Моє ім’я: аналізуємо звуко-буквений склад слова. Це завдання сприятиме розвитку уваги, аналітичного мислення, фонематичного слуху, навички письма, збагаченню словникового запасу учнів і учениць. Виконуючи завдання, дитина розвине навички звуко-буквеного аналізу.
Створюємо комікси №2. Це завдання допоможе дитині на мить стати художником та створити власний комікс. Воно містить два малюнки, на яких зображено початок та завершення історії про безпритульного собаку. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 2 малюнки, а потім розмалювати їх.
Створюємо комікси №5. Це завдання містить малюнок, на якому зображено початок історії про хлопчика, що шукає друзів. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 3 малюнки, а потім розмалювати їх.
Створюємо комікси №7. Це завдання містить малюнок, на якому зображено початок історії про хлопця та дівчину. Дитині пропонується придумати, як розвивалися події в історії, та відповідно до цього намалювати ще 3 малюнки, а потім розмалювати їх.
Вивчаємо емоції за виразом обличчя. Цей комплект завдань допоможе дитині поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.
Рахуємо склади й вчимося читати. Цей комплект завдань допоможе дитині відпрацювати навички читання, зрозуміти, що таке «склад», і навчитися виділяти склади в словах. Дитині потрібно розглянути малюнки, прочитати слова й порахувати склади в них, а потім біля кожного малюнка розмалювати стільки квіточок, скільки складів містить його назва.
Рахуємо склади у назвах малюнків. Завдання допоможе попрактикуватися у поділі слів на склади, сприятиме збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується розглянути малюнки, порахувати склади у назвах цих малюнків і розмалювати кружечки біля відповідних цифр.