| В рамках спільного українсько-німецького проекту "Fair play - Чесна гра" в Коровійській ЗОШ відбулися ряд занять що передбачають ознайомлення дітей з проблемою ВІЛ СНІДу в Україні та світі засобами футболу та спортивних ігор таких як:"ВІЛ атакує", "Світлофор" та ін.,та оцінювання рівня знань і ставлення дітей до цієї проблеми. Діти із великим зацікавленням віддвідують заняття, адже раніше їм не доводилось бачити такий підхід до вивчення цієї проблеми. |
|
| Довгоочікувана зустріч шкільних друзів знову відбулася в стінах рідної школи. В цьому році прийшли поринути в шкільне дитинство та юність ювіляри 50, 20, 15, 10, 5 і 1 річного випуску. Найпочеснішими гостями були найстарші випускники школи. Приємно, що серед них і наші вчителі - Руснак Леонора Василівна та Зіневич Віра Петрівна. В залі панувала повна тиша, коли Леонора Василівна читала листа від їхнього класного керівника Чорної М.Г., якій вже 91 рік і вона не змогла прийти на зустріч, але вона дуже добре пам'ятає всіх своїх учнів і той далекий час їхнього дитинства. |
Всі випуски ділилися своїми спогадами та мріями і подякували школі за таку гарну традицію зустрічі однокласників і вчителів. Свято організували і провели учні 11-х класів під керівництвом Юлії Василівни Флюндри та Загоруйко Надії Дмитрівни. Серед учнів 11-Б класу є чимало хороших акторів, які майстерно виконували роль ведучих, декламоторів, гумористів і співаків. Одинадцятикласники запросили всіх помандрувати на швидкісному потязі "СВ-Коровія" в минулий час і пригадати, що було багато-багато років тому... Традиційно кожному випуску дарується художній номер від учнів школи. Хореографічні подарунки були від учнів 2-Б, 3-А, 4-А і 6-А класів. Надзвичайно всім сподобалися "Попурі українських пісень" від Когута А.А. і "Шкільний вальс" від Чорнея М.К. Вечір тривав понад дві години, але вони пройшли так затишно й гостинно, що ніхто не поспішав розлучатися зі своїми шкільними спогадами!
|
29 січня 2014 року за
підписом заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського надіслано
інструктивно-методичні матеріали керівникам регіональних управлінь освіти і
науки, ректорам (директорам) інститутів післядипломної педагогічної освіти,
директорам шкіл про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів
початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН від 28.01.2014
№1/9-74).
Прес-служба
Міністерства освіти і науки України (МОН) нагадує, що оцінювання знань, умінь і
навичок учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти
і науки від 21.08.2013 №1222 "Про затвердження орієнтовних вимог
оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної
середньої освіти".
Звертаємо увагу на те,
що оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально: у 1 класі з
усіх предметів інваріантної складової; у 2-4 класах з предметів: "Сходинки
до інформатики", "Музичне мистецтво", "Образотворче
мистецтво", інтегрованого курсу "Мистецтво", "Основи здоров’я",
"Фізична культура".
При оцінюванні знань,
вмінь і навичок учнів 2 класу (І семестр) за рішенням педагогічної ради замість
балів використовуються словесні (вербальні) оцінки. (за матеріалами http://www.osvita.org.ua/news/75706.html?from=subscribe )
|
10 лютого в управлінні освіти Глибоцької РДА відбулась чергова нарада при
начальнику управління освіти. Швець Василь Григорович акцентував увагу на ключових завданнях поточного тижня: "Необхідне термінове обстеження стану
електрогосподарства в закладах освіти, кожен навчальний кабінет, навчальне приміщення повинні бути обладнані розетками, подовжувачами, щоб забезпечити використання ІКТ на уроках. Необхідно дирекціям шкіл, методистам РМЦ та головним спеціалістам управління освіти активізувати роботу з молодими вчителями, стимулювати їх громадську активність. Кожен вчитель повинен відчувати особисту причетність та відповідальність за все, що відбувається у школі: від навчально-виховних заходів-до матеріально-технічного та санітарно-гігієнічного стану. На особливому контролі всіх відповідальних - участь команди району в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт."
Начальник управління освіти подякував
методистам, вчителям та учням, які
здобули призові місця на олімпіадах, а також зауважив, що потрібно продовжувати
працювати в такому ритмі й надалі,
залишатися першими серед районів.
Заступник
начальника управління освіти Цуркан Інна Юріївна озвучила план роботи на
тиждень, ознайомила присутніх з заходами, які будуть відбуватися з 10 по 16
лютого, а також повідомила, що перевірка з цивільної оборони, яка відбулася в районі минулого тижня, пройшла на належному рівні.
