Крилаті вислови |
|
На сайті працюють |
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0 |
|
| | |
| Головна » 2020 » Лютий » 19
За часи проведення він став стартовим майданчиком для тисяч учителів-новаторів, які у творчому змаганні розкрили різні грані свого педагогічного таланту. Сьогодні вони зросли професійно, отримали наукові звання, залучені до розбудови Нової української школи.
Конкурс «Учитель року – 2020» об’єднав відданих своїй справі, відкритих до нових знань, готових ділитися своїми надбаннями вчителів, а головне, вмотивованих і відповідальних у своїй професії яскравих особистостей.
Сьогодні, 19 лютого, на базі ПТУ №8 відбулося урочисте відкриття ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» у номінаціях: «Зарубіжна література», «Історія», «Образотворче мистецтво», «Початкова освіта»,
«Хімія».
Участь у ІІ турі Конкурсу цьогоріч візьмуть 49 педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області – переможці першого, зонального туру конкурсу.
Під час ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» педагоги будуть мати можливість змагатися у п’яти конкурсних випробуваннях.
До організації та координації з підготовки офіційних урочистостей конкурсу долучилися працівники Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації та Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
Колектив закладу разом з гостями та освітянською родиною дали гарний старт найкращим учителям Буковини.
Вся освітянська родина Глибоччини вболіває за Марчук Крістіну Іллівну, вчителя Глибоцького ліцею- номінація "Історія" та Мігуцу Марію Іванівну, вчителя Кам'янської ЗОШ- номінація "Початкова освіта". Успіхів вам, наші найкращі!
|
20 лютого ми відзначаємо шосту річницю з дня трагічних, сповнених героїзму подій Революції Гідності, пік розстрілів Героїв Небесної Сотні. Цей день назавжди увійде в історію України як символ жертовності, патріотизму та героїзму і вкотре підтвердить тезу про те, що в найкритичніший та найважчий період нашої історії знайдуться герої, які своєю жертовністю дозволять будувати нам майбутнє.
20 лютого – це не просто черговий офіційний день в нашому календарі, це червона лінія, точка неповернення до старої пострадянської моделі відносин між владою та суспільством, до старих корупційних схем, а також неможливість повернення до багатовекторності, а по суті "проросійськості" у зовнішньополітичному курсі. Адже за все це не просто стояли люди на Майдані, за це заплачено дуже велику ціну – життя Героїв Небесної Сотні, які за ідеали свободи та демократії пожертвували собою та змінили хід історії нашої держави.
Ми висловлюємо глибокі співчуття родинам загиблих Героїв та закликаємо весь український народ до єдності у цей важкий, сповнений випробувань час для нашої держави.
Герої Небесної Сотні стали для всієї України не лише символом жертовності, героїзму та патріотизму, але і джерелом натхнення для наших героїчних воїнів, які гідно продовжують справу Героїв Небесної Сотні, захищають наше з вами право на вільне життя.
Слава Героям Небесної Сотні, слава українським воїнам, які з гідністю та честю виконують свій святий обов’язок захисту нашої Батьківщини. Будьмо гідні своїх героїв, які віддали свої життя за нашу свободу та право на вільний розвиток. Слава Україні!!!
|
Математика, природа, мова пронизують усю діяльність людини, математичні поняття використовуються на кожному кроці. Без них неможливий дивовижний технологічний процес, економічне процвітання. Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.
Для реалізації даного питання та з метою підвищення професійної компетентності вихователів з логіко-математичного розвитку дошкільників 18.02.2020 року на базі районного методичного центру відбувся семінар-практикум для вихователів ЗДО та НВК з проблеми: «Формування логіко-математичної компетентності дошкільників».
Методист РМЦ Л.Петрик проаналізувала труднощі, які виникають у педагогів з даного питання. З педагогами проведено дискусійний круглий стіл стосовно формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку.
Для реалізації завдань, окреслених у Базовому компоненті дошкільної освіти й чинних програмах, вихователі широко використовують інноваційні технології, цікаві нетрадиційні методики, адаптовані до використання в роботі з дітьми дошкільного віку. Усі ці методики ґрунтуються на використанні специфічного дидактичного матеріалу й авторських розвивальних ігор.
Напрацьованим досвідом роботи з використання інноваційних технологій поділилися педагоги з Кам`янського ДНЗ (Ю. Ковальчук, Н.Тодорюк), Карапчівського ДНЗ (М. Кайтанович), Молодійського ДНЗ (О. Стратейчук, І. Роговей) та Черепковецького ЗДО (Н. Чорней). Вихователі представили такі розвивальні ігри:
- інтелектуальні ігри Нікітіна;
- розвивальні ігри В.В. Воскобовича;
- «Логіки світу»;
- коректурні таблиці Н.Гавриш;
- логічні блоки Д’єнеша;
- палички Кюїзенера.
Свої професійні вміння щодо використання ефективних підходів для розвитку дитячих компетенцій з освітньої лінії «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» учасники демонстрували під час виконання різних вправ та завдань у підгрупах.
Учасники заходу високо оцінили актуальність даної теми, активно висловили свої думки щодо використання інноваційних технологій саме у своїх закладах.
Завдання методичної служби допомагати вихователям усвідомлювати необхідність орієнтуватися на реалізацію особистісно-зорієнтованої моделі дошкільної освіти, забезпечення індивідуального підходу до розвитку виховання і навчання дітей.
...
Читати далі - тисни тут
|
|
| |
| | |
|
Календар |
|
|