20 березня 2018 року в Глибоцькій гімназії проведено День інформатики. Метою дня є популяризація і поглиблення знань з інформатики, інформаційних та комп’ютерних технологій, програмування серед учнів.
Останнім часом ми спостерігаємо переорієнтацію шкільної інформатики в бік вивчення офісних технологій та роботи в Інтернеті. Та поряд з цим спостерігається зменшення кількості годин на вивчення розділу «Основи алгоритмізації та програмування». Окрім того , в учнів досить часто відсутня мотивація щодо вивчення основ програмування, оскільки більшість існуючих практичних завдань обчислювального змісту, що потребує в учнів знань та вміння володіти певними математичними знаннями. Але програмування ніхто не віднімає – просто воно стало існувати на іншому рівні. Scratch (Скретч) – інтерпретована динамічна візуальна мова програмування основана і реалізована на Squeak. Завдяки динамічності, вона дає змогу змінювати код навіть під час виконання. Мова має за мету навчити дітей поняттю програмування і дає змогу створювати ігри, анімації чи музику. Scratch (Скретч) – середовище програмування, яке дозволяє дітям створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та інші витвори. Коли учні створюють проекти в даному середовищі, вони опановують навички 21 сторіччя, які їм будуть необхідні для успішної самореалізації та майбутньому успіху: творче мислення, ясне спілкування, системний аналіз, використання технологій, ефективна взаємодія, проектування, постійне навчання. Саме тому популяризація програмного середовища Scratch (Скретч) стало основою Дня інформатики в навчальному закладі.
Вчителі інформатики Білоус Інна Василівна та Дудка Олена Остапівна спільно з учнями 8-А класу Челеняком Андрієм, Писаруком Віктором та Микитюком Богданом провели майстер – клас для учнів 5-х класів по роботі з даною програмою.
|