Методична декада «Використання інноваційних методів для формування компетентностей школяра» проходила згідно плану роботи Глибоцької гімназії з 13.02.2018 по 24.02.2018 року.
Мета проведення декади - розвиток ініціативи та творчого пошуку педагогічних знахідок, демонстрування та обмін перспективним педагогічним досвідом, секретами власної педагогічної майстерності, розкриття практичних можливостей використання інноваційних технологій та методик, які допомагають зробити навчально-виховний процес цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним, висвітлення кращих надбань педагогічного колективу.
Протягом двох тижнів проведення декади методичної роботи у гімназії панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.
Програма проведення методичної декади поєднала різні напрями роботи педагогів. Проведені заходи та уроки були цікавими і пізнавальними, сприяли всебічному творчому, інтелектуальному та естетичному розвитку.
Декада розпочалась з ознайомлення педагогічних працівників з планом проведення .
Методична декада представила собою калейдоскоп відкритих уроків, інноваційних фрагментів , круглих столів, під час яких педагоги прагнули показати свою майстерність і знання опанованих особистісно зорієнтованих ,інтерактивних, проектних та інформаційно-коммунікативних технологій, спрямованих на розвиток компетентностей сучасного школяра.
Згідно плану декади на сайті Глибоцької гімназії поповнено «Віртуальну методичну скриньку» матеріалами , розробками уроків , позакласних заходів вчителів , що атестуються.
Творча група вчителів попрацювала над випуском «Методичного бюлетеня» №16 «Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності», який оформлено на стенді методичного кабінету гімназії та на сайті.
Чітко та злагоджено пройшов у гімназії єдиний методичний день «45 хвилин інноваційних технологій», під час якого всі вчителі гімназії використовували інновації на своїх уроках та мали змогу відвідати фрагменти уроків колег, які атестуються у 2017-2018 н.р.
Цікавими були фрагменти уроків у вчителів Н.В.Чугуєвої (супермаркет знань) , Н.П.Романюк (вправа «Аукціон знань»), О.К.Остафійчук (складання інтелектуальної карти памяті) , Л.А.Вороніної (веб-квест за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта») , В.Д.Безверхої ( дискусійне кафе ),А.М.Шевчук (Інноваційний прийом «Завантаження»), А.М.Стрільчука («Фізичний бій»), Н.М.Грижюк (дальтон-технологія ), М.І.Юркевич (створення й розв’язання проблемної ситуації).
Вчителі- предметники під час «Педагогічної гостини» провели показові уроки з тих шкільних дисциплін, які вони викладають; вчителі початкової школи – з окремих предметів, що вивчаються в молодших класах; усі керівники Ц(П) К провели засідання кафедр , різні за змістом та формою проведення.
Під час проведення відкритих уроків усі вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення науки, знання методики викладання тієї чи іншої галузі знань, володіння методами організації діяльності, що забезпечують засвоєння матеріалу учнями.
На уроках учителі використовували як традиційні методи й форм
...
Читати далі - тисни тут