П'ятниця, 22.11.2024, 18:16















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Жовтень » 08

   У середу, 08.10.14 в конференц-залі РМЦ Управління освіти Глибоцької РДА у рамках роботи Школи молодого фахівця психологічнї служби  відбувся семінар-практикум «Особистісне зростання працівника психологічної служби – запорука професійного успіху». В роботі семінару взяли участь 20  молодих фахівців. Серед них нещодавно призначені практичні психологи та соціальні педагоги . Організували і провели засідання ШМППС – методист-психолог РМЦ Колесник А.І. та практичний психолог  Тереблеченської ЗОШ№1   Аурите М.В. 

 Основною метою семінару було   введення молодих фахівців в професійне середовище, сприяння їх особистісному та професійному зростанню, допомога в подоланні проблем, з якими вони зустрілися на початку своєї професійної діяльності.

         Семінар проводився в формі тренінгового заняття, що підвищило продуктивність роботи і дало змогу учасникам почуватися більш вільно. Під час заняття використовувалися різноманітні активні форми роботи :  заняття з елементами тренінгу, інтерв’ю, обговорення проблемних ситуацій. Молоді фахівці продемонстрували свої  артистичні здібності, почуття гумору, активну життєву позицію, професійну компетенцію. Психологи, які працюють третій рік поділилися з  колегами-початківцями  своїм  досвідом, дали поради, з чого краще розпочати свою роботу, як будувати стосунки з адміністрацією та педагогами, як знайти підхід до учнів та батьків.

           Сподіваємося, що запал, який молоді фахівці отримали на семінарі, надихне їх на продуктивну професійну діяльність, творчу співпрацю з педагогічними колективами та колегами. Бажаємо, щоб перші кроки становлення молодих психологів стали впевненою ходою фахівця. Успіхів вам!

Проглядів матеріалу: 786 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

Небеса просторі, як глибінь ріки

 Падають, як зорі, з явора листки.

 А над полем нитка дзвенить, як струна,

 Зажурилась квітка, сніг, вода.

Зажурлива пора, очей зачарування,

 Які приємні дні прощальної краси,

 Люблю я природи зав’ядання,

 В багрець і золото одягнуті ліси

     1 жовтня в Йорданештській ЗОШ I – III ст. відбулося традиційне Свято квітів та урожаю. Учні 5 -11класів підготували по одній композицій  з дарів природи. Учні створювали патріотичні композиції  де, висловлювали свою любов та відданість державі та своїй країні. Найкращі композиції були відмічені.  І місце розділили  учні 9-го та 11- го класу.

 Учні залишились задоволені від цього свята і чекають її з нетерпінням у наступному році.

                            

Проглядів матеріалу: 739 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

   Професія вчителя вимагає всебічних знань, безмежної душевної щедрості, мудрої любові до дітей. Тільки кожен день з радістю віддаючи себе дітям, можна залучити їх до науки, заохотити до праці - передати їм глибоку віру в торжество загальнолюдських цінностей, закласти непорушні основи моральності. Адже через діяльність педагога відбувається становлення громадянина як особистості і фахівця, зміцнюється інтелектуальний та духовний потенціал нації. Для того, щоб розвивати в учнів усі вищеназвані якості, кожен вчитель повинен  вміти якісно та методично-грамотно планувати свою педагогічну діяльність.

       Саме «Технологічній культурі планування педагогічної діяльності вчителя» було присвячено районний семінар-практикум вчителів англійської мови, який відбувся 07.10.14. Під час семінару вчителям англійської мови методист з іноземних мов Віра Заяц розповіла про технологічну культуру педагогічної діяльності вчителя, її складові, підготовку вчителя до уроку, ведення шкільної документації тощо; керівник районного методичного об'єднання Валентина Чобан, говорячи про професійне вдосконалення кожного вчителя, наголосила на постійній роботі над підвищенням фахової компетентності педагогів; вчителі – учасники семінару мали змогу взяти участь у тренінгу зі складання календарно-тематичного планування та розробки плану уроку. Також вчителі англійської мови Луковицької ЗОШ Вікторія Гушуляк та Юліана Сафрюк презентували відкритий відео урок на тему «Україна – єдина країна, моя Батьківщина». Перед вчителями – учасниками було поставлено завдання – зробити детальний аналіз уроку та надати рекомендації. Завершився семінар екскурсією до Свято-Аннинського жіночого монастиря на Святій Анниній Горі.

