Четвер, 18.10.2018, 02:56















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Глибоцький    районний 

методичний    центр


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль            Вихід


" Тут не кінець – початок України, бо звідусюди гості радо йдуть! Їх зустрічає хлібом Буковина – через Глибоку йде в Державу путь! "
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2017-2018
Олімпіади 2018
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 [86]
Методична робота [204]
Дошкільна освіта [72]
Позашкільна освіта [33]
Виховна робота [106]
Психологічна служба [74]
Державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів [24]
Атестаційна експертиза закладів освіти району [13]
Атестація педагогічних кадрів [20]
Підготовка до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду [45]
Всеукраїнські олімпіади [311]
Юна еліта Глибоччини. Робота з обдарованими дітьми [75]
Оздоровленя учнів, проведення екскурсій, навчальної практики [28]
Кадрова робота [18]
Інформатизація та компютеризація освітніх закладів [40]
Охорона праці та безпека життєдіяльності, дитячий травматизм [25]
Організація підвозу учасників навчально-виховного процесу [10]
Цивільний захист [5]
Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства [56]
Психолого-медико-педагогічна консультація [15]
Діяльність освітніх округів [8]
Профілактика злочинності та насильства в сім’ї [9]
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття". [4]
Заходи щодо вшанування в 2014 році ювілею Т.Г. Шевченка
2016 рік в Україні Рік англійської мови [3]
2016 рік в Україні оголошено Роком англійської мови
Стратегія виховання особистості в системі освіти Глибоцького району на 2016-2025 роки [3]
Олімпіади 2018 [14]
Вчитель року - 2018 [6]
Закон України "Про освіту" [6]
Фінансова діяльність управління [11]
Літній мовний табір [12]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Напрямки роботи » Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства

У категорії матеріалів: 56
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Комментарям · Завантаженням · Проглядам

     Іншим, протилежним до репродуктивного навчання, є підхід, у якому акцент перенесено на самостійну активну навчальну діяльність учнів. Вчитель здійснює лише "підтримку" цієї діяльності, тобто забезпечує матеріалами й опосередковано управляє нею, ставить перед учнями проблеми. Така модель навчання має назву "навчання, в центрі якого знаходиться учень". Але вчитель не є виключним центром навчання, джерелом знань та інформації. В основу такого навчального процесу закладено співробітництво і продуктивне спілкування учнів, спрямоване на спільне розв'язання проблем, формування здібностей виділяти важливе, ставити цілі, планувати діяльність, розподіляти функції, відповідальність, критично міркувати, досягати значимих результатів. В українській педагогіці такий підхід пов'язано з використанням проблемного та проектного методів навчання, у яких навчальну діяльність учнів спрямовано на успішну роботу в умовах реального суспільства. Результатом навчання стає вже не засвоєння знань, вмінь і навичок, а формування основних компетентностей, які забезпечують успіх практичної діяльності- тисни тут

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 106 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 10.01.2018 | Коментарі (0)

   Мета моєї педагогічної діяльності в першу чергу створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини.
Завдання:
- розвиток в учнів музичних здібностей і формування музичної культури;
- залучення учнів до «золотого фонду» музики;
- розвиток художньо - образного мислення;

- володіння інтонаційно - образною мовою;
- наявність цілісного уявлення про національну художньої та музичній культурі і їх місце у світовій культурі;
- активізація спрямованості музичних знань і вмінь у діяльності класного та шкільного колективів, у побуті і на дозвіллі;
- уміння застосовувати в самостійному ознайомленні з музикою різні технічні засоби, користуватися довідковою та спеціальною літературою та засобами масової інформації.
- вміння використовувати інформаційні технології в знайомстві з музичної культурою.
Однією з найважливіших завдань сучасної школи є виховання морально розвиненої, духовно багатої особистості. Тільки морально здорова людина має відповісти сам собі: чи вмію я любити дерево під моїм вікном, місто, де народився, країну, де виріс, тих, кому я в любові клянуся?
Вмію я бути добрим?
Я давно усвідомив, яке велике місце в моєму житті займає музика. Музика пронизує мою мову, мою ходу, моє мислення, мій голос. Я постійно шукаю оптимальні шляхи проникнення «великий» музики в житті дітей, шляхи посилення її впливу на них. Хоча б на короткий час, занурюючи дітей музику Бетховена, Чайковського, Шостаковича, я розумію, скільки потаємних сил відкриває в душі кожного проникнення в атмосферу найбільших творчих зусиль, злетів, розчарувань. Щоразу шукаю і відчуваю нитки, які пов'язують мене з учнем, а його - з світом музики.
У своїй роботі я використовую програму з музичного мистецтва для початкової школи авторів Л. Аристової, В. Сергієнко, та основної загальноосвітньої школи Л.Г. Кондратової складено у відповідності з основними положеннями художньо-педагогічної концепції і зразковими програмами загальної освіти. Зміст програм базується на художньо-образному, морально-естетичному досягненні школярами основних пластів світового музичного мистецтва: фольклору, духовної музики, творів композиторів-класиків та сучасних композиторів-
тисни тут


