Вівторок, 21.05.2024, 03:30















Ви увійшли як Гість
Група "Гості"RSS
Освітній простір Глибоччини


          Головна                    Мій профіль          Вихід
Вхід на сайт

Наше планування
ЗНО 2019-2020
Олімпіади 2020
Закон "Про освіту"
Дошкільна освіта
Ліцензування
Меню сайту
Крилаті вислови
На сайті працюють

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
На сайті працювали
Вік сайту
Команда сайту
Архів записів
Головна » 2018 » Березень » 5 » Методична декада «Використання інноваційних методів для формування компетентностей школяра» у Глибоцькій гімназії
11:37
Методична декада «Використання інноваційних методів для формування компетентностей школяра» у Глибоцькій гімназії

    Методична декада «Використання інноваційних методів для формування компетентностей школяра» проходила згідно плану роботи Глибоцької гімназії з 13.02.2018 по 24.02.2018 року.

Мета проведення декади - розвиток ініціативи та творчого пошуку педагогічних знахідок, демонстрування та обмін перспективним педагогічним досвідом, секретами власної педагогічної майстерності, розкриття практичних можливостей використання інноваційних технологій та методик, які допомагають зробити навчально-виховний процес цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним, висвітлення кращих надбань педагогічного колективу.

Протягом двох тижнів проведення декади методичної роботи у гімназії панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.

Програма проведення методичної декади поєднала різні напрями роботи педагогів. Проведені заходи та уроки були цікавими і пізнавальними, сприяли всебічному творчому, інтелектуальному та естетичному розвитку.

Декада розпочалась з ознайомлення педагогічних працівників з планом проведення .

Методична декада представила собою калейдоскоп відкритих уроків, інноваційних фрагментів , круглих столів, під час яких педагоги прагнули показати свою майстерність і знання опанованих особистісно зорієнтованих ,інтерактивних, проектних та інформаційно-коммунікативних технологій, спрямованих на розвиток компетентностей сучасного школяра.

Згідно плану декади на сайті Глибоцької гімназії поповнено «Віртуальну методичну скриньку» матеріалами , розробками уроків , позакласних заходів вчителів , що атестуються.

Творча група вчителів попрацювала над випуском «Методичного бюлетеня» №16 «Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності», який оформлено на стенді методичного кабінету гімназії та на сайті.

Чітко та злагоджено пройшов у гімназії єдиний методичний день «45 хвилин інноваційних технологій», під час якого всі вчителі гімназії використовували інновації на своїх уроках та мали змогу відвідати фрагменти уроків колег, які атестуються у 2017-2018 н.р.

Цікавими були фрагменти уроків у вчителів Н.В.Чугуєвої (супермаркет знань) , Н.П.Романюк (вправа «Аукціон знань»), О.К.Остафійчук (складання інтелектуальної карти памяті) , Л.А.Вороніної (веб-квест за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта») , В.Д.Безверхої ( дискусійне кафе ),А.М.Шевчук (Інноваційний прийом «Завантаження»), А.М.Стрільчука («Фізичний бій»), Н.М.Грижюк (дальтон-технологія ), М.І.Юркевич (створення й розв’язання проблемної ситуації).

Вчителі- предметники під час «Педагогічної гостини» провели показові уроки з тих шкільних дисциплін, які вони викладають; вчителі початкової школи – з окремих предметів, що вивчаються в молодших класах; усі керівники Ц(П) К провели засідання кафедр , різні за змістом та формою проведення.

Під час проведення відкритих уроків усі вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення науки, знання методики викладання тієї чи іншої галузі знань, володіння методами організації діяльності, що забезпечують засвоєння матеріалу учнями.

На уроках учителі використовували як традиційні методи й форми роботи такі, як фронтальне опитування, бесіда, розповідь, робота з підручниками, таблицями, ілюстраціями, демонстрація, показ, практичні завдання – залежно від специфіки матеріалу, який засвоюється, так і інноваційні: «мозковий штурм», «асоціативний кущ», проблемна ситуація, робота в парах і у групах, взаємонавчання, дискусія,складання інтелектуальних ментальних карт , «Снігова куля», інтелектуальні квести, ситуаційно-рольові ігри, дослідження, тренінги, тощо. Як правило, всі ці форми і методи роботи під час проведення уроків чергувалися, вміло поєднувалися, що забезпечило успішне виконання завдань уроку: розвиваючих, дидактичних та виховних.

