Середа, 24.04.2024, 18:23















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Статті, репортажі, нариси, новели          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Інформатизація та комп’ютеризація освітніх закладів [4]
Конкурси [1]
Психологічна служба [0]
Педагогічна праця [11]
Астрономія [14]
Географія [1]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Статті » Педагогічна праця

"Модернізація навчального закладу : від задуму - до втілення"

На сьогоднішній день головне завдання школи полягає не в тому, щоб адаптувати дитину до суспільних негараздів, навчити її почуватися комфортно серед злиднів, беззаконня, бездуховності, а в тому, щоб дитина зрозуміла та осмислила своє життя, навчилася самостійно й успішно розв’язувати як щоденні життєві завдання, так і складні проблеми. Саме тому традиційно бути школою, що навчає, вже не можна, оскільки умови сьогодення вимагають бути школою, що керує змінами.

Постає питання які процеси повинні відбуватися у сучасному навчальному закладі, щоб  даний навчальний заклад зміг керувати змінами? Відповідь проста – процес модернізації, тобто вся система роботи повинна бути чітко організованою, раціонально та систематично виконуватися.

Модернізація навчального закладу передбачає роботу за такими напрямками:

1 Ефективний навчально-методичний і психолого-педагогічний супровід;

2 оригінальна виховна робота;

3 зміцнення матеріальної бази закладу;

4 якісні освітні послуги.

Модернізація матеріально-тенічного забезпечення передбачає:

  1.  створення умов для якісного й комфортного навчання дітей;
  1.   впровадження енергозберігаючих технологій

Глибоцька ЗОШ знаходиться в пристосованому приміщенні, яке експлуатується з 1961 року і до сьогоднішнього дня серйозних капіталовкладень в плані впровадження енергозберігаючих технологій не здійснювалося.

На численні звернення про заміну даху та віконних блоків до попередньої влади ми отримували лише негативну відповідь. Проте нічого вічного немає, влада змінилася, і 29.07.2014 року ми отримали листа за підписом Г.С. Ванзуряка, в якому йдеться про можливість передбачення коштів для проведення даних робіт.

Комфортні умови – це не тільки енергозберігаючі технології, це й затишок в класних приміщеннях, поповнення та оновлення матеріальної бази інформаційно-комунікаційними засобами. Завдяки управлінню освіти майже всі класні кімнати укомплектовані сучасними меблями, а  затишок в класних кімнатах створено за кошти батьків. При підготовці до нового навчального року батьківська допомога склала понад 27 000 гривень. Спонсорами школи в даному навчальному році виступили і вчителі, оскільки за рахунок вчителів  з'явилася нова підсилювальна система загальною вартістю понад 15 000 гривень, 2 нові комп’ютери, а також педагогами нашої школи була надана фінансова допомога в осучасненні шкільної їдальні.

Говорячи про модернізацію виховного процесу, потрібно акцентувати увагу на наступних аспектах:

  • співпраця з батьками;
  • ефективна організація учнівського самоврядування;
  • психолого-педагогічнй супровід.

Виховання учня в школі та сім»ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив тісно співпрацює з батьківським колективом. Батьки – соціальний замовник школи, який повинен брати участь у  навчально-виховному процесі.

Основною метою учнівського самоврядування у Глибоцькій ЗОШ І-ІІІ ст, що очолюється шкільним парламентом до складу якого входять старостат, ради і комісії,  є:

  • стимулювання вільного розвитку особистості;
  • розвиток здібностей і талантів;
  • виховання громадянина України – носія національних цінностей та загальнолюдських надбань.

Провідна ідея: усебічне виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування.

Гасло: «Збиратися разом - це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом це успіх»

Протягом останніх 5-ти років виховна робота в нашій школа проводилася за програмою «Зроби себе сам», метою якої було допомогти  досягти успіху кожному учневі, вказати шлях до самовдосконалення, якому немає меж. У 2014-2015 н.р. школа розпочинає роботу за новою програмою «Проектуємо особистість разом». Мета програми  полягає у залученні учнів 5-9  класів до різних видів діяльності на основі моральних цінностей, створених, здобутих, завойованих старшими поколіннями, створюванні  реальних  моральних , високоідейних, громадянських  відносини в колективі.

Діяльність працівників психологічної служби Глибоцької ЗОШ   зосереджена  на  різних  напрямках  забезпечення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості учнів,  сприяння вихованню відповідальної особистості,  користування набутими знаннями, критично мислити, відповідально ставитися до життя та здоров'я, а також надання соціально-психологічного супроводу  усім учасникам навчально-виховного процесу.

         Зокрема проводиться діагностика, яка містить у собі ряд соціально-психологічних досліджень, консультування учнів, батьків, вчителів, корекційно - відновлювальна, профілактична  та соціально-перетворювальна роботи, а також  психологічна просвіта на батьківських  зборах,  методоб’єднаннях, семінарах, тренінгах, заняттях, тижнях психології тощо.    

        Психологічна  служба  школи  тісно  співпрацює      із   службою  у справах   дітей   Глибоцької  РДА  та  працівниками  правоохоронних  органів.

Навчально – методичний супровід здійснюється за наступними напрямками:

  • розвиток професійної компетентності педагогів;
  • обмін досвідом;
  • участь у форумах, майстер-класах, педагогічних читаннях, семінарах;
  • надання якісних освітніх послуг

У нашому навчальному закладі працюють 90 педагогів. 47% яких мають вищу категорію, 20 % - звання «вчитель методист», 17% - «старший вчитель», 8%- спеціалісти І категорії, 2% - спеціалісти ІІ категорії та 6% - спеціалісти. Головні зусилля адміністрації школи зосереджено на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери. Завдяки чітко організованій навчально-виховній роботі та високій майстерності вчителів, учні нашої школи щорічно є призерами та переможцями  ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів, змагань,  а також є активними учасниками конференцій та форумів.

У майбутньому основними завданнями для  розвитку Глибоцької ЗОШ є:

  1. реорганізувати Глибоцьку ЗОШ І-ІІІ ст. в класичну гімназію;
  2.  продовжити впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес;
  3.  сприяти вдосконаленню фахової майстерності педагогів

Загальновідомо, що знання – це сила. Сила творіння, добра, суспільної злагоди та поступу. Вони, мов чисте повітря і життєдайна енергія сонця, необхідні нам для будівництва держави. Місія нової школи — навчити молоду людину бути творцем і проектувальником свого життя, господарем своєї долі. Тож, користуючись нагодою, дозвольте привітати вас, шановні колеги, з початком нового навчального року Нехай цей навчальний рік відкриє перед молоддю нові горизонти пізнання себе і світу, вчителів надихне успіхами вихованців, батьків – гордістю за своїх дітей. Миру та злагоди усім. Дякую за увагу!

Категорія: Педагогічна праця | Додав: Ulia_RMC (11.05.2019) | Автор: Блисенко Ю.Д.
Переглядів: 19646 | Рейтинг: 4.3/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024