 

Проглядів матеріалу: 605 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

   Перший клас школи - один iз найскладніших перiодiв життя дитини. Початок навчання дитини у школі призводить до виникнення емоцiйно-стресових ситуацiй: змінюється звичний для маляти стереотип поведiнки, виникає психо-емоцiйне навантаження. Школа з перших днiв ставить перед дитиною цiлий ряд задач, які дуже відрізняються від її попереднього досвiду, але вимагає вiд неї максимальної мобілізації iнтелектуальних i фiзичних сил. На дитину впливає цiлий комплекс нових факторiв: класний колектив, особистiсть учителя, змiна режиму дня, незвично тривале обмеження рухової активностi i, звичайно, поява нових не завжди цікавих для дитини обов’язкiв.
Дитячий органiзм пристосовується до цих факторiв, мобiлiзуючи всю свою систему. Не день, не тиждень потрiбний для того, щоб маля освоїлося в школі по справжньому.
Адаптацiя (пристосування) дитини до школи — досить тривалий процес, пов’язаний зi значною напругою всiх систем її органiзму.
Спостереження за першокласниками показують, що в першi шкiльнi днi деякi дiти дуже гучнi, кричать, без упину носяться по коридорах, на уроках часто вiдволiкаються, iз учителем поводяться досить розв’язно. Іншi, навпаки: скованi, зайво боязкi, намагаються триматися непомiтно, бентежаться, коли до них звертається вчитель. При найменшiй невдачi або зауваженнi плачуть. У деяких дiтей порушується сон, апетит, вони стають дуже примхливi, збiльшується кількість захворювань. Усi цi порушення (зазвичай їх називають функцiональними вiдхиленнями) викликанi тим навантаженням у зв’язку з різкою зміною способу життя. 3вичайно, не у всiх дiтей адаптацiя до школи супроводжується подiбними вiдхиленнми, але знати їх потрiбно, щоб вчасно прийти дитині на допомогу. Немає потреби говорити про те, наскiльки ускладнилася i змiнилася (причому в гiрший бiк) економiчна i соцiальна атмосфера в нашiй державi. Цi змiни торкнулись і родини. І якщо ви уважно придивитеся до своiх дiтей - зробите однозначний висновок - вони зараз зовсiм не тi, що були 5-10 рокiв тому. З ними складно ладнати, складнiше переконати в чомусь, а також виховувати в цiлому. Життя вносить свої корективи в усi сфери життєдiяльностi людини. Тому потрiбнi iншi пiдходи до виховання дітей.
Анкета для батькiв першокласникiв з питаннями,
на якi батьки повиннi звернути увагу в першу чергу:

1. Чи охоче ваша дитина йде до школи?
2. Чи цiлком вона пристосована до нового режиму, чи приймає як належне новий розпорядок?
З. Чи переживас дитина свої навчальнi успiхи i невдачi?
4. Чи дiлиться дитина з вами своїми шкiльними враженнями?
5. Який переважно емоцiйний характер вражень?
6. Як долає труднощi при виконаннi домашнього завдання?
7. Чи часто дитина скаржиться на товаришiв по класу?
8. Як справляється з навчальним навантаженням? (ступiнь напруги)
9. Як у порiвняннi з минулим роком змiнилася її поведiнка?
10. Чи скаржиться на безпричиннi болi i, якщо так, як часто?
11. Коли лягає спати, скiльки годин на добу спить? Чи змiнився характер сну в порiвняннi з минулим роком? (якщо так, то як?)

