На забезпечення викладання трудового навчання в 35 загальноосвітніх навчальних закладах району працюють 71 педагогічних працівників. Викладання в 24 ЗНЗ проводиться в 24 майстернях. В решті закладах – в кабінетах праці.
Відповідно до наказу МОН України від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» на вивчення трудового навчання у 2015/2016 навчальному році було передбачено: у 5, 6, 8 класах – 2 год. на тиждень; у 7, 9 класах – 1 год. на тиждень; у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень; у 10-11 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.
У 2015/2016 навчальному році трудове навчання у 5-9 класах вивчалось за двома навчальними програмами: у 5-7 класах продовжувалось впровадження «Програми з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5—9 класи», (новий Державний стандарт освіти) (В.К .Сидоренко та ін.); учні 8-9 класів продовжували працювати за програмою «Трудове навчання. 5-9 класи(нова редакція)» (автор В. М. Мадзігон та ін.).
Нова навчальна програма з трудового навчання, яка впровадилася в 5-7 класах спрямована на досягнення головної мети трудового навчання в середній школі, а саме: формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя і активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства.
Сучасне трудове навчання базується на практичній діяльності учнів. Кожен урок повинен містити практичну роботу. Зміст практичних робіт визначається вчителем самостійно залежно від теми уроку та виду робіт, що виконуватимуться під час уроку. Засвоєння теоретичного матеріалу проводиться під час практичних робіт, не витрачаючи на це окремого навчального часу. Однак, не виключалось можливість проведення уроків засвоєння нових знань, під час яких учитель може розкрити навчальний матеріал усього модуля, або його окремої частини.
Завдяки своїй спрямованості на реалізацію принципу варіативності, програма дозволяє планувати навчальний матеріал відповідно до матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, віково-статевих особливостей учнів та їхніх інтересів. Вона містить обов’язкову для вивчення складову та варіативну складову.
Обов’язкова для вивчення складова обирається шк