Вчителі відповідально поставилися до підготовки уроків, правильно визначали тип уроку та спланували його хід, структуру; добирали змістовний науковий, в т.ч. додатковий матеріал з різних джерел, значну кількість наочних, звукових, відео- та кіно матеріалів; виготовляли до уроків достатню кількість роздаткового матеріалу, планували роботу з довідковою літературою, словниками – з метою активізації і навчальної діяльності школярів, виховання у них цікавості до процесу пізнання, формування у дітей бажання вчитися, відповідального ставлення до навчальної праці.

Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками навчально – виховного процесу – сприятливі умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів.

Найкращими серед проведених відкритих уроків варто назвати уроки вчителів: хімії – Юркевич М.І. «Фізичні й хімічні властивості кислот»

, фізики – Стрільчук А.М. «Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці» , математики – Грижюк Н.М. «Площа бічної поверхні призми та піраміди», які під час проведення уроків продемонстрували використання інноваційних методів для формування компетентностей школяра.

Дуже насиченими і цікавими змістовно та емоційно були відкриті уроки із зарубіжної літератури (вчитель Вороніна Л.А., 5б клас) - урок-радість «Ідея радості життя і відкриття світу у романі Е.Портер «Поліанна»; інтегрований урок української мови та природознавства (вчитель Остафійчук О.К. , 3б клас); з української мови (вчитель Чугуєва Н.В., 5а клас) –

урок - ярмарка «Вживання речень за метою висловлювання»; української літератури у 10 класі (вчитель Романюк Н.П.) – урок-кіномайстерня

«О. Кобилянська. Повість «Земля». Образи твору, художня майстерність письменниці»; природознавства ( вчитель Царик М.М. , 1б клас) - урок-панорама «Птахи»; англійської мови (вчитель Шевчук А.М., 4б клас)- “What did you do yesterday? Past Simple Tense”.

На відкритих уроках було продемонстровано широке застосування сучасних педагогічних технологій.

Вже традиційною у Глибоцькій гімназії стає «Ярмарок методичних ідей та інновацій вчителів» , під час якої педагоги презентували свої напрацювання , ділились своїми «методичними родзинками».

Так , вчитель Романюк Н.П. на «Ярмарку методичних ідей та інновацій» презентувала посібник з підготовки до ЗНО «Готуємося до ЗНО( література в контексті історії)». Посібник Романюк Н.П. рекомендований НМР Глибоцького управління освіти до використання педагогами у підготовці учнів до ЗНО.

Вчитель початкових класів Остафійчук О.К. на «Ярмарку методичних ідей та інновацій» представила посібник «Кросворди з природознавства» для 3 класу, який вмістив у себе добірку кросвордів з усіх тем , які вивчаються на уроках природознавства у 3 класі.

Вчитель зарубіжної літератури Вороніна Л.А. презентувала свою методичну палітру - посібник «Сучасні форми роботи на уроках зарубіжної літератури», в якому поділилася з колегами методиками складання кросенсів, фанфіків, скрапбукінгу, кардмейдінгу, карт памяті Мind Map, кластерів, , створення буктрейлерів, постерів, плейкастів, проведення веб-квестів, дослідницьких проектів , скрайбінг-презентацій, квест-уроків.

Вчитель англійської мови Шевчук А.М. представила на «Ярмарку» посібники, співавтором яких вона була :«Збірник олімпіадних завдань з англійської мови Інституту післядипломної освіти “Catch the wave”; книгу для вчителя до підручника «English with Sally 1, 2, 3, 4»; посібник, присвячений роботі літніх мовних таборів (включаючи нашу гімназію) “Exchanging knowledgeconnecting the world”; адаптація автентичних навчально-методичних комплектів «Smiles 1,2,3,4» із залученням учнів нашої гімназії.

Шевчук А.М. була членом групи планування заходів Року англійської мови.

