П'ятниця, 26.04.2024, 23:11















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Державні закупівлі [46]
Бланки звітів [1]
Організація та проведення харчування учнів в районі [7]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Централізована бухгалтерія управління освіти » Організація та проведення харчування учнів в районі

Про організацію харчування учнів 1-4 класів, та учнів пільгової категорії ЗНЗ району
01.09.2015, 19:29

            Керуючись Законом України «Про державний бюджет України на 2015 рік», на виконання ст. 25 Закону України «Про освіту», ст. 21, 22 Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2012р. №865-р «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення дітей високоякісними продуктами харчування вітчизняного виробництва», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2002р. №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», Постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» (із змінами), пунктом 10 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу  ДСанПіН 5.5.2.008-01, на виконання спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», спільного наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у навчальних закладах», керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 №667 «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернат них навчальних закладах», згідно рішення сесії Глибоцької районної ради №1-34/15 від 30 січня 2015 року «Про районний бюджет на 2015 рік» з метою впорядкування механізму організації харчування дітей та забезпечення їх якісним харчуванням, запобігання харчових отруєнь, виконання санітарно-гігієнічних правил і норм за рахунок  освітньої субвенції державного бюджету місцевому бюджету та місцевого бюджету на 2015 рік

НАКАЗУЮ:

1. Керівникам ЗНЗ та НВК організувати з 01.09.2015 по 31.12.2015 безкоштовне харчування учнів 1-4 класів, дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування (при наявності поновлених документів), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, батьки яких є учасниками АТО/приймають участь у проведенні антитерористичної операції, дітей переселенців із зони АТО  та нести повну відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства щодо харчування пільгових категорій учнів.

2. Керівникам ДНЗ та НВК організувати з 01.09.2015 по 31.12.2015 харчування у дошкільних навчальних закладах та навчально-виховних комплексах.

3. Плата за харчування дітей у комунальних ДНЗ, НВК вноситься батьками або особами, які їх замінюють в розмірі 40% від вартості харчування на день.

4. Від плати за харчування вихованців ДНЗ, НВК звільняються батьки або особи, що їх замінюють у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму на 2015 рік – 410 грн.), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України. Розрахунок сукупного доходу на кожного члена сім’ї  за попередній квартал проводить централізована бухгалтерія управління освіти в місячний термін після подання відповідних документів одного з батьків або осіб, що їх замінюють:

1) Довідки про сукупний дохід кожного члена сім’ї за попередній квартал, виданих за місцем отримання доходів;

2) Довідки про склад сім’ї, виданої виконавчим комітетом селищної, сільської ради або житлово-комунальними організаціями.

3)Заява відповідної форми.

5. Для батьків, які мають трьох і більше дітей розмір плати за харчування дитини у ДНЗ, НВК зменшується на 50%.

6. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування покласти  на Постачальників, за організацію харчування на керівників навчальних закладів.

7. Керівникам загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів управління освіти:

7.1. Наказом по навчальному закладі призначити відповідального за організацію харчування дітей з числа дирекції ЗНЗ/ДНЗ, педагога організатора, практичного психолога, вихователя, кухаря та створити комісії контролю за харчуванням учнів/вихованців і призначити чергових вчителів/вихователів. Відповідальному за організацію харчування дітей здійснювати контроль за дотриманням учнями/вихованцями правил особистої гігієни та вживанням гарячих страв, санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, дотримання режиму і графіку харчування дітей, чергування педагогічних працівників у їдальні.
7.2. Зобов’язати класних керівників ЗНЗ та вихователів НВК, ДНЗ здійснювати чіткий щоденний облік дітей, охоплених харчуванням та надавати відомості відповідальному за харчування в навчальному закладі. Забезпечувати своєчасну явку їх до їдальні та здійснювати контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни.

7.3. Затвердити документацію, необхідну для правильної та безперебійної роботи їдальні (Додаток 1 додається).

7.4. Затвердити комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини у складі:

- особи, відповідальної за організацію харчування, визначеної наказом по закладу;

- медичної сестри;

- комірника;

- кухаря.

7.5. Довести до відома бракеражної комісії інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики продуктів харчування.

7.6. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:

7.6.1. Проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування.

7.6.2. Приймати продукти харчування та продовольчу сировину лише за наявності супровідних документів, які підтверджують відповідність даної продукції.

7.6.3. При встановленні недоброякісності будь-якого продукту комісією з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини складати акт у трьох примірниках та недоброякісну продукцію разом із актом повертати постачальнику.

7.6.4. При виявленні матеріально відповідальною особою нестачі або надлишку одного з видів продуктів надалі приймання продуктів здійснювати за участю представника постачальника, а також голови профспілкового комітету загальноосвітнього навчального закладу, результати оформлювати актом приймання.
7.7. Відпрацювати режим і графік харчування учнів 1-4 класів та дітей соціально-незахищених категорій, вихованців дошкільних груп та затвердити наказом по навчальному закладі.
7.8. Безоплатне харчування учнів  здійснювати тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання, компенсації за харчування  не проводити.

