Вільне володіння державною мовою, що передбачає:
|
Уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття
|
• Будуємо складнопідрядні речення за малюнками
• Розмальовка «Числа довкола нас»: будуємо словосполучення
• Вивчаємо множину іменників: моя робота
• Відгадай та поясни: складаємо анаграми й пояснюємо слова
• Мої вподобання: розвиваємо навички письмового мовлення
• Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття
• Чарівні фрази: вчимося словесно надавати підтримку
• Учимось розрізняти емоції та почуття
• Визначаємо ознаки хвилювання
• Власний посібник «Мої емоції та почуття»
• Скринька щастя. Що приносить нам задоволення?
• Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів
• Вивчаємо емоції за виразом обличчя
• «Ефект гніву»: тренуємо емоційний інтелект
• «Ефект гніву»: тренуємо емоційний інтелект
• Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик)
• Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка)
• Шкала тривоги
• Шкала гніву
|
Уміння чітко та аргументовано пояснювати факти
|
• Мрії про домашнього улюбленця: обговорюємо й аргументуємо
• Будуємо складнопідрядні речення за малюнками
• Зашифровані прислів’я: розгадуємо, читаємо й пишемо
• Розгадуємо зашифровані прислів’я
• Прислів’я та анаграми
• Розшукай сховані слова
• Метаграми «Слова-сходинки»
• Незвична головоломка «Фігури та слова»
• Анаграма «Дитинчата тварин»
• Анаграма «Дні тижня»
• Анаграми: приховані назви тварин
• Анаграми «Зашифровані місяці»
• Анаграми «Світ навколо нас»
• Намалюй слова: вчимося розгадувати анаграми
• Розгадуємо логогриф: «гра» у словах
• Головоломка «Складаємо слова»
• Чіткі кроки: пройди лабіринт за планом
|
Любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях
|
• Читаємо за напрямком, розшифровуємо слова
• Розмальовуємо прислів’я за темами (українська мова)
• Розмальовуємо прислів’я за темами (російська мова)
• Цікаві факти про дерева: читаємо й розмальовуємо
• Історії квітів: читаємо, розмальовуємо, міркуємо
• Що написано: розпізнаємо слова й домальовуємо малюнки
• Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання
• Моя книжкова полиця
• Читаємо прислів'я по складах
• Вчимось читати по складах
• Рахуємо склади й вчимося читати
• Склади прислів’я: пори року
• Стіна читця: розвиваємо навички читання
• Вивчаємо назви різних частин книги
• Барвисті рими
• Знайди риму
• Учимось складати власне оповідання
• Швидкочитання: фрагменти творів Лесі Українки
• Швидкочитання: фрагменти творів Івана Франка
• Доповни речення: розвиток навичок письмового мовлення
• Незавершені речення: подивися на малюнки й заповни пропуски
• Сортування слів: розподіляємо слова за категоріями
|
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає:
|
Активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади
|
• Прибирання у сови: розшифровуємо й пояснюємо фразеологізми
• Розмальовуємо прислів’я за темами (українська мова)
• Учимося описувати відчуття (зорові, слухові, нюхові, смакові, дотик)
• Описуємо властивості предметів, істот і речовин
|
Можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування
|
Завдання з англійської мови:
• Поділ слів на категорії
• Що вміють робити тварини
• Розрізняємо his і her
• Вивчаємо назви предметів: «Меблі»
• Розрізняємо What? і Who?
• Кросворд англійською «Посуд»
• Опиши частини тіла
• Опиши обличчя
• Учимо дні тижня
• Слова та малюнки
• Анаграми англійською
• Вивчаємо сторони світу
• Описуємо вподобання
• Вказівні займенники англійською: this, that, these, those
• Учимося використовувати дієслово “to be” в теперішньому часі
• Описи помешкань: учимо англійську лексику
• Описуємо кімнати
• Прорахуй і напиши в множині
• Де знаходиться песик: вивчаємо прийменники
• Вивчаємо can/can’t та has got/hasn’t got: вгадай тварину
• Обери правильний артикль а або an
• Ствердження і заперечення в англійській мові
• Намалюй обличчя дітей
• Прийменники англійською: домалюй картину
• Вчимось відповідати на питання «Чий?»
