Четвер, 25.04.2024, 01:40















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Грудень » 19 » Використання мнемотехніки у навчально-виховному процесі
12:37
Використання мнемотехніки у навчально-виховному процесі

     Сьогодні актуальними у  психолого-педагогічній науці стають методики ефективного засвоєння різноманітної інформації. Одним із важливих принципів сучасної освіти є оптимізація навчання через застосування новітніх освітніх психолого-педагогічних технологій  і, зокрема, мнемотехніки як одного з найефективніших методів засвоєння інформації та попередження інформаційного перенасичення.

Мнемотехніка – це спосіб покращення засвоєння нової інформації шляхом свідомого утворення асоціативних зв’язків за допомогою спеціальних методів та прийомів.

   У Петричанському  навчально-виховному комплексі проведено навчання педагогів з теми: «Ефективне засвоєння інформації з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку через застосування методів та прийомів мнемотехніки». З колегами ділилися знаннями директор Катренюк М.П. та вчитель початкових класів Шелепюк С.М., які 27-28 листопада в м.Чернівці  були учасниками  практичного етапу науково-методичного семінару  «Мнемотехніка: технологія засвоєння нової інформації».  Педагогам були вручені сертифікати, які підтверджують кваліфікацію учасника по практичному засвоєнню даного курсу і дають право на проведення навчання за відповідними програмами.

   Курс проводив Геннадій Чепурний, психолог, керівник ЦОТ «Школа ейдотехніки», голова оргкомітету МФ «Перспектива», президент Асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО». У навчально-методичному посібнику Геннадія Анатолійовича «Мнемотехніка : технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти», , який схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах,  описано п’ять методів мнемотехніки. Кожний метод включає себе ще кілька прийомів.

   Марія Петрівна ознайомила присутніх з визначенням та історією розвитку мнемотехніки, звернула увагу на актуальність упровадження технології мнемотехніки в сучасну освіту. Виступ «Ефективне засвоєння інформації з дітьми дошкільного віку через застосування методів та прийомів мнемотехніки» супроводжувався наочністю та практичними вправами. У ході практичної роботи педагоги ознайомились з методами «Перетворення» та «Зв’язування», прийомами «Аналогія», «Піктограми», «Цифрообраз», «Сюжет», «Послідовні асоціації», «Синтез». Для закріплення вивчили вірш за допомогою піктограм.

  Світлана Михайлівна презентувала навчально-методичний посібник Геннадія Чепурного «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти», розповіла про практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початкових класах. Зокрема, докладніше зупинилася на методиках вивчення складу числа, таблиці множення, вивченні віршів.

   Педагоги ділилися власним досвідом щодо роботи з дітьми з даної методики. Адже, елементи мнемотехніки використовувати можна як з дітьми дошкільного віку, так і з молодшими школярами. 

 

Директор НВК   Марія Катренюк

 

Переглядів: 1511 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024