Завідувач РМЦ
Намака Олеся Сидорівна прозвітувала про заходи, які відбулися впродовж минулого
тижня: фестиваль дитячої та юнацької творчості «Чисті роси»; фінальні змагання
з волейболу серед дівчат; засідання ШМППС для працівників психологічної служби
в Тереблеченській ЗОШ; акція «На зустріч мрії»; заходи в школах, присвячені
200- річчю від Дня народження Кобзаря; предметні тижні в школах; психологічні тренінги
з вчителями; педагогічні ради; зимові забави дошкільнят; вечори зустрічі з
випускниками.
Директор
ЦТКСЕУМ Дудка Анатолій Петрович доповів про участь в конкурсі пошуково-дослідницьких робіт, участь в
обласному конкурсі «Мій рідний край», в якому вихованці здобули призові місця.
Методист РМЦ Лях Микола Георгійович, розповів
про участь учнів у зональних
змаганнях з волейболу в залік 69
обласної спартакіади школярів, яка відбулася в м. Путилі. Школярі Глибоцького
району, здобувши перемогу в зональних змаганнях, отримали путівку для участі в
фінальній частині змагань, яка відбудеться 14 лютого в м. Новоселиці.
За підсумками
наради начальник управління освіти В.Г. Швець дав ряд доручень , зокрема:
1.Створити
комісію та обстежити стан електрогосподарства
ЗНЗ, ДНЗ,ПНЗ.
2. Продовжити
роботу з молодими вчителями з метою їх активної
інтеграції в освітній простір закладів
3. Проаналізувати
та доповісти на наступній апаратній нараді наявність та функціонування сайтів
Карапчівського ліцею, Станівецького НВК, Горбівецької ЗОШ.
...
Читати далі - тисни тут
|
"У людства повинно бути
майбутнє
І воно може бути світлим
Нерозв’язаних проблем не
існує…."
М. Реймер
Дбайливе
ставлення до природи є справою і внутрішньодержавною і міжнародною. Це
ставлення виявляється в особистій причетності й відповідальності за збереження
і примноження природних багатств, в усвідомленні особливостей і екологічних
проблем довкілля.
Беручи
до уваги екологічну ситуацію в Україні, зокрема в нашому районі освітяни
запроваджують проектну технологію на екологічну тематику. Упровадження проекту
передбачає в учнів формування екологічного світогляду, культури, виховання
дбайливого ставлення до середовища.
Захищати природу можна по різному. Можна кричати увсебіч про екологічну катастрофу і при цьому тільки
констатувати факти зникнення видів тварин чи рослин. А можна навчити дитину не
лише любити все живе, а й дати їй інструменти для захисту довкілля, і тоді
вона, ставши дорослою, не буде топити відходи в океані, не буде працювати над
поверненням річок в інший бік, не буде залишати напризволяще домашню тварину.
Одним
з головних орієнтирів сьогодення безумовно, є екологія, в усіх її проявах: на
конкретних уроках природознавства, біології, годинах спілкування чи доглядом за
шкільним зеленим садом.
Для розуміння сутності екологічних знань
звичайно є вивчення самого себе, створення своєї екології душі. Тільки людина з
чистою душею, яка веде здоровий спосіб життя, здатна зрозуміти сучасні
екологічні проблеми. Що ж робити? Це дуже просто. Слово – це велика сила. Одним
із загальновизнаних завдань середньої школи є зміна стереотипів мислення,
переоцінка цінностей у свідомості учнів .
З 3-го по 7-го лютого в нашій школі був проведений тиждень біології
та природознавства. Почався тиждень виступом агітбригади учнів 9-10 кл. інформаційним вісником
«Попередження захворювань органів
дихання та травлення».
Вдало
проведений урок у 8-му класі на тему:«Особливості процесів життєдіяльності риб.
Значення риб у житті людини» вчителем Дамаскін Л.Г. За допомогою різних форм і
методів інноваційного навчання учні повністю відкрили зміст теми як для себе
так і в цілому. Учні відкрились новим враженням, навчились працювати в групах.
Вчитель
Гринчук А.Г
...
Читати далі - тисни тут
|
З 3 по 7 лютого вчителем
математики Михайлівського НВК Добрянською О.В. був проведений тиждень найдревнішої, найточнішої, наймудрішої,
найскладнішої науки – математики.
Тиждень проведено з метою
розвитку в учнів інтересів до предметів, логічного мислення та самостійності,
встановлення міжпредметних зв’язків, поглиблення знань учнів з математики,
виховання згуртованості, поваги до товаришів, до їхньої думки.
Учні 6 класу поринули у світ Цікавої
Математики, де розмовляють мовою цифр і чисел, де панує порядок і логіка,
система і стабільність, вишуканість і творчість
Учні 7 класу проявили свою кмітливість, зосередженість,
організованість при виконанні різних цікавих завдань, розгадуванні ребусів та
кросвордів.
Учні 8 класу
ознайомилися із цікавими історіями, оповіданнями, легендами, гуморесками та
казками про математику.
Учні 9 класу складали
власні вірші, кросворди та презентації, які із задоволенням презентували.
Із великим захопленням учасники тижня
...
Читати далі - тисни тут
|
|