Саме проблемі підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін присвячений семінар методистів/керівників методоб’єднань учителів математики, інформатики РМК/ММК/ОТГ, який відбувся сьогодні на базі Молодійського ЗНЗ І-ІІІ ступенів Чагорської ОТГ Глибоцького району. Організаторами освітнього івенту виступили Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та районний методичний центр управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації. Робота семінару була поділена на три модулі, зокрема у першому теоретичному до учасників семінару із вітальним словом звернулися Григорій Білянін, директор ІППОЧО; Віталій Рибчинський, завідувач НМЦ природничо-математичних дисциплін ІППОЧО; Георгій Коблюк, голова Чагорської ОТГ; Дмитро Онуфрійчук, староста села Молодія; Василь Барарюк, начальник управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації.
Григорій Іванович підкреслив, що тема семінару «Розвиток критичного мислення школярів через участь у міжнародних проєктах та програмах» – це крок, який має на меті ознайомити з сучасними підходами до змін практики педагогічної діяльності, наслідком яких є активне навчання та критичне мислення. Також керівник післядипломної освіти закцентував увагу на основних моментах природничо-математичних дисциплін у сучасному реформуванні шкільної освіти.
Із топ-10 порадами «Як навчити дітей критично мислити?» ознайомила Ольга Біляніна, методист НМЦ природничо-математичних дисциплін ІППОЧО. Ольга Ярославівна закцентувала увагу присутніх на тому, що критичне мислення – розумова діяльність особистості, яка спрямована на ефективне вирішення проблем якості освіти. У методичному коментарі розкрила, у чому полягає необхідність у навичках критичного мислення, відзначивши основні цілі розвитку критичного мислення для педагогів: виховувати прагнення до самоосвіти, самовдосконалення, самореалізації.
Розкриваючи питання «Розвиток критичного мислення школярів Глибоччини через участь у міжнародних проєктах та програмах», Олеся Намака, завідувач РМК управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації, презентувала досягнення здобувачів освіти в розрізі району. Роботу семінару продовжив квест критичного мислення.
Практичний модуль дав учасникам максимум практики та можливості поповнити кейс методиста – майстра організації діяльності з педагогічними колективами, зокрема година педагогічної майстерності вчителів Глибоччини, майстер-клас, тренінг «Структурування уроку, цілями якого є розвиток критичного мислення», методичний симпозіум «Як зробити школу для учнів цікавою?».
По завершенні на учасників чекала неймовірно важлива місія: розробити спільний макет «Школа щасливого учня» на основі отриманих теоретико-практичних компонентів семінару.
|