• Учимось розрізняти емоції та почуття
• Вчимось визначати погоду англійською мовою
• Мої улюблені речі: колір, іграшка, тварина, вид спорту
• Цифри та кольори англійською мовою: розмалюй та порахуй тварин
• Прийменники англійською: намалюй іграшку
• Назви кольорів англійською: розфарбуй малюнок
• Назви кольорів англійською: їжа
• Пишемо правильно літери
• Пишемо слова по літерах
• Кросворд англійською «Комахи»
• Назви кольорів англійською: розфарбуй тварин
• Вчимо слова, розмальовуючи
|
Математична компетентність, що передбачає:
|
Виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі
|
• Логічна задача: обчислюємо вік персонажів
• Розмальовка «Скільки літер?»: рахуємо літери в словах
• Учимось помічати математику в житті
• Вчимось орієнтуватися в нумерації місць
• Розмальовка за арифметичними діями
• Арифметичні траси: додавання та віднімання
• Розмальовуємо та вивчаємо розряди чисел
• Квіткова арифметика: заповни пропуски в прикладах
• Невідомі доданки: обчислюємо суми від 10 до 100
• Лабіринт «Кумедне додавання»
• Математична головоломка
|
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
• Головоломка «Шість квадратів»
• Визначаємо, які числа розміщено в колах
• Рахуємо цифри у квадраті
• Розвиваємо логіку, будуючи п’ять кімнат
• Головоломка «Кольорові фігури»
• Головоломка «Скільки квадратів?»
• Веселі рівняння №1: шукаємо невідомі числа
• Числові ваги: порівняння в межах 100
• Тихіше їдеш – далі будеш: обчислювання й порівняння в межах 100
• «Змійка»: аналізуємо та рахуємо
• Головоломка «Магічний квадрат»
• Повертаємо фігури й тренуємо мислення
• Головоломка: виконуємо арифметичні дії
• Визначаємо час
• Додаємо й рахуємо час, що пройшов
• Доміно часу: учимось граючись
• Учимось рахувати час, що пройшов
• Порівняй та розмалюй однакові фігури
• Геометричні візерунки: створюємо орнаменти
• Геометричні малюнки: малюємо фігури
• Головоломка «Квадрат юного математика»
• Шукаємо фігури та розвиваємо увагу
• Головоломка «Спортивна математика»
• Головоломка «Секрети арифметики»
• Сховані кубики: тренуємо логіку й мислення
• Учимось малювати симетрично
• Вивчаємо дзеркальну симетрію
• Вивчаємо симетрію за точками
• Вивчаємо принцип множення
• Математична гра «Хто швидше рахує?»
|
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини
|
• Розмальовка «Числа довкола нас»: будуємо словосполучення
• Вивчаємо швидкість руху транспорту
• Вчимося обчислювати периметр
• Плануємо покупки: навички додавання на практиці
• Головоломка «Логіка малюнків»
• Вивчаємо геометричні фігури
• Вчимося міркувати за аналогією
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають:
|
Формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї
|
• Фіксуємо спостереження за світом рослин
• Малюємо сузір’я: тренуємо уважність і дрібну моторику
• Цікаві факти про дерева: читаємо й розмальовуємо
• Спостереження на прогулянці: розвиваємо уважність
• Матеріали предметів: розподіляємо слова
• Вивчаємо різні сторони світу
• Загадковий космос: планети, зірки
• Кросворд «Сонячна система»
• Вивчаємо порядок планет Сонячної системи
• Логічна задача: розвиваємо мислення
• Вчимося міркувати за аналогією
• Виготов власний годинник
• Головоломка «Планети тварин»
• Розшукай сховані слова: дикі тварини
|
Самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів
|
• Вивчаємо категорії «живе» й «неживе»
• Сприймаємо світ протягом року: 5 органів чуття
|
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження
|
• Найкращий дощовий день: вчимося мислити позитивно
• Що я люблю робити в різні пори року
• Пізнавальна розмальовка «Життєвий цикл»
• Коло питань: дізнаємося одне про одного
• Виготовляємо книгу «Все про мене»
• Розвиваємо логіку, добираючи ключі до замків
• Сприймаємо світ протягом року: 5 органів чуття
• Розмальовка «Сім нових чудес світу»
• Пізнавальна розмальовка «12 місяців»
• «Замки»: розвиваємо логіку та увагу
• Частини цілого: тренуємо логіку й увагу
• Розвиток логіки й уваги: спортивна плутанина
• Одягаємося відповідно до погоди
• Мінлива погода: вчимося описувати погоду
|
Інноваційність, що передбачає:
|
Відкритість до нових ідей
|
• Перетворюємо лінії на малюнки й розвиваємо уяву
• Веселі парасольки: розмальовуємо й фантазуємо
• Малюємо свою велику мрію
• Створюємо комікси: фантазуємо та малюємо
• Cклади історію: розвиваємо фантазію
• Кольорові сни
• Домалюй відсутні частини малюнка
• Доповни сюжет малюнка
• Створіть власний календар
|
Ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
|
• Учимося розв’язувати конфлікти
• Розмірковуємо, що означає бути справжніми друзями
• Мрії про домашнього улюбленця: обговорюємо й аргументуємо
• Де я живу: малюємо свій район
• Моя особиста інформація: орієнтуємося в своєму районі
• Портрет у промінцях: пізнаємо себе й своїх рідних
|
Екологічна компетентність, що передбачає:
|
Усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства
|
• Допомога птахам узимку: вирішуємо задачу й розвиваємо відповідальність
• Знайди речення, допоможи природі
• Джерела питної води
• Прибираємо галявину, сортуємо сміття
• Світ тварин: хто яку користь приносить
• Вивчаємо світ тварин. Чим ласують тварини?
