Шкільна традиція проведення Дня ДУБЛЕРА продовжилася і в цьому навчальному році. Учні 10-х та 11-го кл. помінялися місцями не тільки з вчителями, а й адміністрацією, кухарями, завгоспом, психологом, педагогом-організатором, медичною сестрою й побачили шкільне життя з іншого боку. Старшокласники використали різноманітні форми й методи роботи, щоб зацікавити дітей на своїх уроках, адже всім відомо, що діти бачать все "своїми очима". А новоспечена адміністрація намагалася вирішувати проблеми, які виникали на робочих місцях. Також діти зняли фото й відео репортажі про День самоврядування в школі. В кінці дня учні урочисто віддали символічний ключ від школи директору й прозвітували про проведену роботу.
|
Учителю! Пораднику і друже!
Ви вибрали дорогу непросту.
Ми Вам сьогодні дякуємо дуже
За Вашу працю вчительську святу!
Сьогодні в Йорданештській ЗОШ І – ІІІ ст. святкували День Вчителя. По святковому було оформлено подвір’я, учительська, коридори, цікава газета з привітаннями.
Учні 11-го класу під керівництвом класного керівника Ігнатуш Олени Іллівни привітали вчителів з цим святом. Почесними гостями цього свята були сільський голова Лютик Г.Ф. та священник Ніцу Марчел. Гості свята привітали нас і вручили грамоти подяки всім вчителям. Не залишились і цього року осторонь вчителі - пенсіонери нашої школи, які були запрошені до нашого свята. Лагідні слова привітання було сказано ними.
Традицією, стало впровадження кожного року Дня Дублера. Учні 11- го класу на відмінно справились з цим завданням. Свято вдалося. Вчителі переконалися, що у них росте достойна зміна.
ЗДВР Опаіць Л.Г.
|
Напередодні Дня учителя, 29 вересня 2017 року, спільною працею адміністрації Глибоцького ДНЗ «Сонечко» та вчителем українознавства Глибоцької гімназії Коваль Юлією Степанівною було проведено День дублера. Учні 9-х класів мали змогу спробувати свої сили у цій нелегкій справі – виховання маленьких дошкільнят. Юні «вихователі» та їх «помічники» допомагали проводити заняття, прогулянки, грали в ігри з малюками, і по максимуму старалися впоратись із легкими, на перший погляд, завданнями.
Після проведеної роботи було здійснено обговорення, де дублери мали змогу поділитись своїми враженнями, розповісти про труднощі і приємні моменти, з якими стикнулись під час дня. Учні не тільки пригадали власне дитинство, а й усвідомили складність професії вихователів в цілому.
|
|