П'ятниця, 27.12.2024, 01:51















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Березень » 24 » 100 днів Міносвіти України: план дій
14:15
100 днів Міносвіти України: план дій

На першій прес-конференції 4 березня 2014 року було оголошено про пріоритети діяльності нового керівництва Міністерства освіти і науки України (МОН). Головне завдання Міносвіти – сприяти досягненню навчальними закладами найвищої якості освіти, ліквідувати щоденний контроль, відмовитися від репресивних функцій, перейти на засади партнерської співпраці із закладами освіти. У рамках програми діяльності Кабінету Міністрів України на 100 днів Міністерство освіти і науки розробило свій план дій, який можливо розпочати і частково виконати за цей короткий період.

Прозорість роботи МОН України та врахування думки громадськості є першочерговими критеріями. Тому прес-служба МОН публікує план дій та закликає студентів, освітян та експертів долучатися до конкретних кроків у напрямку його реалізації.

100 днів Міністерства освіти і науки України

Підвищення ефективності, прозорості та публічності у роботі Міністерства:

§     1. Запровадження прозорої бухгалтерії та публікації бюджету МОН on-line.

§     2. Проведення спеціального фінансового аудиту.

§     3. Мінімізація державних витрат на забезпечення діяльності міністра, заступників міністра та керівників структурних підрозділів міністерства й підпорядкованих йому інституцій.

§     4. Запровадження електронного документообігу на рівні МОН, а в перспективі – електронного врядування в усій освітній системі.

§     5. Розслідування корупційних схем, що діяли у Міністерстві освіти і науки.

§     6. Впровадження механізмів залучення громадськості до прийняття важливих рішень: on-line платформа для збору пропозицій та громадського обговорення, проведення фахових досліджень про стан справ у галузі. Реформування громадської Ради при МОН.

Децентралізація управління в освіті та забезпечення прав учасників навчального процесу:

§     7. Скасування бюрократичних наказів МОН, позбавлених управлінського змісту. Зменшення обсягів звітності керівників навчальних закладів, викладачів та вчителів.

§     8. Дебюрократизація звітності навчальних закладів.

§     9. Позбавлення Державної інспекції навчальних закладів репресивних функцій та перенесення ваги у бік надання нею допомоги навчальним закладам.

§     10. Встановлення мораторію на перевірку та інспектування навчальних закладів до закінчення навчального року, за винятком планових фінансових ревізій та випадків звернень студентів, викладачів або батьків учнів.

§     11. Передача функції надання грифів навчальній літературі Вченим радам ВНЗ, а підручників у сфері загальної середньої освіти – спеціальній незалежній інституції.

§     12. Забезпечення викладання державною мовою, а також мовами національних меншин. Підтримка використання англійської мови у навчальному процесі та наукових дослідженнях.

§     13. Усебічне сприяння і підтримка розвитку студентського самоврядування та учнівського врядування.

Участь у законотворчості:

§     14. Прийняття нового Закону "Про вищу освіту", розробленого групою під керівництвом Михайла Згуровського.

§     15. Активна співпраця з Комітетом з питань науки та освіти Верховної ради України стосовно розробки закону "Про освіту".

§     16. Участь у робочій групі при Комітеті з питань науки і освіти ВРУ щодо нової моделі управління науковою сферою.

Середня освіта:

§     17. Внесення у разі потреби доцільних змін до державних стандартів освіти, навчальних планів, програм тощо на підставі пропозицій експертного середовища та педагогічної громадськості.

§     18. Винесення на додаткове громадське обговорення важливих документів, що були прийняті без належного врахування зауважень та пропозицій експертного середовища та педагогічної громадськості: Концепція профільного навчання, Концепція літературної освіти тощо.

§     19. Забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад, Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року" та участь в міжнародних олімпіадах і конкурсах.

§     20. Організоване завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації у школах на засадах права вибору її форм безпосередньо навчальними закладами.

§     21. Усунення необґрунтованих заборон щодо використання в навчальному процесі навчально-методичної літератури, виданої до 2012 року, що придатна для використання в навчальних закладах та шкільних бібліотеках.

§     22. Упровадження прозорого, позбавленого корупційної складової, механізму конкурсного відбору та видруку навчальної літератури.

Вища освіта:

§     23. Спрощення процедур ліцензування та акредитації ВНЗ.

§     24. Відділення Всеукраїнської атестаційної комісії від Міністерства освіти і науки України та забезпечення прозорості у її роботі.

§     25. Забезпечення прозорості вступної кампанії та повне дотримання прав абітурієнтів. Підвищення ролі зовнішнього незалежного оцінювання.

§     26. Відновлення активної співпраці з міжнародними партнерами в сфері освітніх програм. Створення бази міжнародних навчальних програм для ВНЗ та студентів.

http://www.osvita.org.ua/news/76270.html?from=subscribe

Переглядів: 696 | Додав: Микола | Теги: 100 днів Міносвіти України: план ді | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024