Кожен день, в який ви не поповнили своєї освіти
хоча б маленьким, але новим для вас шматком знання...
вважайте безплідно і не зворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
Сучасне життя переконливо доводить, що знання іноземних мов та вміння працювати за комп’ютером є одними з важливих умінь, якими повинна володіти людина ХХІ століття. Сьогодні, освічена людина має володіти трьома-чотирма європейськими мовами, причому обов’язково англійською. Як наслідок, постає питання фахової компетентності педагогів, з’являються нові «критерії оцінювання» їх професійності: стійка мотивація пізнання нового, здатність педагогічних працівників до самоосвіти, усвідомлення ними необхідності навчатися впродовж всього професійного життя
24.11.2015 року на базі РМЦ відбувся районний семінар-практикум вчителів англійської мови з проблеми: «Навчання говорінню. Розвиток діалогічного мовлення на уроках англійської мови». Семінар складався з двох частин: теоретичної та практичної. Під час теоретичної частини семінару розглядалися наступні питання:
- «Формування мовленнєвої компетенції. Створення мовленнєвих ситуацій в процесі навчання іноземної мови» (Доповідач – методист з іноземних мов
- Віра Заяц);
- «Розвиток іншомовної компетенції засобами діалогічного мовлення» (Доповідач – вчитель англійської мови Купського НВК №2 Алла Плеван);
- «Підвищення мотивації пізнавальної діяльності учнів засобом педагогічного коригування» (Доповідач: керівник районного МО вчителів англійської мови Валентина Чобан);
- «Якісна підготовка до ЗНО – запорука успіху майбутнього випускника» (Доповідач - вчитель англійської мови Чагорської ЗОШ Лілія Загарюк).
Під час практичної частини Алла Плеван провела для вчителів англійської мови Глибоцького району майстер клас «Teaching communication through the dialogues», а також продемонструвала відео фрагменти з власних уроків з використанням вправ для розвитку діалогічного мовлення.
Віра Заяц ознайомила вчителів зі складовими уроку з розвитку діалогічного мовлення. Вчителям було запропоновано розробити власну технологічну карту уроку; відповідно до обраної ними ситуації вказати тему та мету уроку, підібрати обладнання та найбільшу увагу приділити основним етапам роботи з діалогами під час уроку.
По завершенні практикуму вчителі затвердили методичні рекомендації даного семінару.
|