Благодійний фонд Таблеточки, Освіта.ua та сайт Розвиток дитини запрошують освітян і батьків приєднатись до Третьої щорічної благодійної акції «Благодійність замість квітів», метою якої є зібрання коштів для онкохворих українських дітей, які потребують нашої допомоги.
Як і у минулі роки, у рамках проведення цієї акції ми пропонуємо вчителям шкіл та вихователям дитячих садків відмовитись від звичних квіткових подарунків та повідомити про це своїм учням та їхнім батькам на власній сторінці у соціальній мережі, шкільному стенді або сайті школи.
У той же час ми пропонуємо батькам школярів та дошкільників підтримати акцію та замість придбання квітів на День знань передати ці кошти дітям, які потребують лікування, а замість квітів подарувати вчителю або вихователю дитячого садка спеціальний сертифікат про благодійну допомогу.
Щоби взяти участь в акції та проінформувати про це батьків, навчальні заклади, вчителі та вихователі можуть скористатися спеціально підготовленими матеріалами.
Спільна акція «Благодійність замість квітів» проводиться вже не перший рік. За час проведення акції вчителями, вихователями та батьками було зібрано понад 430 000 гривень, що були витрачені на придбання ліків хворим дітям.
Організатори акції: Благодійний фонд Таблеточки, Освіта.ua та сайт Розвиток дитини. Усі зібрані кошти будуть направлені до Міжнародного благодійного фонду Таблеточки.
Квіти досить швидко зав'януть, а благодійна допомога дозволить змінити життя не однієї дитини та її сім'ї на краще.
Дізнатись більше про акцію, зробити благодійний внесок та роздрукувати сертифікат можна онлайн.
ВЗЯТИ УЧАСТЬ В АКЦІЇ
Міжнародний благодійний фонд Таблеточки захищає інтереси дітей з онкологічними захворюваннями в Україні. Фонд заснований волонтерами у 2011 році. Фонд надає дітям паліативну та психологічну допомогу, допомагає батькам, розвиває донорський рух в Україні. Детальніше на сайті www.tabletochki.org.
Сайт Розвиток дитини є інтернет-ресурсом, що створений задля допомоги батькам, вихователям та вчителям у навчанні дітей. Матеріали сайту мають як інформаційну, так і практичну складову. На сайті розміщуються статті, практичні та творчі завдання для дітей, а також інші матеріали для розвитку дитини.
Додаткова інформацІя: a.mirnaya@tabletochki.org, (098) 442-12-71 (Алла Мирна).
|
Міністерство охорони здоров'я нагадує, що необхідно зробити до 1 вересня батькам школярів для здорового і корисного навчального року. Перевірте себе і переконайтеся, що ви готові до школи.
Переконайтеся, що зі здоров’ям дитини усе гаразд
Перед початком навчального року дитина має пройти профілактичний огляд у педіатра чи сімейного лікаря, з яким ви підписали декларацію для дитини. Звертайтеся до власного лікаря - менеджера здоров’я вашої дитини - для діагностики та лікування. Послуги у нього оплачує Національна служба здоров’я. Це безоплатно для вас.
Педіатр чи сімейний лікар видасть необхідну для школи довідку (форма №086-1/о), де, зокрема, зазначається група для занять фізичною культурою. Окрім того, потрібно оновити Карту профілактичних щеплень (довідка форми № 063/о), якщо дитина одержала нові щеплення.
Зверніть увагу: «Медична карта дитини» (форма № 026/о), яку раніше вимагали заклади освіти, більше не потрібна - дані про стан здоров’я дитини не можуть бути відкритими і зберігатись поза межами медзакладу. Цю форму МОЗ України скасувало у березні 2018 року.
Надолужте усі пропущені щеплення
Невакциновані діти не можуть відвідувати школу, крім випадків, коли у дитини є медичні протипоказання щодо щеплення. Про це нещодавно нагадали в.о.міністра охорони здоров’я України доктор Уляна Супрун та міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Найоптимальніший час уведення вакцин для найефективнішого захисту дітей від інфекційних хвороб визначає Календар профілактичних щеплень.
Переконайтеся, що дитина отримала свої щеплення вчасно та надолужте їх, якщо з якихось причин пропустили. Дуже важливо захистити свою дитину від інфекційних хвороб до 1 вересня, адже щороку кількість випадків інфекційних захворювань зростає з початком навчального року.
До Національного календаря щеплень входять вакцини від 10 інфекційних хвороб: гепатиту В, туберкульозу, кору, паротиту, краснухи, дифтерії, правця, кашлюку, поліомієліту і хіб-інфекції. Вони закуповуються за кошти державного бюджету, тобто вони є безоплатними. Усі вакцини необхідні для імунізації згідно з Календарем щеплень, є в наявності.
