День ІІІ.
Третій день з GOCAMP для молодших школярів був справжньою пригодою. Діти досліджували птахів, при цьому значно розширили свій лексичний запас з даної теми; пригадали, які птахи живуть в Україні, а які в інших країнах; вивчили частини тіла птаха; грали в активні ігри “Anagram Challenge”, “Duck, duck, goose”; розучили руханку “What is a bird?”
Під час активностей на розвиток критичного мислення табористи дослідили різні види пташиних дзьобиків і вирішували в командах, яким дзьобиком краще їсти ту чи іншу їжу.
Найцікавішим видався експеримент “Do penguins get wet?”. Кожен учасник табору розмалював свого пінгвіна і натер свічкою, а потім, збризнувши водою малюнок, спостерігали за тим, як вода утворюючи великі краплі, скочувалася, таким чином діти зрозуміли, чому пір'я у птахів не намокає у воді. Завершився день виготовленням амулетів з пір'я (амулети табористи виготовляли власноруч).
Тема старшої групи була присвячена екології та екологічним проблемам. Діти долучилися до обговорення, в командах презентували різні види забруднення і разом шукали шляхи їх вирішення за допомогою триєдиної формули RECYCLE – REDUCE-REUSE. А під час проекту “Ecological Things” табористи власноруч, використовуючи старі футболки, виготовили еко-речі та еко-сумки.
День IV
Темою сьогоднішнього «БомБезного GoCamp» для середньої школи були новітні технології, адже увесь світ рухається вперед і нам треба йти в ногу з часом. Після традиційного привітання та ранкової руханки учні були задіяні у різних активностях: спочатку наші кемпери намагалися подолати мовний барєр відповідаючи на запитання волонтерки Софі з Шотландії, а потім пройти тематичну командну настільну гру англійською. Знайшлося місце й для творчості, адже наступним завданням було інсценізувати, як би учні навчили свою бабусю користуватися новими мобільними додатками. У них вийшло просто чудово! Проте найяскравішим моментом був “Egg-challenge”, під час якого команди мали змайструвати захисний футляр для сирого курячого яйця, який би вберіг при падінні з другого поверху. А інтерактивний квест за допомогою декодування QR-кодів, які були сховані на території школи та проект “Карапчів через 50-100 років»- це активності, які допомогли підбити підсумки та завершити цей насичений день.
Молодша група провела час в таборі не менш активно, ніж старша.Дітки досліджували «Світ під водою» за допомогою різних активностей: „Find the words”, “Colour the sea animals according to the instructions”, “Match the picture with the name”. Повторюючи та вивчивши лексику, табористи грали у гру “Vocabulary basketball” та співали пісеньку “Ocean animal song by Blippi”. Під час експерименту діти відчули на собі, як живуть тваринки в холодній воді і не замерзають. Для цього вчителі виготовили з українського смальцю справжню «Blubber Glove».
Кульмінацією 4-го дня був проект на створення майже реального світу під водою.
Діткам сподобався майстер клас по виготовленню рибок з кольорового паперу.
Під час рефлексії волонтер Софі склала для команд настільну гру, з якою діти чудово впоралися. Суперсилу отримали обидві експедиції. Але попереду на них чекають ще 5 днів випробувань і хто зна, яка команда переможе!?
День V
У старшій групі продовжився День новітніх технологій. А от молодші учні потрапили у світ справжніх хижаків та травоїдних тварин, де діють непрості закони виживання. Щоб пройти цей етап без втрат, кожній експедиційній команді якнайкраще треба було розібратися в тому, що таке харчовий ланцюг. Діти завзято працювали в командах: групували назви тварин на всеїдні, травоїдні і м'ясоїдні, створювали за допомогою картинок свої ланцюжки живлення. Активно долали величезні павутинні пастки. П'ятий день GoCamp видався дуже насиченим і діти із задоволенням пішли на вікенд.
День VІ.
Новий тиждень «БомБезного GoCamp» у старшій групі розпочато і неабияк, а з теми дня «Культура».
Протягом понеділка темпери знайомилися з особливостями культури, національними святами, звичаями та традиціями різних країн світу, зокрема Шотландії – батьківщини нашої волонтерки. Діти по групах підготували інформативні презентації та розповіли про святкування українського Різдва, весілля, Івана Купала та Великодня. Сьогодні програму табору урізноманітнила гостя з Києва, мотиваційний лектор, Людмила Павленко, яка розказала дітям про важливість мрій та можливості їхнього втілення в життя. Але найкращим закінченням дня було вивчення фрагменту з шотландського та українського традиційних танців, що справили чудове враження на усіх!
А найменші темпери дізналися про зимову сплячку тварин. Увесь день вони дізнавалися про життя тварин, які впадають у сплячку: як вони готуються до цього, чому вони це роблять і що відбувається з їхнім організмом під час сплячки. Дуже сподобався дітям експеримент із вимірюванням зміни частоти сердечних скорочень. А ще вони спритно змагалися в таких активностях як “Running dictation”, “Sleeping bear game”, “Pantomime game”, “Evens or odds”.
Тиждень розпочато БОМБЕЗНО!
|