Немає
меж для самовдосконалення. Тим паче ця істина стосується праці сучасного
вчителя, який завжди у пошуку нових методів, форм, засобів для якісного
навчання учнів. Тому 8 січня 2014р. у Глибоцькому ліцеї відбувся Університет
педагогічних знань з теми « Сучасний урок ». Розглянувши систему методичної
роботи закладу, успіхи за І семестр,
педагоги ще раз зупинилися на докладному вивченні алгоритму аналізу і самоаналізу уроку як найголовнішої
складової навчального процесу. Про це був змістовний виступ учителя-методиста
В.М.Мушій. Доповідь ілюструвалася докладною презентацією.
Працювати над проблемою якості навчання покликана і Школа молодого
вчителя. Педагоги-наставники С.А.Верега, Л.О.Швед та В.В.Максимюк поділилися з
колективом успіхами і проблемами роботи з молодими і малодосвідченими
спеціалістами: Р.М.Тоненчуком, І.В.Янцаловською, Х.І.Кирстюк.
Заняття пройшло у формі конструктивного діалогу початківців з майстрами
педагогічної праці в атмосфері взаємної
зацікавленості щодо якісної організації навчального процесу.
|