7.9. Харчування учнів з малозабезпечених сімей здійснювати тільки по довідках Управління праці та соціального захисту населення для осіб, яким призначено державну соціальну допомогу; дітей-сиріт відповідно до списків управління освіти про призначення опіки для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей батьки яких є учасниками АТО, переселенців зі Сходу, згідно наказу управління освіти Глибоцької РДА.

7.10. Щомісяця, станом на 30 число місяця подавати у централізовану бухгалтерію управління освіти списки дітей з малозабезпечених сімей та лист-супровід з проханням безкоштовного харчування дітей з малозабезпечених сімей. Строго дотримуватись терміну дії довідки (1 міс.).
7.11. Харчування здійснювати за перспективним  двохтижневим  меню, погодженим з головним санітарним лікарем Глибоцького району. Медичній сестрі, комірнику при плануванні щоденного меню-розкладки дотримуватись перспективного двотижневого меню та діючого Прейскуранту.
7.12. Встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм  харчування дітей, технологією приготування страв та ведення відповідної документації.

7.13. Видавати щоденно заявки на харчування, інформування класними керівниками, вихователями ДНЗ, НВК кухарів про присутніх та відсутніх дітей у класах та дошкільних групах.
7.14. Продукти харчування та продовольчу сировину отримувати по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість  (сертифікати відповідності , висновки санітарно - епідеміологічної експертизи тощо).
7.15. Категорично заборонити отримання сметани, м’яса, м’ясних напівфабрикатів в кількості, що не можуть бути використані в установлені терміни реалізації.
7.16. Бракераж  сирої продукції здійснювати кухарем або медичним працівником закладу, якщо такий є, готової продукції черговим вчителем/вихователем чи відповідальним за харчування.
7.17. У  разі невчасного завезення продуктів кухарю дозволяється робити заміну страв з переліку, який надається перспективним меню.
7.18. Вважати обов’язковими в навчальному закладі наступні документи :

- наказ про організацію харчування учнів/вихованців  закладу;

- накладні на отримані продукти;

- сертифікати якості;

- щоденне меню-вимогу;

- технологічні картки приготування страв

- бракеражні журнали;

- журнал обліку дітей.
7.19. Щотижня аналізувати і підводити підсумки, усувати недоліки пов’язані з харчуванням дітей.

7.20. Двічі на кожний наступний місяць до 15 числа та 31 числа місяця здавати звіти по харчуванню в централізовану бухгалтерію управління освіти Глибоцької РДА.
7.21. Працівники, пов’язані з організацією харчування дітей, повинні проходити обов’язкові медичні огляди відповідно до чинного законодавства.

7.22. Проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо необхідності отримання гарячого харчування та пропаганди гігієнічних основ харчування, залучаючи до цієї роботи медичних працівників, класних керівників та вихователів. Розглядати питання стану організації харчування на педрадах та нарадах.

4.23. Інформувати батьків про організацію харчування дітей у навчальному закладі, проводити обговорення на батьківських зборах питань, пов’язаних з організацією харчування.

4.24. Ввести постійний дезінфекційний режим в процесі обробки посуду, кухонного обладнання, предметів вжитку та рук. Застосовувати розчини відповідно до вимог діючих санітарних норм.

4.25. Постійно проводити санітарно-освітню роботу з кухарем з попередження інфекційних та шкіряних захворювань.

4.26. Організувати вільний доступ дітей до питної води під час перебування їх у навчальному закладі.

4.27. Харчування дітей, які не підлягають безоплатному харчуванню у загальноосвітніх навчальних закладах та навчально-виховних комплексах, здійснювати по абонементній системі.

4.28. Організувати роботу (лекції, семінари, вікторини, Дні здоров’я) із формування навичок та культури здорового харчування, етики прийому їжі, профілактики харчових отруєнь та інфекційних захворювань.

8. Медичній сестрі:

8.1. Під час складання меню-розкладки дотримуватись норм виходу готових страв відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

8.2. Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладі, при цьому визначати фактичний вихід страв, їх температуру, смакові якості, консистенцію, запах, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції..

8.3. Контролювати дотримання технології приготування страв кухарями.

8.4. Щодня бути присутньою під час відбору кухарем добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

8.5. Контролювати виконання норм харчування, щомісяця проводити аналіз їх виконання, відповідно до затвердженого набору продуктів, кожні десять днів, упродовж року з урахуванням норм заміни продуктів аналізувати за енергоцінністю. За необхідності проводити коригування харчування із зазначенням в Журналі обліку виконання норм харчування.

8.6. Розміщувати завірене керівником навчального закладу щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків.

8.7. Щодня проводити С-вітамінізацію страв та робити відповідний запис у Журналі обліку норм харчування та меню-розкладі.