Негативні вiддовiдi на багато питань вказують на неблагололуччя в данiй сферi життя дитини.Висновок про наявнiсть або вiдсутнiсть шкiльної дезадаптації грунтується на наявних негативних змiнах у станi дитини, відзначених батьками. Успiшнiсть ададтації дитини до школи пов’язанi, в першу чергу, з готовнiстю до початку систематичного навчання. Органiзм повинен бути функцiонально готовий (тобто досягти такого рiвня розвитку окремих органiв i систем, щоб адекватно реагувати на впливи зовнiшнього середовища).
Якщо говорити про дiтей 6-7 рокiв, то вони до цього вiку цiлком готовi засвоювати навчальний матерiал, переробляти, запам’ятовувати, вiдтворювати його, тобто готовi навчатися. Проте i тут є своє «але». Шестирiчна дитина готова до систематичного навчання, iз задоволенням iде до школи, якщо з нею займалися та навчали необхiдним навчальним навичкам, наприклад, спiлкування з однолiтками i дорослими, поведiнка в суспiльствi..
Недарма всi першокласники проходять психологiчне обстеження, де з’ясовується рiвень готовностi до шкiльного навчання. І чим вищий цей рiвень, тим менший ризик дезададтацiї дитини, тобто тодi майже безболiсно проходить процес звикання i пристосовування до школи.
Проте, батьки повинні обов’язково довести до вiдома вчителя тi або iншi особливостi своєї дитини, щоб не загострити ситуацiю ще бiльше. Учитель знає, якi методи потрiбно застосовувати в роботi з конкретною дитиною.
У цей складний для дитини перiод багато залежить вiд дорослих, котрi її оточують: батьків та вчителів. Найбiльш важливi фактори, що залежать вiд дорослих - рацiональна органiзацiя навчальних занять i рацiональний режим дня.
Особливу увагу батькiв хотілося б звернути на органiзацiю режиму першокласника вдома. Якщо ви займаєтеся з дитиною вдома, пам’ятайте, що спочатку потрiбно виконувати тi завдання, що даються легше, потiм бiльш важкі. До занять варто приступати тiльки пiсля того, як дитина поїла i вiдпочила (рекомендується денний сон тривалiстю 1,5-2 години). Обов’язково робiть перерви (10-15 хв.) мiж виконанням завдань.
Не поспiшайте лаяти i карати дитину, якщо щось вийшло не так. Не забувайте про те, що вона тiльки осягає шкiльнi премудрощi, їй важко. Краще дитину похвалити, надихнути, сказавши, наприклад: «Сьогоднi в тебе вийшло краще, нiж учора» або «Не засмучуйся, не усе вiдразу виходить добре, потрiбен час». Головне, щоб ви говорили спокiйно, доброзичливо, без образ.
Пам’ятайте про те, що у важкi моменти житгя (а саме таким є перший клас) дитина шукає опору, підтримку, насамперед з боку батькiв.
Тому, шановнi батьки, будьте уважнi до своїх дiтей, знаходьте час поцiкавитися їхнiми справами у школi, частiше розмовляйте щиро із сином або донькою, не засмучуйте їх недовiрою i своєю байдужiстю.
Пам’ятайте, що родина - це оселя добра i спокою, де батьки люблять своїх дiтей, а дiти - батькiв…
Валентина Колесник, практичний психолог Глибоцького ліцею

Проглядів матеріалу: 863 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

       Глибоцька ЗОШ тісно співпрацює з дошкільною установою «Сонечко». Ось і  до Дня освітянина учні 9-10 класів організували День дублера. Мета такого дійства -  не лише виховання почуття відповідальності у старшокласників , але й профорієнтація учнів.

      Усі дублери дуже старанно готувались до зустрічі з малечою. Робочий день розпочався зі знайомства з основними віхами роботи дошкільної установи та інструктажу з техніки безпеки, які провела Букатар Валентина Григорівна. Згодом кожен з дублерів попрямував до своєї групи, де їх тепло зустріли вихователі та діти. А далі – заняття, читання казок, ігри, розваги…

     Вклавши малят у ліжечка та прочитавши їм казочку, дублери поспішили до методкабінету, де за круглим столом поділилися враженням від спілкуванням з дітьми, відзначили основні складнощі, що виникали під час роботи.

