Понеділок, 25.11.2024, 01:11















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2014 » Липень » 06

   На першому засіданні Колегії Міністерства освіти і науки в оновленому складі (29.04.14) Міністр освіти і науки Сергій Квіт зауважив, що необхідні зміни у ставленні кожного до особистої безпеки, у вихованні культури у дотриманні всіма учасниками дорожнього руху встановлених правил поведінки, тому освіта, має пряме відношення до вирішення цього питання.

Головний спеціаліст з безпеки життєдіяльності Григорій Гребницький звернув увагу членів Колегії на проблему дорожньо-транспортного травматизму серед вихованців, учнівської та студентської молоді. За його словами, в Україні щороку відбувається майже 200 000 дорожньо-транспортних пригод, в яких 40 000 осіб отримують травми, а понад 5 000 осіб гинуть. Рівень  смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод в Україні (102 особи на 1 млн. жителів) значно перевищує показники таких країн, як Швейцарія (49 осіб), Німеччина (62 особи).
За словами Григорія Гребницького, у результаті здійснення відповідними державними органами заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, в тому числі тих, що вживаються Міністерством освіти і науки, вдалося зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод, зокрема пригод з тяжкими наслідками,  підвищити рівень безпеки дорожнього руху в цілому.
Порівнюючи 2013 рік з попереднім 2012 роком, кількість дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 2,8 відсотки, що складає 5559 випадків (з 196411 до 190852). На 126 менше скоєно автопригод із постраждалими, що означає зниження на 0,4 відсотка.
Кількість учасників дорожньо-транспортних пригод зменшилася на 11529 ociб (з 391815 до 380286), що становить 2,9 відсотків. З них кiлькiсть загиблих зменшилася на 399 ociб (з 5131 до 4732) або 7,8 відсотків, кiлькiсть травмованих учасників дорожнього руху зменшилася на 44 особи (з 37519 до 37475), що складає 0,1 відсотка. 
Пропонуємо матеріали для проведення занять з питань безпеки дорожнього руху.
 
 
 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  
щодо проведення в загальноосвітніх навчальних закладах занять з питань безпеки дорожнього руху
Добровольський І.Ю.,
головний спеціаліст відділу кадрового забезпечення та 
профілактичної роботи ДАЇ у Чернівецькій області
 
На сьогодні в Україні ми дотримуємось Правил дорожнього руху, які діють з  1  січня 2002 року - це основні правила поведінки всіх учасників дорожнього руху. Знати і виконувати правила поведінки на вулиці повинні всі учасники дорожнього руху: і дорослі, і діти.
Усі ми багато разів на день користуємося вулицями та дорогами тих міст, містечок І сіл, у яких живемо, або й просто любимо прогулятись тихої днини рідною вулицею. Проте чи завжди ми пам'ятаємо, що, вийшовши за поріг домівки, стаємо учасниками дорожнього руху і заради своєї безпеки повинні орієнтуватись у складній ситуації на дорозі, самостійно приймати рішення. Допомагає нам у цьому знання відповідних правил поведінки.
До речі, коли виникли перші правила поведінки на дорозі? Так от, перші правила виникли більше двох тисячоліть тому. Ще в першому столітті до нашої ери Юлій Цезар заборонив колісницям з'являтися на вулицях Риму вдень, це створювало реальну небезпеку жителям міста. У Європі спробували ввести правила руху кінних екіпажів у XXVII столітті, а в Росії перші правила і відповідальність за їх порушення було введено в 1683 році.
Минав час. Змінювалось життя, з'явились сучасні автомобілі. Відповідно змінювалися і правила. Для того, щоб на дорогах було безпечно, весь автотранспорт підкоряється суворим законам вуличного руху.
У кожній країні багато роблять для того, щоб на дорогах було безпечно, щоб було добре і зручно. І суворо стежать, щоб усі виконували правила дорожнього руху. Хто ж слідкує за тим, щоб не порушувалися закони вулиць І доріг? Так, Державна автомобільна інспекція - ДАІ. Це спеціальний підрозділ працівників міліції - людей зірких і уважних. Вони стежать за порядком на дорогах нашої країни. Вони оберігають життя і здоров'я людей.
Вивчення правил безпечної поведінки на дорозі  рекомендуємо розпочинати з їх основи - порядку та принципів, що визначають організацію всіх процесів руху на дорогах нашої країни.
Розділ І
(рекомендовано для проведення занять з учнями молодших класів)
Учасники дорожнього руху: пішоходи
Умови безпечного переходу дороги
Спільною частиною для руху пішоходів і автомобілів є пішохідний перехід. Для вибору моменту переходу треба визначити, чи не створює автомобіль для пішохода небезпеку. Існує три випадки, за яких можна переходити дорогу.
Перша умова безпечного переходу дороги: автомобіль далеко - можна переходити. Якщо автомобіль знаходиться на відстані більше 150 м до місця переходу, то це означає, що автомобіль далеко.
Друга умова безпечного переходу дороги: окремий автомобіль стоїть можна переходити. Водій зважив на наміри пішохода перейти дорогу, зупинився і пропускає його. У цьому випадку автомобіль знаходиться дуже близько до пішохода, тому спостерігати за ним треба безперервно. А якщо автомобіль знаходиться поблизу і рухається, то він створює небезпеку.
Водій, який не бачить пішохода і сповільнює рух автомобіля з інших причин, може ввести пішохода в оману. Тому ступати на перехід можна, коли автомобіль повністю зупинився перед пішохідним переходом. Не зайвим буде ... Читати далі - тисни тут
Проглядів матеріалу: 1133 | Завантажив: Ulia_RMC | Дата: 06.07.2014 | Комментарії (0)


Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Липень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024