Вчитель – ключова постать у сучасному освітньому процесі, наставник учнів. І саме від його підготовки залежить якість освіти, рівень культури суспільства. Сьогодні головними завданнями оптимізації науково -методичної роботи є уникнення формалізму, розвиток творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, створення в гімназії належних умов для дослідницької, науково-експериментальної роботи педагога та здійснення його самоосвітньої діяльності.
Ефективність організації та проведення методичної роботи в гімназії залежить від чіткого планування роботи науково-методичної ради, яка є першим помічником адміністрації школи. Саме про це говорили ми на першому, у новому навчальному році, засіданні науково - методичної ради.
Впевнені, що з такими професіоналами , з потужним колективом Глибоцької гімназії нам все вдасться!
|