Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 1907 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 190 191 » |
Трудове виховання, – говорив В.Сухомлинський – це образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко та прекрасно. Вчитель, який має прагнення працювати творчо, розвиває у себе здібності до творчої педагогічної діяльності, самовдосконалюється в цій діяльності, так необхідний сучасному закладу освіти.
Вчителі трудового навчання керуються такими нормативно-правовими документами: наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів; наказ МОНУ №1222 від 21 серпня 2013 року «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», Науково-методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11 класах; лист МОНУ від 01.07.2019 № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»; лист МОНУ від 10.06.2019 року № 1/9-365 «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році».
Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості вчителів, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках було метою семінару для вчителів трудового навчання (технічні види праці) закладів освіти Глибоцького району, який відбувся 08 листопада 2019 року на базі районного методичного центру управління освіти Глибоцької РДА на тему: «Творчі учнівські проекти як засіб формування ключових компетентностей на уроках трудового навчання». Далі-тисни тут. |
Мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати не лише як процес набуття художніх знань і вмінь, насамперед, як універсальний засіб особистісного розвитку школярів на основі виявлення індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів. Мета художньо-естетичного виховання полягає в тому, щоб у процесі сприймання, інтерпретації творів мистецтва і практичної художньо-творчої діяльності формувати в учнів особистісно-ціннісне ставлення до дійсності та мистецтва, розвивати естетичну свідомість, загальнокультурну і художню компетентність, здатність до самореалізації, потребу в духовному самовдосконаленні. Далі-тисни тут. |
Дошкільна освіта є першою ланкою системи безперервної освіти в Україні, яка закладає підґрунтя розвитку особистості дитини, її успіху та самореалізації в подальшому навчанні та протягом життя.
Пунктом 1 ст. 4 Закону України «Про дошкільну освіту» визначено, що дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною безперервної освіти в Україні. При цьому держава визнає пріоритетність дошкільної освіти та забезпечує умови для її здобуття.
Освітня діяльність закладів дошкільної освіти здійснюється відповідно до нового Закону України «Про освіту», Закону «Про дошкільну освіту» (із змінами), Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 № 641), Базового компоненту дошкільної освіти, інших нормативно-правових актів.
Зміст освітнього процесу в закладах дошкільної освіти реалізується відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти, чинних комплексних, парціальних програмам та програмам для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, що затверджені Міністерством освіти і науки України. Далі-тисни тут. |
Головною метою вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі є виховання в шкільної молоді високої читацької і загальної культури, естетичного смаку шляхом залучення її до найвищих досягнень світової літератури та культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей.
Ця мета реалізується в таких першорядних завданнях: формування гуманістичного світогляду та гуманітарної свідомості самостійної, творчої особистості; стимулювання інтересу до читання в цілому; відчуття краси та виразності художнього слова; плекання вміння сприймати прекрасне, творити власну особистість його засобами; сприяння виробленню естетичних смаків, поглядів і уподобань учнів; формування читацької культури, творчих здібностей, критичного мислення, навичок аргументованого оцінювання прочитаного; підвищення загального рівня культури учнів як повноправних членів соціуму та активних учасників соціальних процесів; виховання в учнів поваги до національної культури та інших етнокультурних традицій; формування планетарного мислення, вільної орієнтації в розмаїтті культурних явищ. Далі- тисни тут. |
Свою діяльність у поточному навчальному році бібліотека НМЦ
спрямовувала на :
- планування ;
- поповнення новою літературою на 1756 грн., її облік ;
- списання застарілої літератури;
- підшивку газет і журналів ;
- видачу і прийняття літератури ;
- ведення тематичної картотеки.
Пріоритетна роль у діяльності бібліотеки належала допомозі методистам районного методичного центру і вчителям району у підготовці до семінарів, засідань творчих груп, методичних об'єднань, тощо.
Здійснювалася передплата на періодичну пресу для районного методичного центру, облік надходження педагогічних та літературно – художніх журналів. Систематично здійснювалася організація виставок, поповнення стендів новою літературою у читацькому залі.
Впродовж року створювалися, упорядковувалися і поповнювалися бібліотечні фонди. Оформлювалися та впорядковувалися читацькі матеріали. Далі- тисни тут. |
Викладання предмета «Захист України» та військово-патріотична робота у закладах освіти району та ОТГ організовані у відповідності до вимог Закону України «Про освіту», відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (із змінами), Указів Президента України від 25.10.2002 № 948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді» (із змінами), від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2000 № 1770 «Про затвердження положень про допризовну підготовку і про підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей» (із змінами), відповідно до навчальної програми «Захист Вітчизни» для навчальних закладів системи загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407), на виконання Плану заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у навчальних закладах Чернівецької області на 2015-2020 роки (наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 25.08.2015 №337), Стратегії розвитку Чернівецької області на період до 2020 року (рішення XХХІ сесії обласної ради VІ скликання від 18 червня 2015 р. № 63-31/15), Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки (рішення колегії Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 15.04.2016 №1/2), Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 роки (рішення ХІІ сесії VІІ скликання Чернівецької обласної ради від 24.03.2017 №9-12/17), плану роботи управління освіти Глибоцької райдержадміністрації. Далі-тисни тут. |
Предмет румунська мова та література (румунська і зарубіжна) в закладах загальної середньої освіти викладають 36 вчителів. Серед них: 25 вчителів вищої категорії, 8 - першої категорії, 3 - другої категорії, з них 12 – з званням «Старший вчитель», 3 – з званням «вчитель – методист, 1- заслужений вчитель України.
