Четвер, 27.01.2022, 08:00















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2015 » Серпень » 20
Мультфільми про Україну можуть бути використані на Першому уроці    Проект  Телеканалу ПлюсПлюс «Це – наше і це – твоє» налічує 12 коротких мультфільмів з оригінальною історією та цікавими фактами про Україну.

МОН України пропонує учителям як один із нових та альтернативних форматів Першого уроку 2015/2016 навчального року у початковій школі (лист МОН від 24.07.2015 №1/9-354) перегляд мультфільмів патріотичної спрямованості та їхнє обговорення разом із учнями на тему «Чим може пишатись українець?».

 Перелік мультфільмів:

  1. «Трембіта»
  2. «Літак Мрія»
  3. «Мапа»
  4. «Гасова Лампа»
  5. «Шлях з варягів у греки»
  6. «Сіль» 
  7. «Чорнозем»
  8. «Заповідник «Асканія-Нова»
  9. «Рамковий вулик»
  10. «Співочі тераси»
  11. «Гіпсова печера»
  12. «Щедрик»
Проглядів матеріалу: 379 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

 9 5331 38    18 серпня 2015 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся ряд обласних інструктивно-методичних нарад із дисциплін природничо-математичного циклу щодо організації навчально-виховного процесу в закладах загальної середньої освіти у 2015/2016 н.р.

Методистами ІППО ЧО було проведено наради із таких предметів: математика (О.Я.Біляніна); хімія, біологія, екологія (П.С.Чухненко); географія і економіка (В.М.Рибчинський); основи здоров’я і трудове навчання (Ю.М.Воскобойник); інформатика (Г.В.Скрипська); природознавство, фізика і астрономія (А.П.Андрух).

У роботі наради були розглянуті основні засади організації методичної роботи та навчально-виховного процесу із дисциплін природничо-математичного циклу в навчальних закладах у 2015/2016 н.р., акцентовано увагу на обов’язкове вивчення педагогами області основних нормативних документів щодо організації навчально-виховного процесу у 2015/2016н.р.

Під час засідань учасники інструктивно-методичних нарад мали змогу обговорити ряд проблем та шляхи їх вирішення щодо покращення навчально-виховного процесу. Зокрема, акцентувалася увага на напрямах організації науково-дослідницької роботи в 2015/2016 н.р, висвітлювалися проблеми якісної підготовки до ЗНО.

Кращі освітяни області були нагороджені грамотами Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

На завершення інструктивно-методичних нарад було підведено підсумки та затверджено ряд рекомендацій, відбувся обмін думками присутніх.

9 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 389 5331 38 ... Читати далі - тисни тут

Проглядів матеріалу: 395 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

Вихователі насамперед – це практики    Інструктивно-методична нарада головних спеціалістів, методистів РМК/ММК, які ведуть питання дошкільної освіти, у формі вебінару відбулася 18 серпня 2015 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

Привітавши учасників наради, директор Інституту Григорій Білянін зауважив, що прийнято закон за яким буде спрощено процедуру відкриття дитячих садків та очікується голосування за закон, який зменшує орендну платню для приватних садків. А за минулий рік було створено 20 тисяч місць, щоб українські діти були охоплені дошкільною освітою.
«У виховному процесі  дошкільників беруть участь всі – розпочинаючи від членів сім’ї й завершуючи політиками.  Тому завданням методичної  служби є осмислення інноваційних ідей, збереження і зміцнення педагогічних традицій, стимулювання активного новаторського пошуку та удосконалення педагогічної майстерності. Одним із ключових аспектів можна назвати і процес психологізації професійної діяльності вихователя, а в результаті цього можна говорити про взаємодію психологічної і методичної служби.
Вихователі насамперед – це практики. Але зазнаючи труднощів у своїй роботі, практики намагаються подолати їх самостійно або звертаються до праць учених. Нажаль, багато наукових розробок виявляються малодоступними для практиків. Мова монографій з педагогіки, а тим більше з психології важка для сприймання та розуміння. Тому місія методиста саме і полягає в поєднанні двох просторів – науки і практики», – підсумував керівник методичної служби області.
Тамара Степанівна окреслила основний компонент змісту методичної роботи в дошкільній освіті, після чого Савчук Олена Славіківна, методист НМЦ безперервної педагогічної освіти, атестації педкадрів та освітніх закладів ІППО ЧО розповіла про особливості організації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році. Світлана Куриш, завідувач НМЦ іноземних мов та міжнародних відносин розкрила суть компетентнісного підходу до навчання дітей дошкільного віку іноземній мові. Досвідом роботи щодо організації освітнього процесу за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» поділилась Г. Ямніцька, завідувач Селятинського ДНЗ Путильського району. Презентацію матеріалів VI Міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «Перспектива» зробила В.Боднарюк, заступник директора Шировецького НВК Хотинського району.
Після підведення підсумків вебінару було прийнято проект рекомендацій. 
Переглянути вебінар можна перейшовши по посиланню: https://youtu.be/4B87jUf0XGI

