Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
| | |
| Головна » 2014 » Січень » 21
ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ ВЕСЬ СКЛАД АВТОРІВ САЙТУ. Саме завдяки тому, що в Коровійській школі працюють професійні, талановиті та креативні педагоги, було ЗДОБУТО ПЕРЕМОГУ.
|
| У Коровійській школі стартував проект "Чесна гра", до якого залучено учнів 6 – А та 10 класів. Тренерами є соціальний педагог Цехмістир Аліна Іванівна та вчитель фізкультури Лукашев Дмитро Олексійович. Проект "Fair Play-Чесна Гра” – це проект для підлітків та молоді, що впроваджується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) по всій Україні з 2011р. |
"ГРАЙ ЧЕСНО! Поважай своє здоров'я"! Cаме під таким гаслом проходитимуть цікаві та незвичайні спортивні змагання у школі. В рамках проекту "Fair Play- Чесна Гра", задля підвищення рівня обізнаності учнів про ризики соціально-небезпечних захворювань та переваги здорового способу життя, планується проведення змагань під гаслом "Будь відповідальним!". Зокрема через ігри "Меморі-дріблінг", "Світлофор", "Міфи та реальність", "Шляхи передачі ВІЛ" діти вчитимуться, як запобігти поширенню ВІЛ/СНІДу. Та головним все таки є те, що працюватимемо задля хдорового майбутнього для молодих українців.
|
Внаслідок стрімкого інформаційного розвитку суспільства та
науково-технічного прогресу, у світі, і зокрема в межах нашої країни,
актуальним є вирішення проблеми залежності людини від інтернету. На
сьогоднішній день можна констатувати, що Інтернет перестав бути просто системою
зберігання й передачі надвеликих обсягів інформації й став новим шаром нашої повсякденної реальності й сферою життєдіяльності
величезної кількості людей.
Необхідно відмітити, що попри те, що дана
проблема окреслена та існує вже на протязі достатнього проміжку часу, на
сьогоднішній день все ще не розроблена чітка та загальноприйнята система
критеріїв даної аддикції. Також, більшість авторів у розгляді проблеми чинників
Інтернет-аддикції зосереджуються лише на характеристиках віртуального середовища
(А. Мінаков, Л. Пєрєгожин, В. Бурова) або ж психологічних особливостях самих аддиктів
(А.Ф. Шайдуліна, Е.В. Губенко), комплексний ж розгляд як зовнішніх так і
внутрішніх детермінант даної аддикції здійснено переважно у роботах зарубіжних
авторів (K. Янг, Р.
Роджерс ).
Термін "Інтернет-залежність”
був запропонований у 1995 році Іваном Голдбергом для опису нездоланної тяги до
використання Інтернету. За Голдбергом, це розлад, "що
здійснює пагубний вплив на побутову, навчальну, соціальну, робочу, сімейну,
фінансову чи психологічну сфери діяльності”. Інше визначення Інтернет-залежності: "нав'язливе
бажання ввійти в Інтернет, знаходячись off-line, і нездатність вийти з Інтернету,
будучи on-line”. Часто використовується ще й
таке: „Інтернет-залежність – це нав’язлива потреба у використанні Інтернету, що
супроводжується соціальною дезадаптацією та яскраво вираженими психологічними
симптомами”. Термін "Інтернет-залежність”
часто трактується дуже широко і позначає велику кількість проблем поведінки і
контролю над потягами. Основні п’ять типів наступні:
1.
Кіберсексуальна
залежність – нездоланний потяг до відвідування порносайтів, обговорення
сексуальної тематики в чатах чи спеціальних телеконференціях "для дорослих” і
заняттю кіберсексом .
2.
Пристрасть
до віртуального спілкування та віртуальних знайомств – надмірна кількість
знайомих і друзів у Мережі, великі об'єми листування, постійна участь у
форумах, чатах тощо.
3.
Нав’язлива
„фінансова” потреба у Мережі – гра в онлайнові ігри, постійні покупки чи участь
в Інтернет-аукціонах.
...
Читати далі - тисни тут
|
В Купському НВК №2 практичним психологом, Ванзуряк
Анною Василівною було проведено заняття з елементами тренінгу на тему
«Конфлікти та їх вирішення» з учнями 8 класу.
Метою даного заняття було ознайомлення учнів з
поняттям «конфлікт»; дати уявлення про різні стилі вирішення конфлікту;
поглибити само розуміння шляхом виявлення свого власного стилю, характерного
для поведінки в конфлікті.
Анна Василівна ознайомила дітей з поняттям
«конфлікт», причинами виникнення та способами вирішення. Під час заняття були
використані різні вправи: «Асоціації», «Сніжинки», «Малюнок удвох», «Відповідь
з посмішкою».
|
17 січня 2014
року в Нижньосиньовецькій ЗОШ І-ІІІ ст.було проведено психолого-педагогічний семінар на тему «Психологічний супровід адаптації учнів 1-го класу до навчання в школі».
Актуальність зазначеної проблеми
полягає в тому, що багато батьків вважають, що якщо дитина навчилася читати і
писати, то її пора віддавати в школу. Вміння читати, писати і рахувати не
гарантує успішності навчання дитини, а також не є критеріями її готовності до
школи. Психологічна готовність до навчання, насамперед, передбачає готовність
розумову, мотиваційну, емоційно-вольову та соціальну.
Семінар організовано і проведено з
метою:
-Ознайомити з теоретичними аспектами базових положень
теорії роботи з дітьми 6-річного віку в системі особистісно-орієнтованої
освіти: психологічна готовність дитини до школи; компоненти готовності дитини
до навчання у школі; фактори, що сприяють підвищенню рівня адаптації дитини до
умов шкільного життя; психолого-педагогічний супровід першокласника;
психолого-педагогічні рекомендації щодо розв’язання проблеми шкільної
дезадаптації; роль співпраці школи і батьків у створенні комфортних умов для
навчання шестирічних першокласників.