Усі вчителі румунської мови та літератури (румунської і зарубіжної) усвідомлюють завдання, які сьогодні поставлені перед школою і працюють на кінцевий результат – виховання свідомого громадянина України, формування освіченої, творчої особистості, яка досконало володіє рідною мовою як інструментом спілкування, мислення, самовираження й пізнання світу.
Нові підходи вчителів до технології уроку забезпечують сприятливі умови для розвитку творчості учнів, формування мовної особистості. Але ці підходи ставлять і вимоги до вчителів, з якими вони успішно або частково справляються. Це насамперед уміння діагностувати цілі навчання, досконало володіти мовою, розробляти опорні конспекти та електронні уроки, володіти проблемним навчанням, організовувати індивідуальну та групову роботу учнів, залучати їх до роботи з комп’ютером. Особливе місце в роботі вчителів-словесників відводиться практичному засвоєнню шкільного курсу, широкому впровадженню граматико-стилістичних вправ, роботі з лексичними й граматичними синонімами, мовним спостереженням, конструюванню, редагуванню текстів, що сприяє засвоєнню теоретичних відомостей, удосконаленню культури мовлення, розвитку мовного чуття й логічного мислення школярів. Далі-тисни тут. |
І. Кадрове забезпечення викладання іноземних мов.
У 2019/2020 н.р. іноземні мови у 39 начальних закладах Глибоцького району викладали 80 вчителів іноземних мов.
Англійську мову, як основну та як другу іноземну мову, викладали 61 вчителів, з них:
спеціалістів - 12
спеціалістів ІІ категорії – 9,
спеціалістів І категорії – 5,
спеціалістів вищої категорії - 35,
зі званням «старший вчитель» – 6,
«вчитель – методист» – 5.
Французьку мову, як основну та як другу іноземну мову, викладали –17 вчитель, з них:
спеціалістів - -
спеціалістів ІІ категорії – 4,
спеціалістів І категорії – 2,
вчителів вищої категорії – 11,
«старших вчителів» - 3,
«вчителів-методистів» – 2.
Німецьку мову викладали 3 вчителів, з них:
спеціалістів - -
спеціалістів ІІ категорії - -
спеціалістів І категорії – 1,
спеціалістів вищої категорії – 2,
«старших вчителів» - -,
«вчителів-методистів» – 1.
Далі-тисни тут. |
На сучасному етапі інтенсивне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти є національним пріоритетом. При цьому актуальною є проблема їх раціонального використання у навчально-виховному процесі. Як показує досвід, вирішення цієї проблеми можливе через зміну професіограми вчителя та компонентів його професійної компетентності.
Тому особливої актуальності набуває проблема організації, проведення моніторингу ІКТ-компетентності педагогічних працівників та розробки ефективної та гнучкої системи підвищення кваліфікації педагогів в галузі ІКТ та формування ІКТ-компетентності. Адже вчителі нового покоління повинні вміти кваліфіковано вибирати та застосовувати саме ті технології, які повною мірою відповідають змісту й цілям вивчення конкретної дисципліни, сприяють досягненню цілей гармонічного розвитку учнів з врахуванням їхніх індивідуальних особливостей, оскільки раціональне та грамотне впровадження вчителями ІКТ забезпечить індивідуалізацію процесу навчання, а, отже, дозволить покращити результативність використання ІКТ у навчально-виховному процесі. Далі-тисни тут |
Органічною частиною шкільної історичної освіти є культурно-освітній матеріал, вивчення якого сприяє формуванню загальної компетентності учнів, вихованню гармонійно розвиненої особистості. Одним із найважливіших завдань є підбір та розстановка педагогічних кадрів, що спрямовано, в першу чергу, на забезпечення ЗНЗ району кваліфікованими кадрами. На 2019/2020 н. р. загальноосвітні навчальні заклади Глибоцького району були забезпечені педагогічними кадрами достатньо високого освітньо-кваліфікаційного рівня. Щорічно збільшується відсоток педагогічних працівників з вищою педагогічною освітою, спостерігається процес омолодження педагогічних кадрів.
Викладання історії та правознавства забезпечують 67 вчителів району. Всі мають вищу освіту. Серед вчителів:
37 чол. - спеціалісти вищої категорії;
11 - І категорії;
10 - ІІ категорії;
9 – спеціалістів;
10 педагогів мають педагогічне звання «Вчитель – методист»;
12 педагогів мають педагогічне звання «Старший вчитель»;
2- кандидати історичних наук.
Районне методичне об’єднання вчителів історії та правознавства (керівник Передерко Катерина Аврамівна), забезпечує систему роботи з учителями історії та правознавства. Опорними навчальними закладами є Старововчинецький ліцей, Димківський НВК та Глибоцька гімназія. Далі- тисни тут. |
| |
| | |
|
Календар |
|
|