Якщо у кабінеті щеплень кажуть, що вакцини немає, зверніться до головного лікаря медзакладу для з’ясування причини. Якщо головний лікар не може надати необхідну інформацію, зверніться у департамент/управління охорони здоров’я у вашій області: http://moz.gov.ua/regionalni-upravlinnja.
Перевірте, чи придбали усі необхідні речі
Тепловий комфорт дитині забезпечать повітропроникні тканини. Це - одяг з максимальним вмістом натуральних волокон. Звертайте увагу на інформацію на етикетці про склад тканини та інформацію про виробника, коли обираєте шкільний одяг. Адже у повністю синтетичному одязі (наприклад, з 100% поліестеру) дитина може пітніти, ризикує переохолодитись і застудитись.
Також звертайте увагу на якість пошиття, крій, фурнітуру, чи рівні рядки швів. Шкільна форма має бути зручною і не обмежувати рухи дитини. Особливу увагу приділіть безпечності. Продукція для дітей повинна мати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Зазвичай номер та дата висновку зазначені на етикетці. У продавця має бути копія цього висновку.
Наступний важливий пункт - наплічник. Правильно підібраний рюкзак, якщо школяр носитиме його правильно, вбереже дитину від проблем зі спиною. Безпечний і якісний шкільний портфель має важити не більше 1 кг, мати ортопедичну спинку і світловідбивні елементи.
Важливо, щоби рюкзак був з двома широкими і м’якими плечовими лямками. Для рівномірного розподілу ваги необхідн,о щоби дитина завжди використовувала дві лямки рюкзака. Це вбереже її від викривлення хребта. Лямки треба щільно затягувати, щоб рюкзак прилягав до спини по усій довжині.
Краще обирати спинку середньої жорсткості, але вона обов’язково має бути м’якою з боку спини дитини. Додатковий ремінь на талії дозволить зафіксувати рю
...
Читати далі - тисни тут
|
Набрав чинності закон «Про фахову передвищу освіту». Планується, новий закон створить умови для поєднання освіти з виробництвом з метою підготовки конкурентоспроможних фахівців для забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави.
Частина шкільних підручників доставлена в регіони. За інформацією Інституту модернізації змісту освіти, до регіонів доставлено 93% підручників для учнів 2-х класів та 100% для учнів 5-х класів. Разом з тим, ще продовжується видання підручників для 6-х та 11-х класів.
Ми намагаємось пропагувати інтеграцію шкільних предметів, - міністр. За словами Лілії Гриневич, часто міжпредметні зв'язки, які мають забезпечувати цілісну картину світу школяра, не завжди є гармонійними. Водночас, практика інтегрованого навчання може бути цікавою для старшої школи.
У МОН розробили нове положення про шкільний кабінет інформатики. Проект нового положення визначає основні напрями роботи шкільних кабінетів інформатики, порядок їх створення, вимоги до технічного оснащення кабінету, методичне забезпечення кабінету тощо.
На початку навчального року Києву прогнозують спалах кору. За словами директора столичного Департаменту охорони здоров’я, зараз у Києві спостерігається наймасштабніший спалах кору і лише активна позиція людей щодо вакцинації може убезпечити столицю.
Вступна кампанія до профтехів продовжена до 1 жовтня. У Міністерстві освіти зазначають, що рішення ухвалено з метою виконання закладами професійної та професійно-технічної освіти регіонального та/або державного замовлення.
Невакциновані діти не зможуть відвідувати школи і садки. МОЗ та Міносвіти закликали батьків зробити дітям усі необхідні за календарем щеплень. Невакциновані діти, за винятком тих, які мають медичні протипоказання, не зможуть відвідувати дитячі садки та школи.
Профспілка обурена ідеями Мінфіну щодо видатків на освіту. В освітній профспілці виступили проти ідеї підвищення зарплати вчителів за рахунок їх скорочення та інших ініціатив Міністерства фінансів щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів у сфері освіти.
Деякі освітяни у вересні отримають підвищення зарплати. Кабінет Міністрів підвищив з 1 вересня 2019 року на 10 відсотків посадові оклади педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти.
Випускники з 2021 року складатимуть 4 тести ЗНО. Учні закладів освіти, які будуть здобувати повну загальну середню освіту в 2021 році складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з чотирьох навчальних предметів. Українська мова і математика будуть обов'язковими для всіх учасників тестування.
Випускники шкіл не володіють мовною вправністю, - експерти. В Українському центрі оцінювання якості освіти повідомили, що виконання завдання з власного висловлення у тесті ЗНО з української мови демонструє низький рівень мовленнєвої і мовної вправності випускників шкіл.