     Насамперед було відзначено науковість та насиченість програми, багатство матеріально-технічного забезпечення. Як і в попередні роки серед «плюсів» професії педагога учні виділили позитивність атмосфери, зумовленої дитячою щирістю та відкритістю, прагненням до спілкування, бажанням пізнати щось нове та незвідане, здатністю дивуватись та радіти найменшій дрібниці. Водночас, за словами дублерів, дуже важко правильно розподілити увагу, щоб і кожного вислухати і нікого не образити (а діти всі одночасно прагнуть розповісти свою історію, приклад…). Складним виявився також і процес навчання : спробуй-но одночасно показати групі з 28 дітей, як оздобити листочок чи намалювати фрукт! Дублери, яким довелося працювати з дітками молодшої групи, дивувались терпінню та наполегливості вихователів: повторюють пояснення кілька разів, щиро дивуються вп’яте розказаній історії, хвалять навіть за не дуже вірно виконане завдання . Виявило, що вихователі мають володіти ґрунтовними знаннями з географії, і фізики, і історії, адже дітям цікаво і як утворюються хмари , і чому збільшуються літери, коли дивитись на них крізь лупу… Також справжній педагог змушений іти в ногу з часом: знати героїв сучасних мультфільмів, володіти комп’ютерною грамотністю.

       Учні визнали, що професія вихователя дуже відповідальна та складна, і вимагає величезної самовіддачі, любові до дітей. Дехто виявив бажання стати в майбутньому педагогом. Учні подякували дирекції дитячої установи за надану можливість спробувати себе у ролі вихователя і пообіцяли надалі з більшою повагою ставитись до людей, які часточку свого серця віддають дітям.

 

Проглядів матеріалу: 645 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

     З метою забезпечення вшанування громадян похилого віку і ветеранів в Глибоцькому ліцеї  було проведено такі заходи:
1. В бібліотеці організовано виставку книг, присвячених трудовим досягненням та ратним подвигам ветеранів.
2. Волонтерські загони учнівської молоді 5-10 класів привітали з професійним святом всіх ветеранів – пенсіонерів педагогічної праці.
3. Пенсіонерів-педагогів було запрошено на урочистий концерт з нагоди - Дня вчителя.
4. Організовані заходи було висвітлено в шкільній газеті «Ключ».
5. Також волонтерами з числа учнів 5-7 класів буде організовано привітання ветеранів війни з 70- річницею визволення України від німецько-фашистських загарбників.

Проглядів матеріалу: 573 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

    З нагоди  Всеукраїнського Дня бібліотек у Глибоцькій ЗОШ І-ІІІ ст. пройшла декада шкільної бібліотеки, мета якої розкрити потенційні можливості, привернути увагу учнів, вчителів та громадськості до проблем шкільної бібліотеки.

Зокрема, в рамках декади проведено бібліотечні уроки: "У країну Читалію" ( 1-4 кл), "Шлях від єрогліфів до сучасності" (5-6 кл), "Книга і комп'ютер в інформаційному суспільстві: сучасне й минуле" (8-9кл); виховний захід "Ті, що завжди попереду " пройшов у літературно-музичному салоні, учасниками якого були старшокласники; виготовлено букелет для творчого читача "Який він - творчий читач?".

Психологічною службою школи проведено соціологічні дослідження серед учнів " Моя родина і я - читацька сім'я". На інформаційних стендах розгорнуто фотоколаж "Бібліотека Глибоцької ЗОШ презентує".

Проглядів матеріалу: 743 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

      25 - 28 вересня в с.Просіка проходив 27-й районний туристський зліт гуртківців, присвячений Дню туризму. Прийняли участь в змаганнях учні Глибоцького ліцею. Успішно виступили Кобенюк Марта, учениця 8-Б та Славута Богдан, учень 11-М, які зайняли III місце в краєзнавчій вікторині, а також Кобенюк Марта була другою в конкурсі капітанів. В конкурсній програмі команда Глибоцького ліцею зайняла III місце.Учні взяли участь в змаганнях з водного туризму, конкурсі топозйомки, велораллі, ТКМ(туристсько-краєзнавчий маршрут).

 
 

Проглядів матеріалу: 669 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

   Уряд вважає неприпустимим забезпечення економії бюджетних коштів за рахунок зменшення розмірів надбавок і доплат , які встановлені працівникам закладів та установ освіти.

