Категорії розділу |
Мови і літератури
[178]
Українська мова, Українська література, Українська мова (для шкіл з румунською мовою навчання), Українська література (для шкіл з румунською мовою навчання), Зарубіжна література, Світова література, Іноземні мови (англійська, французька, німецька), Російська мова, Російська література
|
Суспільствознавство
[51]
Історія, Всесвітня історія, Правознавство, Етика
|
Естетична культура
[16]
Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво, Художня культура
|
Математика
[38]
Математика, Алгебра, Геометрія
|
Природознавство
[84]
Географія, Біологія, Фізика, Хімія, Природознавство
|
Технології
[70]
Трудове навчання (технічна праця), Трудове навчання (обслуговуюча праця), Інформатика
|
Здоров'я і фізична культура
[34]
Основи здоров'я, Фізична культура
|
Початкові класи
[39]
(з румунською та українською мовою навчання)
|
Українознавство
[35]
|
Бібліотечні фонди
[9]
|
Семінари-практикуми
[16]
|
|
Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 472 Показано матеріалів: 141-150 |
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 47 48 » |
Остаточний протокол оцінювання результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (10 клас). |
Остаточний протокол оцінювання результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (9 клас). |
Остаточний протокол оцінювання результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (8 клас). |
Остаточний протокол оцінювання результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (7 клас). |
22 жовтня в Купському НВК №2 учитель української мови та літератури Максимюк Наталя Іллівна провела показовий урок на тему «ОСОБЛИВОСТІ ВІДМІНЮВАННЯ ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ. БУКВИ –А(-Я), -У(-Ю) В ЗАКІНЧЕННЯХ ІМЕННИКІВ II ВІДМІНИ. ПАРАЛЕЛЬНІ ЗАКІНЧЕННЯ ІМЕННИКІВ II ВІДМІНИ»
Учні повторили й поглибили знання про іменник як частину мови, з’ясували правила правопису букв -а (-я), -у (-ю) в іменниках ІІ відміни однини в родовому відмінку. Учитель формував загальнопізнавальні вміння дітей знаходити іменники ІІ відміни в текстах, визначати їх роль у реченнях. На уроці розвивалися творчі вміння школярів використовувати іменники чоловічого роду в родовому відмінку у власних висловлюваннях, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу Наталя Іллівна виховувала уважність, чуйність, спостережливість учнів за явищами природи.
Було використано наступні форми та методи роботи:
- «Прес»
- евристична бесіда
- коментоване письмо
- розподільний диктант
- робота з деформованим текстом
- робота в групах
- робота в парах
Було здійснено міжпредметні зв’язки: природознавство, образотворче мистецтво.
В цілому на уроці було досягнуто високої результативності завдяки стимулюванню учнів, організації, контролю, оцінюванню діяльності та застосуванню прийомів самостійної роботи.
Заступник директора з НВР Кирстюк О.М.
|
7 жовтня в Купському НВК №2 вчитель математики Костинян Флорін Ілліч провів відкритий урок з математики у 5-му класі на тему: "Додавання і віднімання натуральних чисел. Розв’язування задач і вправ”.
Метою якого було закріпити знання та вміння учнів з теми «Додавання і віднімання натуральних чисел», формувати навички та вміння записувати, читати, додавати та віднімати натуральні числа; застосовувати знання і вміння під час розв’язування нестандартних задач; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, кмітливість; сприяти формуванню інтересу до математики, розвитку навичок самостійної роботи; стимулювати творчу активність учнів.
Урок пройшов у вигляді подорожі. Учні подорожували країною Математика під час якої на них чекали сім зупинок.
Основні завдання уроку були сформульовані педагогом чітко і зрозуміло. Учитель вказував і виправляв помилки в процесі виконання вправ учнями. Учні до занять ставились з великим ентузіазмом, охоче вирішували завдання в зошитах.
Під час уроку вчитель привертав увагу учнів, ставлячи питання, виходив на рівень діалогу з учнями. Вчитель впевнено і наполегливо вимагав виконань завдань уроку. В процесі уроку були виконані освітні, виховні і розвиваючі завдання. |
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
60400, смт. Глибока, Чернівецької області, вул.Шевченка,1 тел.: (03734) 2-13-63, glibosvit@ukr.net
Н А К А З
06.10.2015 р. смт. Глибока № 605
«Про проведення районного етапу
обласного конкурсу «Байт»
на кращу комп’ютерну програму серед учнів
загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів»
(повний текст наказу та положення - в прикріпленому файлі) |
Олімпійський тиждень в Просіцькій ЗОШ І-ІІ ст. |
Новий Закон України «Про освіту» передбачає здійснення державної політики у цій сфері з урахуванням основних напрямків та індикаторів розвитку освіти світового співтовариства та країн Європейського Союзу, основу якої складає наукова орієнтованість. Одним з ефективних інструментів розвитку науково-орієнтованої освіти в Україні від дошкільника до компетентного випускника, як свідчить передовий педагогічний світовий досвід, є STEM-освіта.
З метою створення в Україні умов щодо збалансованого гармонійного формування науково-орієнтованої освіти на основі модернізації математично-природничого та гуманітарного профілів освіти, популяризації інженерно-технічних професій серед учнів, підвищення поінформованості про можливості їх кар’єри у технічній сфері, формування у них стратегічного підходу до вибору майбутньої професії Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти спільно з представництвом компанії Intel починає впровадження напрямків STEM-освіти в навчальних закладах України.
У 2015/2016 н.р. заплановано:
- створити робочу групу для конкретизації і виконання плану дій щодо трансформації та модернізації відповідних профілів напряму в системі національної освіти;
- переглянути зміст навчальних програм, підручників, методів і методик викладання в системі дошкільної, шкільної та позашкільної освіти на предмет їх відповідності сучасним світовим вимогам та синхронізації з тематичними напрямами розвитку основ наук та технологій;
- створити інформаційну базу розвитку STEM-освіти в Україні з використанням найсучасніших ІТ-технологій;
- розробити методичні рекомендації щодо впровадження принципів та методів STEM-освіти у навчально-виховний процес;
- започаткувати створення мережі регіональних STEM-центрів (лабораторій);
- створити постійно діючу мережу семінарів-тренінгів, вебінарів, конференцій з питань STEM-освіти тощо.
(натисни на назву статті, щоб прочитати далі)
|
ГЛИБОЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
НАКАЗ
01 вересня 2015 року Глибока № 478
Про підготовку та проведення
в закладах освіти району 71
спартакіади школярів у
2015 – 2016 навчальному році |
| |
| | |
|
Календар |
|
|