Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
| | |
| Головна » 2019 » Серпень » 23
Сайт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків, а також учителям початкової ланки практичні завдання, що допоможуть у цікавій формі познайомити дитину із символікою, культурою та історією України. Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей шанобливого ставлення до власної країни, вихованню справжнього, всебічно розвиненого громадянина.
Вивчаємо карту й символи України. Завдання сприятиме усвідомленню себе громадянином/громадянкою України. У процесі виконання завдання дитина вчитиметься розповідати про Україну як про свою Батьківщину, розпізнавати державні й народні символи, шанобливо ставитися до них.
Розмальовка «Герб та прапор України». Це завдання допоможе дитині розвинути навички дрібної моторики та вивчити державні символи України. Завдяки завданню дитина розвиває графомоторні навички, одночасно вивчаючи кольори українського прапора.
Розмальовка «Державний гімн України». Ця розмальовка містить текст Державного гімну України. Виконуючи завдання, дитина зможе потренувати творче мислення, уміння підбирати потрібні кольори, дрібну моторику, а головне – відчути приналежність до своєї батьківщини.
Тематична головоломка «Україна». Це завдання сприятиме розвитку уваги й зорової пам'яті дитини, допоможе їй потренувати навички читання та повторити правопис запропонованих слів. Виконуючи завдання, дитина збагатить словниковий запас і розширить кругозір.
Пізнавальна розмальовка «Україна». Це завдання познайомить дитину із унікальними особливостями та пам’ятками нашої держави. Завдяки інформаційній насиченості розмальовки дитина збагатить словниковий запас і розширить кругозір, а також матиме змогу зацікавитись більш ретельним дослідженням України. Розмальовку можна використовувати як навчальний та розвивальний матеріал.
Учимо Державний Гімн України. Цей наочний матеріал слугуватиме дитині добрим помічником при вивченні одного з головних символів України - Державного Гімну. Роздрукувавши його та прикріпивши на видному місці, дитина зможе легше запам’ятати всі куплети і приспів пісні та імена її авторів.
|
День ІІІ.
Третій день з GOCAMP для молодших школярів був справжньою пригодою. Діти досліджували птахів, при цьому значно розширили свій лексичний запас з даної теми; пригадали, які птахи живуть в Україні, а які в інших країнах; вивчили частини тіла птаха; грали в активні ігри “Anagram Challenge”, “Duck, duck, goose”; розучили руханку “What is a bird?”
Під час активностей на розвиток критичного мислення табористи дослідили різні види пташиних дзьобиків і вирішували в командах, яким дзьобиком краще їсти ту чи іншу їжу.
Найцікавішим видався експеримент “Do penguins get wet?”. Кожен учасник табору розмалював свого пінгвіна і натер свічкою, а потім, збризнувши водою малюнок, спостерігали за тим, як вода утворюючи великі краплі, скочувалася, таким чином діти зрозуміли, чому пір'я у птахів не намокає у воді. Завершився день виготовленням амулетів з пір'я (амулети табористи виготовляли власноруч).
Тема старшої групи була присвячена екології та екологічним проблемам. Діти долучилися до обговорення, в командах презентували різні види забруднення і разом шукали шляхи їх вирішення за допомогою триєдиної формули RECYCLE – REDUCE-REUSE. А під час проекту “Ecological Things” табористи власноруч, використовуючи старі футболки, виготовили еко-речі та еко-сумки.
День IV
Темою сьогоднішнього «БомБезного GoCamp» для середньої школи були новітні технології, адже увесь світ рухається вперед і нам треба йти в ногу з часом. Після традиційного привітання та ранкової руханки учні були задіяні у різних активностях: спочатку наші кемпери намагалися подолати мовний барєр відповідаючи на запитання волонтерки Софі з Шотландії, а потім пройти тематичну командну настільну гру англійською. Знайшлося місце й для творчості, адже наступним завданням було інсценізувати, як би учні навчили свою бабусю користуватися новими мобільними додатками. У них вийшло просто чудово! Проте найяскравішим моментом був “Egg-challenge”, під час якого команди мали змайструвати захисний футляр для сирого курячого яйця, який
...
Читати далі - тисни тут
|
23 серпня за добу до святкування Дня Незалежності, Україна відзначає День державного прапора. Дата була обрана на згадку про події 1991 року, коли до будівлі Верховної Ради група народних депутатів внесла синьо-жовтий стяг. Саме ж свято є відносно новим і було засноване указом другого президента України Леоніда Кучми "Про День Державного Прапора України" від 23 серпня 2004 року. Встановлене воно з метою виховання поваги громадян до державних символів України.
Державний прапор України затверджений Верховною Радою 28 січня 1992 року. Це стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього (вгорі) і жовтого (внизу) кольорів, зі співвідношенням ширини прапора до його довжини 2:3.
Згідно із найбільш популярним тлумаченням колірної гами прапора, синя його смуга символізує ясне небо, а жовта – золоті пшеничні ниви. Дехто ж стверджує, що насправді барви нашого прапора здавна символізують дві головні стихії природи – воду і вогонь. Водночас, з релігійного погляду, жовтий (золотий) колір – уособлює Творця і взагалі Вищу духовність, а синій – усе земне.
Так, перше офіційне визнання синьо-жовтого прапора відбулося 22 березня 1918 року. Тоді Центральна Рада ухвалила закон, затвердивши поєднання жовтого і блакитного як стяг Української Народної Республіки.
|
22 серпня 2019 року в конференцзалі Районного методичного центру управління освіти Глибоцької райдержадміністрації відбулася інструктивно- методична семінар – нарада вчителів іноземних мов. В даній нараді взяли участь 42 вчителів іноземних мов Глибоцького району.
Під час наради були розглянуті наступні питання:
- Аналіз роботи методичних об'єднань вчителів іноземних мов за минулий 2018-2019 н.р.
- Про хід реалізації міжнародного проекту PRO FLE «Фахова перепідготовка вчителів французької мови». Реалізація заходів до року французької мови.
- Науково методичний супровід викладання іноземних мов в системі освіти району у
2019/2020 н.р.
- Підготовка учнів до міжнародних мовних іспитів, ЗНО та ДПА у новому форматі. Аналіз ЗНО -2019.
- Аналіз моніторингового дослідження «Якість підготовки учнів до ЗНО -2019 з іноземних мов.
- Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти у 3-4 класах в умовах реалізації Концепції Нової української школи при викладанні іноземних мов у 2019/2020 н.р.
- Формувальне оцінювання у викладанні іноземних мов у 2019/2020 н.р.
- Методичні напрацювання вчителів іноземних мов.
В кінці наради було вироблено методичні рекомендації та обговорено плани на наступний навчальний рік.
|
|
| |
| | |
|
Календар |
|
|