Правила нового правопису поки не включатимуть у ЗНО. За словами в.о. директора УЦОЯО Валерія Бойка, поки норми нового українського правопису не стануть усталеною практикою навчання в школах, їх не включатимуть у тести зовнішнього оцінювання.
Український інститут розвитку освіти замінить старий ІМЗО. Лілія Гриневич повідомила, що новостворений Український інститут розвитку освіти стане новою агенцією для реалізації освітньої реформи, яка поступово перебере на себе всі функції Інституту модернізації змісту освіти.
На підвищення зарплат освітян з 2020 року потрібно 19 млрд. Реалізація норм постанови, якою передбачено збільшення оплати праці для всіх освітян від 20 до 70%, коштуватиме бюджету 19,5 млрд грн. За словами міністра освіти, питання застосування постанови залежатиме від нового Кабміну.
|
Запрошуються учні 8-10 класів закладів загальної середньої освіти та професійно-технічних навчальних закладів.
Прийом документів з 1 серпня 2019 року. Конкурсні випробування з базових дисциплін будуть проводитись за окремим графіком.
Вступники подають:
- Заяву
- Фото – 2 шт. (3*4)
- Копію табеля успішності
Зразок заяви для вступу можна взяти на нашому сайті http://chernivtsi.man.gov.ua: електронний – заповнити та відіслати на наш E-mail або паперовий варіант заповнити та принести до приймальної комісії.
Без конкурсного відбору до БМАНУМ зараховуються: учні 8 класу, призери ІІ і ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, призери ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт.
Напрямки роботи відділень Буковинської Малої академії наук:
I. Історія
II. Науки про Землю
III. Філософія та суспільствознавство
IV. Фізика і астрономія
V. Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство
VI. Мовознавство
VII. Економіка
VIII.Комп'ютерні науки
IX. Хімія та біологія
X.Математика
XI.Екологія та аграрні науки
XII.Технічні науки
Наші контакти:
м.Чернівці, 58029
вул.Сторожинецька, 62, ІІ поверх
тел.(0372)555-834
т/ф. (0372)573-076
E-mail: bmancv@gmail.com
|
Нові 23 важливі, але зовсім нескладні пункти для різних вікових груп. Саме час:
1. Повертати (або формувати) звичний під час шкільного життя режим дня.
2. Літній відкат у знаннях. Важливо пам’ятати, що за літні місяці відбувається “відкат в знаннях”. Це нормально, якщо ви виявите, що дитина “нічого не пам’ятає”. Перші місяці відведені для повторення. (Ну, і можна ж без напруги і примусу зараз просто погортати книжки.)
3. Для малюків – закріплювати навички самообслуговування (витерти попу, переодягнутися, самому їсти…). Я часто розповідаю, що між 6 і 7 роками – 5 років емоційного розвитку. Але і не тільки – тіла дітей у 6 і 7 років відрізняються. Ручки малюків не завжди можуть дотягнутися до важкодоступних місць, щоб якісно їх витерти Будь ласка, враховуйте це.
4. Підготувати робоче місце. Ідеально, якщо за столом дитина сидить спиною до іграшок (секрет: глибокий зелений колір допомагає зосередитися, можна, наприклад, покласти на стіл зелений аркуш паперу).
5. Буде чудово дати дитині в магазині можливість самій обрати ручки, зошити, обкладинки. (У житті дитини не так багато можливостей щось обирати або на щось впливати.) Важливо, щоб потім у школі ці зошити нагадували про радість, а не про примус і конфлікт. (У магазині дитину не можна ставити перед вибором більше, ніж з 2-3 об’єктів, так ми спровокуємо істерику. Допоможіть їй, будь ласка.)
6. Почати продумувати гардероб. Шкільної форми не буде.
Для деяких дітей тема одягу дуже важлива. Одяг не має сковувати рухи, якщо в дитини було обвиття пуповиною або щось, що створювало складності в народженні (один з маркерів – якщо вона боїться мити голову). Будь ласка, пам’ятайте, що дитина може не любити одяг, що облягає, підбирайте його “навипуск”, без горловинки (або з широкою), не змушуйте носити краватку або шарф.
Якщо в дитини відчуття дискомфорту, “тілесної небезпеки”, їй буде складно зосередитися на отриманні нової інформації. Кольори, “що прискорюють обмінні процеси” – червоний, помаранчевий. Діти будуть втрачати увагу. Деяким діткам, які люблять ці кольори, ми підбирали браслети, значки, одягали пояси. (Іноді в молодших класах робили “кольорові дні”: п’ятниця – червоний, вівторок – помаранчевий, середа – жовтий, четвер – зелений і далі за кольорами веселки).
