Мовлення дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини. Успіх взаєморозуміння у мовленнєвому спілкуванні залежить від того, наскільки сформовані в дітей комунікативно-мовленнєві здібності, мовленнєва та комунікативна компетенції.
Важливу роль у розвитку мови поповнення словникового запасу дитини відіграє художня література.
30 листопада 2016 року на базі РМЦ відбувся районний семінар вихователів дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів з проблеми: «Художня література в освітньому процесі ДНЗ: сучасні технології».
Як повернути дитину обличчям до багатої скарбниці художньої літератури та фольклору, як прищепити любов до книги? Які методи роботи з літературними творами використовувати? Всі ці питання обговорювались учасниками семінару.
У ході семінару вихователі переглянули та проаналізувати пристендові заняття: «Книга – твій друг та порадник», «Подорож країною чудес», які презентували вихователі О.Г. Урсу (Нижньосинівецький ДНЗ) та С. І. Боднар (Волоцький ДНЗ).
Під час методичного діалогу відбувся обмін досвідом роботи щодо використання інтерактивних методів навчання на заняттях з розвитку звʹязного мовлення на основі літературного тексту.
Вихователь-методист Камʹянського ДНЗ Домніка Балан та методист РМЦ Лариса Петрик призентували програму «Освіта для сталого розвитку дітей дошкільного віку – сучасний напрям освіти».
В свою педагогічну скарбничку вихователі отримали корисні поради щодо проведення занять, роботи з батьками та особливостей організації куточка книги для різних вікових груп. Захід пройшов у атмосфері творчої співпраці.
За результатами роботи семінару розроблено методичні рекомендації щодо ознайомлення вихованців з творами художньої літератури та Пам'ятку щодо забезпечення ефективності проведення заняття.
|