• Дивовижний ліс. Малюємо дерева
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає:
|
Опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях
|
• Інтернет: безпечно/небезпечно. Розвиваємо критичне мислення
• Мій комп’ютер: вивчаємо клавіатуру
|
Навчання впродовж життя, що передбачає:
|
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
• Логогриф «Приклади з літер»
• Розвиваємо логіку, добираючи ключі до замків
• Малюємо та рекламуємо: придумуємо дизайн
• «Бажання та потреби»: тренуємо інтелект
• Пори року: знайди відмінності та розмалюй
• Описуємо поняття та вчимося міркувати
|
Організацію власного навчального середовища
|
• Аналізуємо свій день у школі
• Мій ранок перед школою: вчимося планувати
• Мій тиждень: учимось планувати справи
• Мій час: учимося планувати
• Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день.
• Ти – зірка! Вчимося планувати
|
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі
|
• Прислухайтесь до мене: вчимося висловлювати свою точку зору
• Розповідаємо про себе за допомогою різних кольорів
• Аналізуємо рік і плануємо наступний
• Як я зростаю: пишемо про себе
• Ключі до гарного настрою: пишемо про себе
• Розмірковуємо про щасливу родину
• Я-висловлювання: виховуємо відповідальність
• Рахуємо й малюємо смайлики з різними емоціями
• Правила в малюнках: учимося співпрацювати
• Головоломка знайди слова: «Моя школа»
• Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене»
• Рюкзак «Цікаво про мене»
|
Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають:
|
Співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб
|
• Вивчаємо професії
• Водоспад доброти: здійснюємо добрі вчинки
|
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України
|
• Збираємо валізу: готуємось до подорожі малюючи
• Розмальовка «Герб та прапор України»
• Розмальовка «Державний гімн України»
• Учимо Державний Гімн України
• Розмальовка «Прапори країн Європи»
• Пізнавальна розмальовка «Україна»
|
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
|
• Визначаємо ознаки здоров’я. Збираємо букет здоров’я
• Важливі контакти екстрених служб
• Розмальовка «Улюблена їжа»
• Їстівне, неїстівне. Аналізуємо об’єкти навколишнього світу.
• «Моє тіло»: учимось поважати своє тіло
• Частини тіла людини «Дівчинка»
• Частини тіла людини «Хлопчик»
• Як приготувати какао: розмальовуємо та описуємо процес
|
Культурна компетентність, що передбачає:
|
Залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості
|
• Малюємо листочки-пташки, розвиваємо фантазію
• Розвиваємо увагу, розмальовуючи кола
• Розвиваємо увагу, малюючи кольорові спіралі
• Малюємо двома руками
• Казкові герої - ставимо власні вистави
• Малюємо асоціації та розвиваємо фантазію
• Розмальовуємо приховані зображення
• «Фотополювання»: малюємо та тренуємо увагу
• Вивчаємо літерне позначення нот
• Малювання по крапках
• Віднови малюнки: наклей правильно
• Творче завдання «Моя матуся»
• Веселі плями (фантазійна розмальовка)
• Місяці й пори року: малюємо асоціації
• Випадкове малювання: створюємо малюнки з елементів
|
Підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають:
|
Ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень
|
• Учимось рахувати гроші
• Барвистий акваріум: розмальовуємо й фантазуємо
• Кумедні картинки: аналізуємо помилки
• Тренуємо пам’ять
• Пригадай три речі: розвиток навичок конкретизації
|