Вчитель математики та інформатики Грижюк Н.М. на «Ярмарку методичних ідей та інновацій» поділилася з колегами методикою «Дальтон-технологія», який має на меті навчити дітей жити в соціумі, розвивати розум, тіло і дух.

В основі технології «Дальтон» лежить ідея об'єднання діяльності вчителя і учнів по досягненню індивідуалізованих цілей навчання. Ця технологія звертає увагу на індивідуалізацію навчання, так як саме через неї, в першу чергу, забезпечується технологія особистісно-орієнтованої освіти.

Дальтон-план — це поєднання кабінетного навчання з освітнім процесом, заснованим на трьох принципах: свобода; самостійність; співпраця. Усі ці принципи об'єднуються провідним принципом — принципом гуманізму.

Вчитель початкових класів Лазурко С.Д ознайомила учасників «Ярмарку» з прийомами « Сліпий капітан », «Снігова куля», «Тихе опитування», «Пінг - понг».

Вчитель фізики Стрільчук А.М. презентував свою методичну скарбничку «Нетрадиційні форми і методи проведення уроків фізики»: урок-змагання, урок-гра, урок-естафета, урок, який проводять самі учні,урок-диспут, урок-дослідження.

Вчитель хімії Юркевич М.І. розповіла про проблемний виклад матеріалу. Адже, розв'язуючи поставлену проблему, учні не тільки здобувають знання із різноманітних джерел інформації, а й аналізують їх, творчо осмислюють, роблять висновки і, як наслідок, запам'ятовують надовго. Ці підходи вчитель використовує на різних етапах уроку.

Вчитель початкових класів Царик М.М. презентувала «Філологічний експрес: використання сенкану на уроках у початковій школі», «Використання ейдотехнологій на уроках математики».

Вчитель географії В.Д. Безверха поділилася цікавими формами і методами роботи з географічною картою на уроках.

Вчитель української мови та літератури Чугуєва Н.В. розповіла про ефективні методики підготовки учнів до ЗНО.

Під час методичної декади було проведено засідання циклових (предметних) кафедр, методичних об’єднань, на яких педагогічні працівники обмінялись думками щодо використання інтерактивних методик та технологій, проведення нестандартних уроків для формування компетенцій сучасного школяра.

Завершилась декада засіданням науково-методичної ради « Моніторинг якості освіти і виховання в гімназії», на засіданні якої було підведено підсумки методичної декади і презентовано нові друковані видання видавничого центру Глибоцької гімназії :

-Методичний альманах №5 (Науково-методичне портфоліо : літопис методичних надбань вчителів зарубіжної літератури)

-Методичний альманах №6 (Науково-методичне портфоліо : літопис методичних надбань вчителів історії та права)

-Методичний альманах №7 (Науково-методичне портфоліо : літопис методичних надбань вчителя початкових класів Остафійчук О.К.)

 

Своєрідним методичним релаксом стала поїздка членів педколективу Глибоцької гімназії на виставу Чернівецького муздрамтеатру імені О.Кобилянської «Сяй , мій божевільний діаманте».

Проаналізувавши проведену роботу , адміністрація гімназії зробила висновки про високий рівень проведених методичних заходів, належну підготовку педагогів та було прийнято рішення у майбутньому націлити всіх учасників навчально-виховного процесу до пошуку нових методик навчання, на підвищення рівня самоосвіти, збагачення перспективного педагогічного досвіду з урахуванням креативних здібностей педагогів та їх вихованців.

Адміністрація Глибоцької гімназії висловлює сердечну вдячність педагогам за невтомну працю, бажаємо здійснення всіх ваших мрій, творчих вам успіхів та професійних звершень!

Тим, хто пізнати добро допоміг,
Тим, хто відкрив для дітей тайни доріг,
Тим, хто їм крила дарує щодня,
Тим, хто відкрив їм жагу пізнання,
Тим, чия праця важка, непроста,
Тим, чиє слово добром пророста,
Тим, хто відкрив для дітей науки світання
Бажаємо миру, добра, процвітання!

 

 

Переглядів: 669 | Додав: Ulia_RMC | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Підсумки

Юна Еліта

Фінанси

ЛМТ

Реєстрація ДНЗ

Сокіл "Джура"

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пройди тестування

SMS листування

Copyright MyCorp © 2024