8.8. Контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються.

8.9. Бути присутньою під час контрольної зачистки свіжих овочів, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса, зазначати Зошиті обліку відходів.

8.10. Контролювати санітарний стан харчоблоку у загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладах, своєчасне проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку.

8.11. Забезпечити контроль за дотриманням правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку, про що зазначати в Журналі.

9. Комірнику:

9.1. Нести повну персональну відповідальність за якість та ассортимент продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування за додержанням вимог зберігання. Здійснювати відповідний облік продуктів у Книзі.

9.2. Не замовляти та не приймати продукти, заборонені Інструкцією для вживання в навчальному закладі.

9.3. Контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини у загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладах.

9.4. Забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну зберігання.

10. Кухарю:

10.1. Забезпечити відповідальність за зберігання та використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, дотримання правил особистої гігієни, санітарний стан харчоблоку.

10.2. Проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності медичного працівника чи особи, відповідальної за організацію харчування, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса зазначати у Зошиті обліку відходів.

10.3. Складати акт із залученням членів профспілкового комітету закладів, якщо питома вага неїстівної частини харчових продуктів перевищує санітарні відходи,та зазначати фактичну кількість відходів у Зошиті обліку відходів.

10.4. Забезпечити відбір добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

10.5. Видавати готові страви тільки після проби медичною сестрою або особою, відповідальною за організацію харчування, та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку, тільки в посуд із відповідним маркуванням.

10.6. Суворо дотримуватися санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей.

10.7. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу.

10.8. Власним підписом засвідчувати у Журналі здоров’я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій.

10.9. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.

10.10. Спільно з бракеражною комісією та черговим адміністратором виконувати правильність закладки продуктів (Постійно).

10.11. Суворо дотримуватися рецептури, технології приготування їжі та видачі страв (Постійно).

10.12.Забезпечити харчування учнів/вихованців відповідно до фізіологічно обґрунтованого режиму дня (Постійно).

10.13.Здійснювати облік харчових відходів. Проводити бракераж готової продукції та результати фіксувати в спеціальному журналі (Постійно).

10.14.Надсилати щотижневе попереднє замовлення на продукти харчування до постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до примірного двотижневого меню.

10.15. Здійснювати облік продуктів харчування та продовольчої сировини, суворо дотримуватись умов зберігання та терміну реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини.

10.16. Проводити щоденне прибирання на харчоблоці.

11. Підсобному працівнику харчоблоку забезпечити належне миття кухонного та столового посуду, столів відповідно до санітарних правил і норм.

12. Спеціалісту по харчуванню управління освіти Бондарчук Д.Г.
12.1. Координувати роботу всіх суб’єктів  процесу  організації харчування дітей.

12.2. Готувати на наради керівників навчальних закладів   питання, пов’язані із рівнем  організації харчування дітей у навчальних закладах району.
12.3. Систематично перевіряти  стан організації  харчування учнів у закладах освіти району.

12.4. Забезпечити контроль за організацією роботи їдалень, за якість приготування їжі, дотримання перспективного двотижневого меню, дотримання санітарно-гігієнічних правил при приготуванні та реалізації страв.

12.5. Щокварталу проводити наради з медичними сестрами ЗОШ та ДНЗ з питань організації харчування.

12.6. Виносити питання організації харчування у загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладах та навчально-виховних комплексах на розгляд колегії управління освіти Глибоцької РДА.

12.6. Забезпечити вчасне замовлення продуктів харчування.

13. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії управління освіти Баланюк Н.Г., керівнику групи обліку матеріалів централізованої бухгалтерії управління освіти Яловінській В.І.:

13.1. Забезпечити прийом документів на харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій, вихованців ДНЗ та НВК, ведення відповідної документації та своєчасну оплату рахунків за продукти харчування відповідно до укладених Договорів та накладних.

13.2. Щомісячно контролювати і аналізувати використання коштів на харчування учнів 1-4 класів, дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, дітей, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, дітей, батьки яких є учасниками АТО/приймають участь у проведенні антитерористичної операції, дітей переселенців із зони АТО, вихованців ДНЗ та НВК.

14. Розмістити наказ на інформаційному сайті Управління освіти Глибоцької райдержадміністрації.
13. Координацію та контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник начальника управління,

начальник відділу змісту навчання,

моніторингу, інспектування навчальних

закладів управління освіти райдержадміністрації                                      І.Ю. Цуркан

( повний текст наказу - в прикріпленому файлі. Для того, щоб його переглянути - зареєструйтесь на сайті як користувач)

Категорія: Організація та проведення харчування учнів в районі | Додав: Микола | Теги: вихованців навчально-виховних компл, та учнів пільгової категорії загаль, Про організацію харчування учнів 1-
Переглядів: 1969 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024