"
Всі шкільні проблеми стоять і перед сім'єю,
усі
труднощі, які виникають у складному процесі
шкільного
виховання, сягають своїм корінням у сім'ю ”.
В.О.Сухомлинський
На розвиток
дитини помітно впливає зацікавленість батьків шкільним життям. Сім'я і школа —
потенційні природні партнери у вихованні дітей. Школа завжди прагнула до
взаємодії з сім'єю. Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними
співучасникам творчого процесу виховання учнів. Батьківські збори — не просто
форма зв'язку сім'ї і школи, це місце одержання важливої педагогічної
інформації, трибуна пропаганди кращого досвіду роботи та стосунків із дітьми.
Доброзичливість, відкритість у спілкуванні з батьками — перший крок до
співпраці з ними. Згідно з планом роботи Багринівської ЗОШ І-ІІІ ст., в школі проходить «Декада батьківських зборів». Тематика
цих зборів різноманітна. Батьківські збори несуть в собі завдання
психолого-педагогічної освіти батьків. Це виражається в інформуванні батьків
про вікові особливості поведінки дітей, можуть бути дані поради для успішної
взаємодії з дитиною. На засіданні методичного об’єднання було визначена
така тематика:
- 1 -4 класи:
завдання і зміст родинного виховання ;
- 5-8 класи:
психолого-фізіологічні особливості дітей середнього шкільного віку;
- 9-11 класи:
особливості юнацького віку та їх врахування в родинному вихованні;
Директор
школи на батьківських зборах зауважив: «Більшість дітей - "звичайні".
Не робіть зі своєї дитини вундеркінда, окреслюючи непосильні вимоги, орієнтуючи
на недосяжні еталони. Дитина повинна частіше відчувати задоволення від того, що
вона щось може, ніж тривожитись з приводу того, чого не може зробити.
Пам'ятайте, що дитина — це дзеркало життя своїх батьків. Як у краплі води відбивається
сонце, так і в дітях відображається духовне багатство мами й тата. Робіть усе,
щоб дитинство й майбутнє ваших дітей було прекрасним».
|