Вівторок, 23.01.2018, 04:03















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Глибоцький    районний 

методичний    центр


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль            Вихід


" Тут не кінець – початок України, бо звідусюди гості радо йдуть! Їх зустрічає хлібом Буковина – через Глибоку йде в Державу путь! "
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2017-2018
Олімпіади 2018
Закон "Про освіту"
Категорії розділу
Напрямки роботи [1274]
Методична допомога вчителям-предметникам [570]
Планування роботи, нормативно-правова база [181]
Реалізація проекту "Відкритий світ" [41]
Централізована бухгалтерія управління освіти [42]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 1572
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 157 158 »

П Л А Н Р О Б О Т И

управління освіти Глибоцької

районної державної адміністрації

на 2018 рік- тисни тут

Планування роботи управління освіти | Переглядів: 4 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: Вчора | Коментарі (0)

Графік

семінарів на ІІ півріччя 2017 / 2018 навчального року -тисни тут

Методична робота | Переглядів: 18 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 17.01.2018 | Коментарі (0)

     Іншим, протилежним до репродуктивного навчання, є підхід, у якому акцент перенесено на самостійну активну навчальну діяльність учнів. Вчитель здійснює лише "підтримку" цієї діяльності, тобто забезпечує матеріалами й опосередковано управляє нею, ставить перед учнями проблеми. Така модель навчання має назву "навчання, в центрі якого знаходиться учень". Але вчитель не є виключним центром навчання, джерелом знань та інформації. В основу такого навчального процесу закладено співробітництво і продуктивне спілкування учнів, спрямоване на спільне розв'язання проблем, формування здібностей виділяти важливе, ставити цілі, планувати діяльність, розподіляти функції, відповідальність, критично міркувати, досягати значимих результатів. В українській педагогіці такий підхід пов'язано з використанням проблемного та проектного методів навчання, у яких навчальну діяльність учнів спрямовано на успішну роботу в умовах реального суспільства. Результатом навчання стає вже не засвоєння знань, вмінь і навичок, а формування основних компетентностей, які забезпечують успіх практичної діяльності- тисни тут

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 29 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 10.01.2018 | Коментарі (0)

   Мета моєї педагогічної діяльності в першу чергу створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини.
Завдання:
- розвиток в учнів музичних здібностей і формування музичної культури;
- залучення учнів до «золотого фонду» музики;
- розвиток художньо - образного мислення;

- володіння інтонаційно - образною мовою;
- наявність цілісного уявлення про національну художньої та музичній культурі і їх місце у світовій культурі;
- активізація спрямованості музичних знань і вмінь у діяльності класного та шкільного колективів, у побуті і на дозвіллі;
- уміння застосовувати в самостійному ознайомленні з музикою різні технічні засоби, користуватися довідковою та спеціальною літературою та засобами масової інформації.
- вміння використовувати інформаційні технології в знайомстві з музичної культурою.
Однією з найважливіших завдань сучасної школи є виховання морально розвиненої, духовно багатої особистості. Тільки морально здорова людина має відповісти сам собі: чи вмію я любити дерево під моїм вікном, місто, де народився, країну, де виріс, тих, кому я в любові клянуся?
Вмію я бути добрим?
Я давно усвідомив, яке велике місце в моєму житті займає музика. Музика пронизує мою мову, мою ходу, моє мислення, мій голос. Я постійно шукаю оптимальні шляхи проникнення «великий» музики в житті дітей, шляхи посилення її впливу на них. Хоча б на короткий час, занурюючи дітей музику Бетховена, Чайковського, Шостаковича, я розумію, скільки потаємних сил відкриває в душі кожного проникнення в атмосферу найбільших творчих зусиль, злетів, розчарувань. Щоразу шукаю і відчуваю нитки, які пов'язують мене з учнем, а його - з світом музики.
У своїй роботі я використовую програму з музичного мистецтва для початкової школи авторів Л. Аристової, В. Сергієнко, та основної загальноосвітньої школи Л.Г. Кондратової складено у відповідності з основними положеннями художньо-педагогічної концепції і зразковими програмами загальної освіти. Зміст програм базується на художньо-образному, морально-естетичному досягненні школярами основних пластів світового музичного мистецтва: фольклору, духовної музики, творів композиторів-класиків та сучасних композиторів-
тисни тут


 

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 28 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 10.01.2018 | Коментарі (0)

Реєстрація учасників пробного зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 09 і триватиме до 31 січня 2018 року.

