Субота, 11.05.2024, 23:22















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна           Діяльність районного методичного центру          Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Категорії розділу
Мови і літератури [178]
Українська мова, Українська література, Українська мова (для шкіл з румунською мовою навчання), Українська література (для шкіл з румунською мовою навчання), Зарубіжна література, Світова література, Іноземні мови (англійська, французька, німецька), Російська мова, Російська література
Суспільствознавство [51]
Історія, Всесвітня історія, Правознавство, Етика
Естетична культура [16]
Музичне мистецтво, Образотворче мистецтво, Художня культура
Математика [38]
Математика, Алгебра, Геометрія
Природознавство [84]
Географія, Біологія, Фізика, Хімія, Природознавство
Технології [70]
Трудове навчання (технічна праця), Трудове навчання (обслуговуюча праця), Інформатика
Здоров'я і фізична культура [34]
Основи здоров'я, Фізична культура
Початкові класи [39]
(з румунською та українською мовою навчання)
Українознавство [35]
Бібліотечні фонди [9]
Семінари-практикуми [16]
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Головна » Файли » Методична допомога вчителям-предметникам » Суспільствознавство

ЯК ДОТРИМУЮТЬСЯ ПРАВА ЛЮДИНИ В ТВОЇЙ ШКОЛІ?
05.09.2012, 17:06

Вікторина: дізнайся температуру прав людини в твоїй школі

Як визначити температуру прав людини в школі? Уважно прочитай кожне твердження і співвіднеси його з реаліями своєї школи (бери до уваги всіх членів шкільної громади: учнів, вчителів, адміністрацію та штат). Поряд з кожним твердженням постав відповідний бал, керуючись такою шкалою:

 

1 — ні/ніколи             2 — рідко       3 — часто      4 — так/завжди

______1. Моя школа — це місце, де учні почувають себе в безпеці і під захистом (ст. З, 5). ______2. Всі учні мають рівний доступ до інформації та рівні можливості щодо

                навчання і положенні в школі (ст. 2).

 ______3. Члени шкільної громади не підлягають дискримінації за спосіб життя,

              манеру  одягатися           приналежність  до   різних   угруповань   поза 

              школою     (ст.. 2, 16).

______4. Моя школа надає рівні для всіх учнів можливості щодо користування шкільним        

               приладдям, приміщенням та щодо участі в різних заходах (ст.. 2, 7).

 ______5. Члени моєї шкільної громади виступлять проти будь-якої дискримінації,

             або підозрілих дій, матеріалів чи закликів — в школі (ст. 2, 3, 7, 28, 29).

 ______6. Якщо хтось порушує чи   підозрюється в порушенні прав іншої особи, йому

             буде надана допомога чи порада, як виправити свою поведінку (ст.. 26).

______7. Члени моєї шкільної громади дбають як про мій фізичний, так і про

               академічний розвиток і намагаються надати допомогу, коли я її потребую

              (ст.. З, 22, 26, 29).

 ______8. У разі назрівання конфлікту, ми намагаємося його вирішити спільно та

               мирно (ст.. З, 28).

 ______9. Адміністративні   заходи   вживаються  як   крайня   міра   при   виникненні

              труднощів у порозумінні (ст. З, 7).

 _____10.  При порушенні чи підозрі в порушенні дисципліни, порушники мають

              право на чесне, безстороннє поводження співмірно з їх провиною і мірою

               покарання (ст. 6, 7, 8, 9, 10).

_____11.  Нікого в нашій школі не карають, принижуючи людську гідність особи (ст. 5).

_____12.  Кожний, хто підозрюється у скоєнні порушення, визнається невинним,

               доки його вина не буде встановлена (ст. 11).

_____13.  Моє робоче місце і положення поважаються шкільною громадою (ст. 12, 17).

_____14.  Моя шкільна громада поважає учнів, вчителів, адміністрацію і штат школи,

               які належать до інших соціальних верств, іншої культури, а також тих

              людей, які народилися в іншій країні (ст. 2, 6, 13, 14, 15).

 _____15. Я  можу вільно висловлювати мої погляди та ідеї (політичні,  релігійні,

              культурні та інші), не піддаючись дискримінації (ст. 19).

 _____16. Члени  моєї  шкільної  громади  можуть  випускати  та  розповсюджувати

             публікації,- не боячись бути покараними (ст. 19).

  _____17.  Можливість вибору         (виходячи зі статі, раси/етнічної належності, ідеології)

              закладена в академічних курсах, підручниках, зібраннях, бібліотеках та   на

               уроках в  моїй школі (ст. 2, 19, 27).

_____18. Я можу виражати свою культуру в музиці, мистецтві та літературі (ст. 20,21, 23).

_____19. Члени моєї шкільної громади можуть відкрито брати участь (індивідуально

               чи в об'єднаннях) у прийнятті рішень, які формують шкільну політику та

           правила (ст. 20, 21, 23).

 _____20. Члени моєї шкільної громади мають право створювати шкільні об'єднання

              для відстоювання і захисту своїх прав, чи прав інших людей (ст. 19, 20, 23).

_____21. Члени моєї шкільної громади заохочують один одного до вивчення локаль­них

           і      глобальних проблем юстиції, екології, бідності та миру        (Преамбула та ст.

          26, 29).

_____22. Члени моєї шкільної громади заохочують один одного до організації і

            під­тримки         акцій, спрямованих на вирішенні локальних і глобальних

          проблем   юстиції, екології,       бідності і миру (Преамбула і ст. 20, 29).

_____23. Члени моєї шкільної громади мають право відпочивати під час перерв і

         пра­цювати розумно обумовлену кількість годин в нормальних умовах (ст. 23, 24).

_____24. Персонал моєї школи має достатню заробітну плату, яка відповідає життєво

         необхідним нормам для забезпечення здорової життєдіяльності людини та її

           родини      (утримання житла, харчування, соціальна допомога, захист від

          без­робіття   та втрати роботи     через хворобу та старість) (ст. 22, 25).

_____25. Я несу відповідальність за упередження інших осіб від вчинення дискримі­нації

         та     інших дій, які б шкодили безпеці та добробуту моєї шкільної гро­мади (ст.. 1, 29).

 

 

НОРМАЛЬНА ТЕМПЕРАТУРА = 100 ГРАДУСІВ ПРАВ ЛЮДИНИ

 ТЕМПЕРАТУРА В ТВОЇЙ ШКОЛІ_____________________________

підрахуй

бали

примітки

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

Категорія: Суспільствознавство | Додав: InnaRMC | Теги: ...
Переглядів: 633 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024