7. Дорослим важливо поступово планувати сніданки, придумувати ідеї для ланч-боксів (якщо у школі це раптом не передбачено). І переконатися, що дитина ці продукти їстиме (можна відрепетирувати – ніби на пікніку дитина відкриває ланчбокс) Дитині важливо ввести у звичку пиття води.
8. Школи можуть бути ще закриті, але можна вже кілька разів пройти до школи, намалювати з дитиною дорожню карту, звернути увагу на щось “знакове” по дорозі (яскраві вітрини, дерево, майданчик). Так ми формуємо відчуття “безпечного шляху”.
9. Якщо в школу вхід дозволено – пройти по коридору, пошукати майбутній клас, зайти в туалет.
10. Ідеально – познайомитися або побачити вчительку / вчителя. Якщо це нова людина, вітаючись – простягаємо руку (торкаючись до іншого дорослому, ми показуємо дитині, що цей контакт безпечний, що ми цій людині довіряємо).
Якщо дитина не ходила до садочка, а вчитель/-ка відрізняється за зростом, комплекцією, гучністю, психотипом від батьків чи звичних жінок / чоловіків – акцентуємо увагу на тому, що люди різні, що вчитель може говорити голосно не тому, що кричить, а тому – що просто так говорить і хоче, щоб багато людей її / його почули.
11. Зідзвонився з однокласниками, зустрітися кілька разів десь в кафе, на майданчику, в кіно.
12. Для більш легкої адаптації, щоб дитина швидше пересувалася з “середовища в середовище”, для відчуття приналежності до класу, спільноти –
...
Читати далі - тисни тут
|
12 серпня на базі Карапчівського ліцею розпочав роботу «БомбеЗНий GoCamp». До роботи в таборі залучено волонтера із Шотландії міс Софі, 4 вчителів – тренерів (2 вчителів англійської мови (Мар'яна Простебі – вчитель Коровійської ЗОШ та Наталія Хлівна – вчитель з Черкаської області) та 2 вчителів української мови (Альона Іонашке – вчитель Карапчівського ліцею та Марія Хоменко – вчитель з м. Київ) та 50 учнів Карапчівського ліцею. Табір для учнів початкової і середньої школи проходить в межах проекту «Фінська підтримка реформи української школи «Навчаємось разом» (за фінансової підтримки Європейського Союзу) організація GoGlobal.
Під час відкриття табору учні ліцею демонстрували свої таланти та знайомили гостей з культурними традиціями с. Карапчів.
Далі роботу продовжили тренери, які підготували для учнів різноманітні цікаві завдання.
Інтерактивні багатомовні програми табору передбачають різні активності, спрямовані на формування міжкультурного діалогового простору для підвищення знань із української і англійської мов та вдосконалення комунікативних навичок учнів.
Табір працюватиме за 2 програмами, розробленими для дітей двох вікових категорій:
- початкова програма - для дітей віком 8-12 років;
- середня програма - для дітей віком 13-15 років.
ПОЧАТКОВА ПРОГРАМА
Програма для дітей початкової школи буде стосуватися тем, які цікавлять дітей цього віку (наприклад, тварини) та міститимуть такі елементи:
• розігрів (щоб представити тему);
• словникові ігри (для мовлення);
• активні ігри;
• хендмейди;
• активності, пов’язані з критичним мисленням;
• історії (читач-театр);
• творчі проекти;
• табірні пісні, танці;
• квести.
СЕРЕДНЯ ПРОГРАМА
Оскільки ідея табору полягає в сприянні спілкуванню між учнями-представниками різних етнічних громад, програма середньої школи міститиме заходи, які передбачатимуть спільні квести, змагання, пікніки.
Програма триватиме 10 днів і складатиметься з кількох частин:
- культурна частина (різні мистецькі активності (малювання/вишивання тощо) закарпатські пісні та музика, відвідування виставок);
- історична частина (перегляди історичних фільмів і відео, зустрічі з цікавими особистостями й обговорення актуальних тем, відвідування музеїв);
- громадянство (робота над соціально важливими проектами, зустрічі з громадськими активістами);
- екологічна частина (еко-туризм, проблеми та виклики навколишнього середовища).
Елементи програми:
• інтерактивні ранкові активності (табірні танці та енерджайзери);
• тема дня (вступ до тем через історії та ігри);
• хендмейди й експерименти (практична творчість або проектна діяльність);
• Project Lab (учні працюють у групах над вирішенням різних проблем);
• ігри та квести;
• спортивна діяльність;
• візити інфлуенсерів (успішні українці, які працюють у різних частинах програми, щоб надихати та мотивувати дітей).
...
Читати далі - тисни тут
|
|