У рамках постійно діючого районного семінару заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи районним методичним центром управління освіти Глибоцької РДА спільно з Хотинським РМК було проведено методичний міст. Ініціатороами та організаторами такої форми роботи стали адміністрації Луковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів та Кутбаїнської ЗОШ І ступеня.Темою семінару були актуальні проблеми мотивації вчителя до самоосвітньої діяльності, самоудосконалення та фахового росту у контексті реформування системи освіти України. Зав. РМЦ Олеся Намака провела бліц-презентацію з даної проблеми. Методцентром було запропоновано методичні матеріали для роботи ЗНВР з педагогами у напрямку мотивації. Книгарня ІППО ЧО сприяла забезпеченням методичними посібниками для адміністрації школи з даної теми.
Завучі ЗНЗ Глибоцького району відвідали Колінковецький ЗНЗ Хотинського району, де дирекція поділилась власними напрацюваннями та досвідом роботи з педагогічним колективом та мотивації кожного вчителя до успішної організації освітнього простору у ЗНЗ, забезпечення якісного педагогічного супроводу навчально-виховного процесу . Зав.РМК Хотинського відділу освіти представила візитівку освітнього простору Хотинщини та розповіла про основні напрямки діяльності РМК для забезпечення якісного методичного супроводу кожного вчителя, зауваживши, що педагогічна спільнота Хотинського району, як і Глибоччини,- дружній колектив однодумців, фахівців, відданих своій школі, учням, улюбленій роботі, адже успіхи юної учнівської еліти наших двох районів-дуже близькі, як і творчий стиль роботи освітян. Учасники зустрічі мали змогу у вільній щирій розмові обговорити досягнення і невдачі, активно висловитиь з приводу змін у навчальних програмах, нових віяннях та вимогах.
День промайнув, наче мить. Залишились приємні враження від гарних шкіл, спілкування з гостинними колегами, нескінченних квітучих яблуневих садів, неповторної Хотинської фортеці та довгожданної сонячної погоди.
Дякуємо Хотинщині за гостинність і чекаємо на зустріч у РМЦ управління освіти Глибоцької РДА.