-Сприяти розвитку компетентності практичних
психологів та соціальних педагогів у роботі з дітьми 6-річного віку, їх
батьками та вчителями відповідно психологічного супроводу навчально-виховного
процесу.
-Визначити ефективний напрямок роботи
психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу щодо подолання
труднощів, пов’язаних із входженням дітей у шкільний колектив.
-Продовжити пошук шляхів продуктивної роботи
психологічної служби з метою розв’язання не тільки проблем, пов’язаних з
адаптацією учнів 1-х класів, а й з моделюванням перспектив розвитку кожного
учня й колективу класу загалом.
...
Читати далі - тисни тут
|
Здоров'я
— найважливіша цінність. Збереження
здоров'я дітей — головне завдання школи. А з погіршенням погодніх умов зростає ймовірність
отримання школярами травм.
Навчити врятувати життя, надати першу долікарську
допомогу, не розгубитися в екстремальних ситуаціях – така мета проведення зустрічей
з медичним працівником Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Постевкою Отілією
Георгіївною.
Учасники заходу, серед них і вихованці
туристичного гуртка, відпрацьовували
практичні навички з надання першої невідкладної допомоги у випадку
знепритомніння, при кровотечах, травмах, опіках та обмороженні. Отілія Георгіївна особливу увагу приділила навчанню учнів оцінювати
екстрену ситуацію з метою дотримання правил особистої безпеки.
|
10 січня на базі
Черепковецької ЗОШ відбувся чемпіонат району з пішохідного
туризму(зали), на якому туристи Глибоцького ліцею здобули низку перемог: (клас А) Ванзуряк Олександр (11 фіз.-мат. клас) -ІІ місце (клас А) Лупуляк Олександр (10 фіз.-мат. клас) -ІІІ місце (клас Б) Зозуляк Катерина (5-Б клас) - І місце (клас Б) Коломейчук Тетяна (6-Б клас) - ІІІ місце (клас Б) Ткач Дмитро (6-Б клас) - ІІІ місце Бажаємо успіху в майбутніх змаганнях.
|
"О спорт, о спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги.
Щодня бігом ви займайтесь,
Ще й водою обливайтесь.
Збереже це від всіх бід,
Жити будете сто літ."
Саме під таким девізом пройшло свято «Веселі
старти» в Черепковецькій ЗОШ І-ІІІ ст. яке підготував та провів вчитель
фізичного виховання Баланюк М.І. Учні різних класів взяли участь у конкурсах та
змаганнях, які були насичені безліччю цікавинок.
Мета свята – пропаганда здорового способу життя, залучення учнів до занять фізичною культурою та спортом.
Змагання складалися з естафет: «Звивиста
доріжка», «Перетягування линви», «Утримай м`яч», «Стрибки в мішку» та інші.
Учнів було поділено на три команди : «Чемпіони», «Олімпійці», та
«Мушкетери».
Звичайно,що на нашому святі не було переможених та переможців як завжди
перемогла «дружба» і все ж таки кращі з кращих були нагороджені пам`ятними
призами та грамотами.
Педагог організатор
Барарюк В.І.
...
Читати далі - тисни тут
|
Учениця Купьского НВК
Мірабела Плеван прийняла участь у
традиційному районому конкурсі присвяченому великому румунському класику М.
Ємінеску. Нагадаємо читачам, що щороку 15-го січня святкуємо день народження
великого румунського класика.
Наша
Мірабела зайняла І місце, отримала диплом і на другий день
прийняла участь в обласному конкурсі присвяченому поетові, конкурс відбувся у
Чернівцях. Тут вона зайняла ІІ місце і також отримала диплом від обласного управління освіти, а також диплом
від спілки румунських письменників. Мірабела читала вірші
Ємінеску а ще заспівала і пісню. Підготувала її вчителька румунської мови О.П.
Божеску. В усьому їй допомагають, підтримають і розуміють її батьки. Побажаємо
успіхів і нових перемог.
Елеонора
Скіпор
|
16 січня у рамках літературно-мистецьких заходів з нагоди
відзначення 164-ої річниці з дня
народження М.Емінеску у Нижньосиньовецькій
ЗОШ проведено загальношкільний
захід юних декламаторів творів Міхая Емінеску, присвячений дню народження поета,
в якому брали участь учні
5-11 класів під керівництвом вчителів
румунської мови Кожокар В.Г., Атодіресі В.В. та Амаркулесі О.В.. Діти
декламували вірші, співали пісні на слова автора. Також була організована виставка творів поета.
ЗДВР
Унгурян М.І.
|
15 січня весь румунський народ вшановує пам’ять славетного письменника Міхая Емінеску. Весь тиждень
був присвячений творчості поета а в п’ятницю, 17 січня 2014 року відбувся
районний конкурс юних декламаторів творів М.Емінеску. Учениця 5-го класу
Димківському НВК Сандуляк Аделіна посіла 1 місце у молодшій групі. 18 січня відбувся обласний конкурс, в якому вона
зайняла почесне 2 місце. І словами подяки звернулася до учасників консул
Румунії в Чернівцях Е.Молдован, яка
нагородила нашу учасницю цінними подарунками. Ми з гордістю носимо в наших
серцях поезію М.Емінеску.
Барбаза В.М., вчитель румунської мови
та літератури Димківського НВК.
|
|
| |
| | |
|
Календар |
|
|