 

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 108 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 10.01.2018 | Коментарі (0)

Educația reprezintă un fenomen social fundamental apărut odată cu societatea umană și este specific fiecărei organizări sociale, îndeplinind funcțiile de informare și de formare a omului din punct de vedere intelectual, moral, artistic, fizic.

    Prin educație le atribui o doză de imunitate contra influienței nefaste a străzii, a viciilor moderne..

Educația extrașcolară este realizată dincolo de procesul de învățământ și își are rolul și locul bine stabilit în formarea personalității elevilor. Activitățile extrașcolare contribuie la gândirea și completarea procesului de învățare, la dezvoltarea înclinațiilor și aptitudinilor elevilor, la rațională și plăcută a timpului lor liber. Având un caracter atractiv, copiii participă într-o atmosferă relaxantă, cu însuflețire și dăruire, la astfel de activități. Scopul activităților extrașcolare este dezvoltarea aptitudinilor elevilor, antrenarea elevilor în proiecte diferite bogate în conținut, fructificarea talentelor. Activitățile extrașcolare au menirea de a valorifica timpul liber al elevilor într-un mod plăcut. Elevii au nevoie de acțiuni care să le lărgească lumea lor spirituală, să le împlinească setea de cunoaștere, să le ofere prilejuiri de a se emoționa și de a-și forma convingeri durabile-тисни тут

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 83 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 03.01.2018 | Коментарі (0)

    З перших днів я поставила собі за мету створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває власний успіх, свою інтелектуальну досконалість і обрала такі основні заповіді:

  1. Люби дитину !
  2. Вір у дитину!
  3. Знай дитину!
  4. Поважай дитину!
  5. Розумій дитину!

Сучасне життя розвивається бурхливими темпами, тому відбулися вагомі зміни у системі освіти. Учитель, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Далі- тисни тут

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 119 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 03.01.2018 | Коментарі (0)

   Мета. Закріпити знання учнів таблиці множення і ділення; удосконалювати уміння розв’язувати складені задачі, вирзи, рівняння. Поглибити та узагальнити знання учнів про значення води у природі. Розвивати пам’ять, увагу, пізнавальні інтереси, економічне мислення, уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур. Виховувати бережливе ставлення до води.

Обладнання: ПК, проектор, екран, підручник М. Богдановича «Математика, 3 клас».

Тип уроку: мультимедійний інтегрований урок.

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 556 | Завантажень: 5 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 03.04.2017 | Коментарі (0)

Творчий звіт вчителя початкових класів
Червонодібровського НВК
Гушул Родіки Євгенівни

 

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 226 | Завантажень: 9 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 03.04.2017 | Коментарі (0)

  З 27.03.2017р. – по 30.03.2017р. на базі РМЦ відбувся Тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів шкіл з румунською мовою навчання

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 225 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 30.03.2017 | Коментарі (0)

План роботи РМЦ на тиждень.

11.01. – 15.01.2016

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 374 | Завантажень: 1 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 11.01.2016 | Коментарі (0)

Шановні колеги!

Пропонуємо для перегляду цикл записів вебінарів, що проводилися з 8 по 22 червня 2015 року в рамках Всеукраїнського педагогічного інтерактивного марафону «Відкриті педагогічні студії “Якісна освіта — це…”».

Записи вебінарів та презентації до них ви можете переглянути за поданими нижче посиланнями:

 

Методична робота | Переглядів: 464 | Завантажень: 0 | Додав: Микола | Дата: 23.06.2015 | Коментарі (0)

Методична робота | Переглядів: 402 | Завантажень: 1 | Додав: Микола | Дата: 14.03.2015 | Коментарі (0)


Пошук

Фінанси

ЛМТ

На допомогу

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2018