Як і в попередні роки, пробне ЗНО проводитиметься з метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу учасників до пункту тестування та робочого місця.

Участь у пробному ЗНО є однією зі складових підготовки до тестування. Завдання, що створюються у формі предметних тестів, відповідатимуть програмам зовнішнього оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, а процедура проведення є наближеною до процедури проведення основного ЗНО.

Зареєструватись для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Кожен зареєстрований учасник зможе взяти участь у пробному ЗНО з української мови та літератури (24 березня), а також у одному із запропонованих предметів за вибором (31 березня): історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької або французької мов.

Пробні тести з біології, географії, історії України, математики, фізики і хімії, з урахуванням реєстраційних даних учасників, можуть бути перекладені кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською та угорською мовами.

Участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною. Вартість одного тестування для одного учасника кожний регіональний центр оцінювання якості освіти визначатиме окремо. Цю інформацію буде розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Реєстрація для проходження пробного тестування не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання.

Результати пробного зовнішнього незалежного оцінювання не зараховуються як оцінки за державну підсумкову атестацію та не використовуються для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів.

Зовнішнє незалежне оцінювання 2018 | Переглядів: 18 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 05.01.2018 | Коментарі (0)

Educația reprezintă un fenomen social fundamental apărut odată cu societatea umană și este specific fiecărei organizări sociale, îndeplinind funcțiile de informare și de formare a omului din punct de vedere intelectual, moral, artistic, fizic.

    Prin educație le atribui o doză de imunitate contra influienței nefaste a străzii, a viciilor moderne..

Educația extrașcolară este realizată dincolo de procesul de învățământ și își are rolul și locul bine stabilit în formarea personalității elevilor. Activitățile extrașcolare contribuie la gândirea și completarea procesului de învățare, la dezvoltarea înclinațiilor și aptitudinilor elevilor, la rațională și plăcută a timpului lor liber. Având un caracter atractiv, copiii participă într-o atmosferă relaxantă, cu însuflețire și dăruire, la astfel de activități. Scopul activităților extrașcolare este dezvoltarea aptitudinilor elevilor, antrenarea elevilor în proiecte diferite bogate în conținut, fructificarea talentelor. Activitățile extrașcolare au menirea de a valorifica timpul liber al elevilor într-un mod plăcut. Elevii au nevoie de acțiuni care să le lărgească lumea lor spirituală, să le împlinească setea de cunoaștere, să le ofere prilejuiri de a se emoționa și de a-și forma convingeri durabile-тисни тут

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 10 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 03.01.2018 | Коментарі (0)

    З перших днів я поставила собі за мету створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває власний успіх, свою інтелектуальну досконалість і обрала такі основні заповіді:

  1. Люби дитину !
  2. Вір у дитину!
  3. Знай дитину!
  4. Поважай дитину!
  5. Розумій дитину!

Сучасне життя розвивається бурхливими темпами, тому відбулися вагомі зміни у системі освіти. Учитель, навіть найталановитіший, уже не може бути єдиним джерелом інформації. Далі- тисни тут

Педагогічна скарбничка, майстерня новаторства | Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 03.01.2018 | Коментарі (0)

¨Кір -це гостре вірусне захворювання, яке характеризується вираженою інтоксикацією, катаральними явищами з боку дихальних шляхів, кон'юнктивітом, появою своєрідних плям на слизовій оболонці щоки і папулезно-плямистим висипом на шкірі.-тиснит тут
Семінари-практикуми | Переглядів: 18 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 20.12.2017 | Коментарі (0)

    Про попередження розповсюдження захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції серед дітей, учнів та вихованців та недопущення їх спалахів у закладах освіти району

Планування роботи управління освіти | Переглядів: 16 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 13.12.2017 | Коментарі (0)

    Діяльність служб у справах дітей-  тисни тут

Колегії управління освіти Глибоцької РДА | Переглядів: 16 | Завантажень: 0 | Додав: Ulia_RMC | Дата: 11.12.2017 | Коментарі (0)


Пошук

Фінанси

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

Запиши дитя в ДНЗ

SMS листування

Copyright MyCorp © 2018