Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
| Головна » 2017 » Травень » 30
Закінчився навчальний рік. Всі учні з нетерпінням чекали літні канікули - час відпочинку і розваг.
Тільки випускники девятого класу після довготривалої починають складати ДПА. І ось перше випробування - ДПА з української мови.
Девята година. Екзаменаційна комісія: голова комісії - Шапка М.Г., екзаменатор - Ігнатуш о.І., члени комісії: Іонець В.П., Кирчу О.Г., Шкробанець Л.М. розпочали роботу. З десяти диктантів, підготовлених до ДПА, їм пощастило написати диктант №4 - "Лелеки".
|
30 травня за участі заступник голови Глибоцької райдержадміністрації Іллі Лопуляка, голови Глибоцької районної ради Петра Панчука, начальника управління освіти Глибоцької райдержадміністрації Василя Барарюка, директора Опришенської ЗОШ Миколи Боднарюка, волонтерів та учасників АТО відбулося відкриття експозиції в Опришенському музеї археології та етнографії ім. Максиміліана Гакмана присвячена учасникам АТО даного села під гаслом «Герої серед нас». Також відбулося засідання круглого столу на тему: 70 років від трагічних подій голодомору 1946-1947 рр. на Буковині. Дані заходи були приурочені до Всесвітнього Дня музею, який святкувався 18 травня.
На виставці представлені світлини, особисті речі, предмети військового спорядження, привезені з зони бойових дій учасниками АТО. Метою даної експозиції – показати та розповісти дітям і молоді про російську збройну агресію на сході України та її новітніх героїв – як живих, так і полеглих військових з Глибочини.
Ілля Лопуляк зазначив, що: «Наш обов’язок зберегти пам’ять про кожного земляка, що загинув у цій страшній, підступній, неоголошеній війні та вшанувати подвиг всіх учасників АТО».
Після відкриття експозиції відбулося засідання круглого столу, присвяченого 70 роковинам від трагічних подій голодомору 1946-1947 рр. на території Буковині. В рамках засідання було обговорено передумови, представлено документальні свідчення про повоєнні 1946-1947 рр. таворено передумовивідчень про Глося засідання круглого столу вяткувався 18 травня.експозиції в Опришенс наслідки голодомору для населення Буковини.
|
Дуже важливо навчити дитину з самого дитинства не засуджувати інших і не боятися «особливих» дітей, вміти співчувати, бути толерантними. Поговорити з малюком про важливе допоможуть добрі мультфільми, в яких закладена глибока ідея.
Ці короткометражні анімаційні фільми варто подивитись кожній людині, не залежно від її віку, національності і життєвої позиції. Зміст кожного мультика потрібно усвідомити і просто зробити для себе висновки-
тисни тут
|
У прагненні успіху немає меж і кордонів, є нові висоти. Останнім часом я вже не можу дивитися відкриті уроки насамперед з однієї причини: суперечність між гуманістичною риторикою про суб’єкт - суб’єктні стосунки, особистісно зорієнтований підхід та інші атрибути педагогічного гуманізму, з одного боку, і тими маніпуляціями та фокусами, до яких вдається вчитель у роботі з учнями, які ледь встигають реагувати на Його на команди.
Суб'єкт — це той, хто діє сам, бо йому так потрібно, і він знає, навіщо, і розуміє, чому саме так. А учень на такому уроці — як пацієнт у хірурга: наркоз ввели і щось із ним роблять. Зрозуміло, що для користі, але що і як — незрозуміло. Та й розуміти не хочеться, прокинусь — побачу, що відрізали. Тобто щохвилини на уроці учень і не здогадується, що з ним буде далі. З такого погляду відкритий урок іще гірший від традиційного (коли можна передбачити, що з тобою буде далі: після опитування — пояснення, можна буде розслабитися).
Отже, маємо перше «не треба». Не треба перетворювати учня на пацієнта.
Парадоксально, але факт: часто саме намагання врахувати всі вимоги до «демократичного й гуманістичного» уроку призводить до ще більшої дезорієнтації дитини в просторі уроку.
Наприклад, вибір теми відкритого уроку.Часто за таку тему обирають помітний афоризм, парадокс, проблемне питання тощо. З погляду активізації пізнавального інтересу такий прийом виправданий, але тема уроку й головне питання — це методологічно різні частини уроку. А методисти зазвичай ще й вказують на необхідність дотримуватися формулювань тем, визначених програмою на основі державного освітнього стандарту й закріплених у календарно-тематичному плані. Проблема в тому, що якщо на дошці одразу написано тему, то вона часто містить підказку або відповідь на запитання-каталізатор пізнавальної діяльності учнів, тому інтриги немає.
Варіанти оголошення теми:
· тему виводять самі учні в процесі розв'язання титульної проблеми, при цьому спільне формулювання теми може стати способом організації рефлексії та підбиття підсумків уроку;
· формулювання теми не мас містити відповіді на запитання, а тільки встановлювати межі пошукової діяльності;
...
Читати далі - тисни тут
|
У середу, 31 травня основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання продовжиться проведенням тестування з математики. Для участі у тестуванні зареєстровано 113 тисяч учасників.
Проведення тесту розпочнеться об 11 годині. Вхід до пунктів тестування триватиме до 10.50.
Для допуску до пункту тестування учаснику необхідно мати при собі запрошення-перепустку, оригінал сертифіката учасника ЗНО та оригінал документа, серія та номер якого зазначені в сертифікаті.
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2017 році складається із 33 завдань чотирьох форм, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.
Результат виконання завдань №1-28 та №31-32 за вибором випускника може бути зараховуваний як державна підсумкова атестація з математики. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів України.
Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 52 балам.
Максимальна кількість тестових балів яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту - 62 бала.
З метою підготовки до тестування учасники ЗНО можуть скористатись наступними матеріалами:
Освіта.ua бажає впевненості та успішних результатів усім учасникам зовнішнього оцінювання.
Для отримання оперативної інформації про перебіг ЗНО приєднуйтесь до сторінок Абітурієнт та Освіта.ua у Facebook.
|
У п'ятницю, 02 червня основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання продовжиться проведенням тестування з історії України. Тест є дуже популярним серед цьогорічних випускників. Для участі у тестуванні зареєстровано понад 182 тисячі учасників.
Проведення тесту розпочнеться об 11 годині. Вхід до пунктів тестування триватиме до 10.50.
Для допуску до пункту тестування учаснику необхідно мати при собі запрошення-перепустку, оригінал сертифіката учасника ЗНО та оригінал документа, серія та номер якого зазначені в сертифікаті.
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з історії України у 2017 році складається із 60 завдань чотирьох форм, на виконання яких учасникам тестування буде відведено 150 хвилин.
Результат виконання завдань №1-30, що охоплюють історію України ХХ – початку ХХІ століття, за вибором випускника може бути зарахований як державна підсумкова атестація з предмета.
Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів.
Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник тестування, правильно виконавши всі завдання №1-30, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 47 балам.
Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи дорівнює 94 балам.
З метою підготовки до тестування учасники ЗНО можуть скористатись наступними матеріалами:
|
|
| |
| | |
|
Календар |
|
|