25 cічня на базі РМЦ відбувся «круглий стіл» вчителів української мови, які викладають в початкових класах. У професійному колі успішно працювали над проблемою: «Розвиток діалогічного мовлення молодших школярів на уроках української мови».
Семінар відкрила методист РМЦ – Є. М. Леонтій, яка акцентувала що :«Велика увага в Програмі середньої загальноосвітньої школи 1-4 класів з української мови надається питанням оволодіння учнями вміннями орієнтуватися в ситуації спілкування, зв’язно, логічно, послідовно викладати думки. Саме цим пояснюється потреба в якісному навчанні школярів діалогічного мовлення. Удосконалення мовленнєвої діяльності молодших школярів на сучасному етапі зумовлюється передусім зростаючими соціальними потребами в особистості високої мовленнєвої культури, здатної вільно користуватися мовними засобами в різноманітних комунікативних ситуаціях. Така система ефективно допомагає підвищенню рівня розвитку діалогічного мовлення, вдосконаленню інтонаційних умінь і навичок, розвитку зв’язного мовлення не тільки на уроках, а й у спілкуванні з рідними, друзями; виробляє культуру мовлення школярів».
Продовжували цю думку за допомогою презентації керівник МО - вчитель Грушівського НВК- Оленюк В. О., вчитель Купського НВК- Богданюк М. Р. та вчитель Карапчівського ліцею – Міхай А. Ч.
Із своїм досвідом роботи з проблеми « Навчання діалогічного мовлення засобами усної народної творчості та інсценізації» поділились вчителі: Сучевенської ЗОШ І-ІІІ ст.- Мартинюк В. І., Волоківської ЗОШ І-ІІІ ст.–Михайлюк Н. В. та Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст. –Унгурян М. К.
Також присутні мали можливість ознайомитися з творчими лабораторіями «Гра-одна з форм розвитку діалогічного мовлення» вчителів : Становецького НВК – Яценюк В. І., Нижньосинівецької ЗОШ І- ІІІ ст.- Педурару А. Г. та Тереблеченської ЗОШ І- ІІІ ст.- Савчук Л. Т.
Таким чином, учасники «круглого столу» мали змогу поспілкуватись з колегами та збагатитися новими ідеями та переконалися, що обмін досвідом - запорука ефективної роботи учителя. А ефективна організація роботи залежить від розвитку його інноваційного потенціалу, професійної компетентності, його готовності до роботи в умовах пошуку; створення науково-методичної та матеріально-технічної підтримки інноваційних змін.
|