Природа в усій своїй неповторній красі: у квітах, метеликах, у красі дерев і листя, у співі пташок, у грі світла на воді, у кольорах зорі, у красі далеких краєвидів – багатюще джерело естетичних впливів і розвитку естетичних почуттів
Софія Русова
Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні світогляду людини, що передбачає гуманну взаємодію з природним довкіллям.
Набуте в дитинстві вміння бачити, відчувати природу такою, якою вона є насправді, викликає у дітей глибокий інтерес до неї, розширює, поглиблює і збагачує знання дошкільнят, сприяє формуванню екологодоцільної поведінки у довкіллі.
Педагоги Кам’янського ДНЗ втілюючи освітні завдання програми «Дитина», під час щоденних спостережень формують знання дітей про осінні зміни в рослинному світі, навчають встановлювати зв’язки між явищами осінньої природи і змінами в житті рослин.
Особливо актуальним на думку вихователів є вміння дошкільнят помічати красу та естетичну своєрідність природи у різні пори року, бажання милуватися і насолоджуватися нею.
Враження від споглядань у природі малята передають в художніх образах, використовуючи природні матеріали, поєднуючи різні техніки малювання. Найкращі роботи дошкільників стали експонатами виставки «Барви золотої осені».
|