ПРОЕКТ РІШЕННЯ
колегії управління освіти райдержадміністрації
_______2014 року № ____
Про підсумки участі учнів ЗНЗ району
у Всеукраїнських учнівських олімпіадах
з базових дисциплін
Заслухавши та обговоривши довідку «Про підсумки участі учнів ЗНЗ району у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін», з метою виявлення та розвитку обдарованих учнів, колегія управління освіти райдержадміністрації
ВИРІШИЛА:
1. Довідку «Про підсумки участі учнів ЗНЗ району у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін», що додається, взяти до відома.
2. Відзначити роботу з обдарованими учнями наступних навчальних закладів:
- Глибоцького ліцею (директор Глобак Д.І.);
- Карапчівського ліцею (директор Товарницький Є.В.);
- Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Блисенко Ю.Д.);
- Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Карлійчук О.В.);
- Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. (Лупуляк О.Г.);
- Старововчинецького ліцею (директор Чапля Д.П.);
- Йорданештської ЗОШ №2 (директор Кирчул М.Г.);
- Димківського НВК (директор Гумельник В.М.);
- Корчівецької ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Чорнописький Я.М.);
- Купського НВК (директор Лазурка М.І.);
- Опришенської ЗОШ І-ІІІ ст. (Боднарюк М.І.);
3. Звернути увагу керівників Валякузьминської ЗОШ І-ІІ ст. (Паламар С.Д.), Горбівецької ЗОШ І-ІІ ст. (Громей Ю.П.), Луковицької ЗОШ І-ІІІ ст. (Крецу В.В.), Нижньосиньовецької ЗОШ І-ІІІ ст. (Панчук О.І.), Привороцької ЗОШ І-ІІ ст. (Шотропа М.Г.), Слобідського НВК (Кукурудзяк В.Р.), Стерченської ЗОШ І-ІІІ ст. (Гафу О.Л.), Тереблеченської ЗОШ І-ІІІ ст. (Врабій В.П.), на недостатню роботу з обдарованими учнями, зниження вимог до підготовки школярів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах. Названим керівникам ЗНЗ активізувати даний напрямок роботи.
4. Керівникам ЗНЗ району:
4.1. Відзначити вчителів, учні яких стали призерами ІІІ та IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, враховувати результати олімпіад під час атестації педагогів.
4.2. Обговорити наслідки участі команд ЗНЗ у районних та обласних олімпіадах на педрадах, розробити робочі плани щодо покращення роботи з обдарованими дітьми
До 1.05.2014р.
4.3. Забезпечувати систематичний контроль за рівнем і якістю роботи з обдарованими учнями, підготовкою їх до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін.
Постійно
4.4. Сприяти оновленню навчально-методичного забезпечення, матеріально-технічної бази кабінетів для якісної та результативної підготовки учнів до участі в олімпіадах.
Постійно
4.5. Посилити роботу з обдарованими дітьми шляхом залучення учнів до проектної діяльності, навчання в БМАН, участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах, у роботі гуртків.
Постійно
4.6. Впроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології, використовувати комп’ютерні технології навчання.
Постійно
5. Районному методичному центру:
5.1. Продовжити роботу щодо створення алгоритму виявлення, підтримки та розвитку обдарованих дітей, пошуку інноваційних технологій у роботі з обдарованими учнями.
5.2. Залучати до підготовки учнівських команд для участі у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, кращих вчителів району, методистів РМЦ, науковців Чернівецького національного університету, БМАНУМ.
Грудень 2014р. – січень 2015р.
5.3. Провести на базі опорних шкіл семінари-навчання вчителів-предметників щодо підготовки школярів до участі в олімпіадах.
До 20.11.2014р.
5.4. Спільно з керівниками районних методичних об’єднань розробити та затвердити заходи щодо систематичної роботи з обдарованими дітьми у 2014/2015н.р.
До 10.09.2014р.
5.5. Провести заходи щодо відзначення і вшанування учнів-переможців ІІІ та ІV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та конкурсів.
До 25.05.2014р.
5.6. Підсумки Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін висвітлити у районній газеті „Новий день”, на сайті управління освіти Глибоцької райдержадміністрації.
До 01.05.2014р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника начальника управління освіти Глибоцької РДА І.Ю. Цуркан
Голова колегії, начальник управління освіти В.Г.Швець
Секретар колегії І. Ю. Цуркан
|