П'ятниця, 22.11.2024, 13:19















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Мови і літератури [178]
Українська мова, Українська література, Українська мова (для шкіл з румунською мовою навчання), Українська література (для шкіл з румунською мовою навчання), Зарубіжна література, Світова література, Іноземні мови (англійська, французька, німецька), Російська мова, Російська література
Суспільствознавство [51]
Історія, Всесвітня історія, Правознавство, Етика
Естетична культура [16]
Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво, Художня культура
Математика [38]
Математика, Алгебра, Геометрія
Природознавство [84]
Географія, Біологія, Фізика, Хімія, Природознавство
Технології [70]
Трудове навчання (технічна праця), Трудове навчання (обслуговуюча праця), Інформатика
Здоров'я і фізична культура [34]
Основи здоров'я, Фізична культура
Початкові класи [39]
(з румунською та українською мовою навчання)
Українознавство [35]
Бібліотечні фонди [9]
Семінари-практикуми [16]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Методична допомога вчителям-предметникам » Математика

Відкритий урок з математики
27.10.2014, 11:19

    Учитель математики Костинян Флорін Ілліч підготував та провів урок з алгебри у 7-му класі на тему: „Одночлен”.

Мета даного уроку: формування понять одночлена, стандартного вигляду одночлена; формування вмінь учнів множити одночлен та підносити одночлен до степеня, записати одночлен в стандартному вигляді.  

Урок розпочався з перевіркою домашнього завдання. Правильність виконання домашнього завдання перевірялась за записами (з пропусками), зробленими на дошці до початку уроку. Потім проводилось фронтальне опитування класу і учні подали у вигляді степеня вирази, подані в таблиці. Таким чином, за п'ять - сім хвилин, учні пригадали, обговорили та узагальнили матеріал попереднього уроку.

Наступний етап уроку був сприйняття на усвідомлення нового матеріалу. Пояснення нового матеріалу здійснювалось відповідно до підручника. Після того учні виконували вправи усно.

Під час закріплення та осмислення нового матеріалу учні розв’язували задачі біля дошки. Вчитель впевнено і наполегливо вимагає виконань завдань уроку. До дітей ставиться з повагою, дотримується тактовність. 

 

 

Категорія: Математика | Додав: Ulia_RMC
Переглядів: 621 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024