавальної діяльності молодших школярів».  Продовжила цю думку за допомогою презентації методист початкових класів РМЦ, яка вказала, що головним завданням вчителя є виховання дітей. Діти приходять до школи не просто вчитися, а вчитися добре. І тому з перших днів потрібно старатись створити такі умови, щоб це бажання не згасло.

 Керівник МО – Мудрак М. Г. презентувала з досвіду роботи « Шляхи активізації навчально - пізнавальної діяльності молодших школярів».Вчитель Волоківської ЗОШ І - ІІІст. – Раду А. М. проводила майстер - клас з основ здоров’я « Здорове харчування». А пристендові уроки з предметів художньо-естетичного циклу проводили вчителі: Богданюк М. Р.( Купський НВК No2), Петрович Т. Р. ( Опришенська ЗОШ), Баш Р. В., Ванзуряк О. П.(Просіцька ЗОШ), Панчук Д. А. ( Тереблеченська ЗОШ), Ванзуряк О. П. (Димківський НВК) , Костинян М. І. ( Йорданештська ЗОШ І-ІІІст.). 

 Висновок один - це навчити дитину вчитися, сформувати інструмент, без якого дитина стає невстигаючою, нездібною. Цим інструментом, як зазначав Сухомлинський В.О., є формування декількох умінь: вміти спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачу, роблю, думаю, спостерігаю, читаю, пишу...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 621 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024