Про це йдеться у листі Міністра Кабінету Міністрів України Остапа Семерака № 13675/0/2-14 від 7.10.2014 р.

Кабінет Міністрів України запевнив освітян, що проект Закону України «Про удосконалення норм законів з метою забезпечення фінансово-економічної стабільності в Україні», який спричинив негативний резонанс серед педагогічних працівників та науковців, Уряд не підтримав і цей документ офіційно не поданий на розгляд до Верховної Ради України.

Окрім того, Уряд не приймав жодних рішень, які б передбачали звуження трудових прав працівників навчальних закладів та установ освіти або зменшення розмірів їх фінансового забезпечення.

Проглядів матеріалу: 588 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

       Навіть за найтяжчих часів школа продовжує залишатися  острівцем стабільності і безпеки. Кожен день, проведений у її стінах, що справив позитивний далекосяжний вплив на серце та розум дитини,  можна вважати виграним боєм, здобутою перемогою, а освітян, по праву назвати – потужною армією держави!

     Ті , хто плекає авангард суспільства, не залишилися осторонь потреб воїнів АТО,  які  захищають сьогодні  цілісність України на передовій.

    Протягом березня – вересня 2014 року районним  управлінням освіти було розгорнуто потужну кампанію по збору коштів на потреби української армії в результаті якої зібрано – 171 778.65 грн.

     З них – понад 63 тисячі  грн  - це добровільні внески власне працівників освіти.  Ці кошти надано на різні потреби військових частин області, переказано на рахунки Національної Гвардії,  за них придбано бронежилети, що адресно  вручені краянам- АТОвцям.   12500 грн Глибоцький райком профспілки працівників освіти перерахував на потреби Збройних Сил України.

    У рамках Першовересневої акції «Замість квітів – допомога армії»  та шкільних ярмарків «Насолоджуйся, Україно!» за ініціативи педагогічних колективів спільно із батьківською та учнівською громадськістю зібрано 96210.65грн.

      З них: 17674грн – внесено до Асоціації органів місцевого самоврядування для адресного спрямування на потреби воїнів АТО.  2300 грн. – передано ПС «Порубне», «Черепківка».   74236грн надано матеріальної грошової допомоги пораненим бійцям та членам їх сімей.  На 2000 грн – закуплено продукти – безпосереднє замовлення солдат, які відправлено адресатам через волонтерів у Міжнародний день миру. 1000 грн – благодійний внесок на мистецькій акції «За Україну, за її волю!»

              Кожною гривнею, як і кожною ідеєю миру, братерства та патріотизму у серці підростаючого покоління,  педагогічна громадськість краю – пліч-о-пліч із воїнами АТО району!

Проглядів матеріалу: 613 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)

    Осінь - це особлива пора року. Розпочинається новий навчальний рік. А у першу неділю жовтня ми святкуємо особливе свято для всього народу – День працівників освіти або як кажуть у народі – День вчителя. Чому я говорю для всього народу? Тому, що життя кожного з нас було, є чи буде пов’язане зі школою.

У Купському НВК це особливий день.  Учні, вчителі, батьки готуються ретельно. У нас існує така традиція   – організувати День самоврядування. Заздалегідь вчителі-дублери ознайомилися з навчальним матеріалом, який вони повинні подати учням. Самостійно склали конспекти уроків, підібрали цікавий матеріал.  Учні 11- ого класу традиційно керують у цей день школою. Серед них і директор, заступники, вчителі, вихователі.

Після уроків невеликий концерт де звучать вірші, пісні, вітання. А головне звучать слова вдячності за працю, старання, за любов та турботу, за все те, що роблять наставники для своїх вихованців.

 Часто в цей день до рідної школи завітають колишні учні, щоб привітати своїх вчителів.  Цей день запам’ятається надовго.

 Всім своїм колегам бажаю міцного здоров’я, успіхів та бадьорості.

                                                                   ЕЛЕОНОРА СКІПОР, педагог-організатор Купського НВК   

 

 

 

 

 

 

 

 

Проглядів матеріалу: 597 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 08.10.2014 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024