Згідно плану роботи соціального педагога КЗ «Карапчівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Кінащук А. М. у березні-квітні 2015 року проводились заняття з учнями 3 класу (учні із ЗПР) за розвивальною програмою для учнів молодшого шкільного віку «Розвиток уважності і навичок навчальної діяльності».
30 квітня відбулось підсумкове заняття, під час якого було проведено моніторинг та оцінку ефективності програми за методиками «Переплутані лінії» Рея та «Таблиці Шульте».
Під час роботи також використовувалися діагностичні картки «Креатив-2» для оцінки емоційного стану та діагностики прихованих переживань.
Почалось заняття вправою «Подаруй посмішку», а закінчилось релаксаційною вправою «Море».
Розвивальна робота з учнями із ЗПР є дуже важливою, адже такі дітки набагато важче засвоюють навчальний матеріал та гірше адаптуються в соціумі.
|