Процес інтеграції української освіти в європейський та світовий освітній простір і розширення міжнародних, економічних і культурних зв’язків підвищують важливість вивчення іноземної мови. Творча думка вчених-методистів і педагогів нині спрямована на вдосконалення педагогічного процесу, зокрема активізації навчання іноземних мов у закладах освіти, яку уможливлюють: педагогічний процес, форми роботи вчителя, розумову діяльність учня, як джерело його навчання, розвитку і виховання.
З 23 по 27 квітня 2018 року у Валякузьминській ЗОШ І-ІІ ступенів Глибоцького району проходив Тиждень німецької мови. Розвиток творчого потенціалу учнів, підвищення інтересу до вивчення німецької мови, поглиблення знань мови за допомогою сучасних новітніх технологій, розвивати комунікативні компетенції та розширювати знання – мета проведення Тижня німецької мови.
Розпочато Тиждень з урочистої лінійки. Учитель німецької мови Ж.І. Андрійчук ознайомила учнів із планом проведення.
У перший день відбулася вікторина «Чи знаємо ми Німеччину?», учасниками якої були учні 8-9 класів. Найбільш активними були: О. Штефанович, Ю. Стрілецька, О. Врабіє, Г. Мага, Д. Дамян. Відбувся перегляд мультфільмів німецькою мовою: „Der größte Schatz“, „Ein Elefant in der Stadt“, „Der kleine Pianist“.
Наступного дня відбувся конкурс на кращу листівку „Bald Sommerferien“. Переможцями стали: А. Гуз, М. Богданюк, М. Дамян.
Учні 7-9 класів переглянули відеофільм німецькою мовою „Erste Wege in Deutschland“.
У наступні дні Тижня мали можливість: переглянути інсценізацію казки «Рукавичка» учнями 5-6 класів та відео-журнал «Подорож Німеччиною»; розгадувати загадки.
В останній день Тижня підведено підсумок роботи – переможців нагороджено призами.
Тиждень німецької мови актуалізував необхідність докорінних змін у процесі навчання і вивчення німецької мови. Прикметно, що учні всіх вікових категорій краще засвоюють побачене, ніж почуте. Тому такі види роботи можна розглядати як зовнішні стимулятори зусиль учнів, спрямовані на ефективне вивчення мови. Активне навчання, яке супроводжувалося творчою дієвістю учнів, викликало в них пізнавальний інтерес, бажання вчитися, активізувало їх думку, уяву, спостережливість.
Отже, проведення Тижня іноземної мови є важливим стимулюючим чинником у процесі навчання мови, що безумовно дає позитивний результат, коли учні навчаться головному – спілкуванню німецькою мовою.
Ж.І. Андрійчук,
учитель німецької мови
Валякузьминської ЗОШ І-ІІ ступенів
Глибоцького району
|