 

Вихователі насамперед – це практики

 

Вихователі насамперед – це практики

 

Вихователі насамперед – це практики

 

Вихователі насамперед – це практики

Проглядів матеріалу: 356 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя   У ході роботи інструктивно-методичних нарад, проведених Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся вебінар з методистами РМК/ММК, що відповідають за початкову ланку освіти.

Участь у вебінарі брали: Григорій Білянін, директор Інституту; Тамара Богачик, заступник директора з науково-методичної роботи; Марія Одинак, завідувач НМЦ безперервної педагогічної освіти, атестації педкадрів та освітніх закладів ІППО ЧО; методисти РМК/ММК.
Григорій Іванович під час вітального слова зауважив, що добре організований старт дасть хороший фініш, звичайно за умови системної і постійної участі у навчально-виховному процесі кожного гвинтика всієї педагогічної системи.
Цитуючи прем’єр-міністра Арсенія Яценюка, директор закладу наголосив, що якість освіти і якість школи мають стати завданням номер один, як для місцевої, так і для центральної влади.
Тому, обговорюючи новий проект Закону України «Про загальну середню освіту» ми повинні активно вносити свої пропозиції, зокрема про те, що потрібно зберегти початкову школу в кожному населеному пункті.
Нова парадигма освіти визначає нові змістовно-ціннісні орієнтири освітнього процесу. Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя, допомога в подоланні труднощів, відкриття шляху до пошуку, ініціативи й творчості.
Для того, щоб покращити зміст освіти ми повинні чітко окреслити першочергові принципи методичної служби. Кожен вчитель повинен враховувати те, що пріоритетне місце в освіті займає завдання розвитку особистості. Педагог повинен розробити власну модель навчання, яка допомагатиме вчителю забезпечувати ефективне виконання діючих програм з базових дисциплін.
«Учитель сьогодні стає не лише носієм, джерелом і транслятором інформації, а виконує функції організатора, координатора навчального процесу, спрямованого на формування особистості учня», – підсумував Григорій Іванович.
«Інструктивно-методичні наради, які сьогодні розпочали свою роботу – це своєрідна точка відліку для організації системної, плідної роботи методичної служби.
Безперечно, педагог гостро потребує таких систематичних, організованих форм роботи, які б допомагали йому без остраху, із зацікавленістю, без примусу, а з готовністю реалізувати поставлені завдання.
Організацією та розробкою цих завдань займається методична служба післядипломної освіти. Зміст методичної роботи варто реалізовувати через форми методичної роботи (колективні, групові, індивідуальні). Пріоритетну роль повинна відводитися процесу самоосвіти педагога. Нетрадиційні форми методичної роботи повинні заохочувати та розвивати особистість педагога. Однією з форм підвищення кваліфікації молодих учителів є наставництво. Майстер-класи повинні підвищувати професійну компетентність педагогічних кадрів», – зауважила Тамара Степанівна під час свого виступу.
Про особливості організації навчального процесу у початковій школі у 2015/2016 н.р. розповіла Марія Маноліївна, а А.М.Харченко, вчитель початкових класів багатопрофільного ліцею №4 м.Чернівці, переможець конкурсу «Вчитель року 2014» поділилася власним досвідом роботи «Творчість як засіб гармонійного розвитку особистості». Г.М Ткаченко., заступник керівника відділу ЦНМЛ м. Київ провела детальний аналіз навчально-методичного забезпечення початкової школи за новими програмами.
Наприкінці інструктивно-методичної наради було підведено підсумки та прийнято проект рекомендацій.
Переглянути вебінар можна по посиланню http://youtu.be/WGzVguT6mi8

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

Метою науково-методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя

 

 

Проглядів матеріалу: 469 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 20.08.2015 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2022